Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sitä juomisesta ja muiden naisten panemisesta kun siitä ei kuulunut mitään pariin päivään. Ei me seurustella. On vapaa tekemään mitä haluaa. Se vastas heti ja oli vaan kotona poikansa kanssa pelaamassa. Kaljaakin oli juonut vaan yhden eikä ollut pannutkaan ketään 🙈

Kuulostaako tää pahalta? Pilasinko kaiken? Onkohan mulla enää mitään mahdollisuuksia? Oisko se edes vähän kiinnostunut musta kun vaivautui vastaamaan..?

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se riippuu ihan siitä mitä mies haluaa, koska nyt mies ainakin tietää mitä saa. Jos mies haluaa lapsensa äitipuoleksi vihaisen, vainoharhaisen ja mustasukkaisen juopon jolla on olematon impulssikontrolli niin ei, et sinä ole mokannut mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitä 0/5 tai 2/5 ? En ymmärrä?

0/5 = todella huono provo, nolla asiaa viidestä eli et yhtään asiaa saanu siten, että voitais pitää totena.
2/5 = hieman parempi provo.

Vierailija

Todennäköisesti vastasi ainoastaan minimoidakseen vahingot. Kukaan ei ota riskiä että juopunut nainen tulee karmit kaulassa katsomaan "ketä shä täällä panet?"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät ihan itsekin vastauksen. 

En tiedä 😭 Ei varmaan oo kiinnostunut kun kai se muuten ilmottelis. Viimeks tiistaina laittoi viestiä.

Vierailija

Nyt vain pyydät rehellisesti anteeksi ja selität, miksi noin tapahtui. Kaikki joskus mokailee. Jää nähtäväksi, mitä mieltä mies on. Mutta älä laske vastaamista miksikään kiinnostuksen merkiksi. Kyllä minä ainakin vastaisin tuollaiseen joka tapauksessa, vaikka kiinnostus olisikin lopahtanut.

Vierailija

Riisu nyt ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi ja kohtaa totuus. Vedä vaikka taas kännit ja hauku se uudestaan, niin ei tarvitse ainakaan enää miettiä, onko sulla mahdollisuuksia.

Laita sille yksinkertainen, vilpitön pahoitteluviesti, ellet ole jo niin tehnyt. Tyyliin "anteeksi eilinen känniviesti, otin liikaa kuppia ja muutuin ääliöksi, nyt hävettää hölmö käytös." Ei tarvitse selitellä eikä ladella mitään pitkiä litanioita. Jokainen mokaa joskus kännissä ja suoraselkäinen ihminen pahoittelee sitä.

Jos haluat ja jos sun mielestä tilanteeseen sopii, voit vielä kiittää häntä siitä, että jaksoi olla niin kärsivällinen että vaivautui vastaamaan sulle, vaikka kirjoitit asiattomuuksia. Riippuu kai vähän siitä, mihin sävyyn sulle vastasi.

Hassua, että tätä aloitusta luultiin heti provoksi. Tottakai se voi olla sitä, mutta ap:n kuvailema tilanne on todella yleinen ja ihan realistinen.

Vierailija kirjoitti:
ei se tiedä että olin kännissä.

Jaa en huomannut tätä kun kirjoitin edellisen viestini. No kannattaisiko selittää, että olit eilen viihteellä ja siksi tuli kirjoitettua noin? Vai luuliko hän sitä huumoriksi, jos kerran kirjoittelitte vielä sen jälkeenkin?

Mun mielestä on hyvä merkki, jos vastasi ja jutteli moisen viestin jälkeen. Joko hän on sinusta kiinnostunut tai on muuten vaan niin mukava ihminen että vastailee myös tuollaisiin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat