Auttakaa, mitä mä teen?
Mun veli ja vaimonsa erosivat muutama vuosi sitten ja sen jälkeen veljeni on pitänyt hyvin vähän yhteyttä lapsiinsa.
Minä pidän tiivisti yhteyttä veljen lapsiin ja silloin tällöin jopa juttelen heidän aitinsä kanssa.
Ongelma on se että tiedän että nyt 15 ja 16 vuotiaat pojat ryyppäävät paljon ja ovat kaiket yöt ulkona. Kauhistaa edes ajatella tollaista.
Minun tekee mieli huomauttaa asiasta poikien vanhemmille.
Veljelleni? Tollo on ite huono isä, ja onko silläkään oikeus sanoa mitään kun ei kerta pidä itse lapsiin juuri yhteyttä.
Veljen ex-vaimo? Meillä on hyvät välit, vaikka nähdään tosi harvoin, kun asutaan niin kaukana. En halua että se suuttuu mulle kun puutun asiaan.
Poijat ryyppää, polttaa tupakkaa, ovat ulkona kaiket yöt ja ovat olleet monessa tappelussa.
Liioittelevatko pojat juttujaan mulle? Musta on outoa että ne edes itse kertovat mulle tälläisiä juttujaan. Pidetään yhteyttä lähinna messengerin välillä tai puhelimella.
Voinko asialle mitään, vai onko mun pidettä vaan suu kiinni?
Kommentit (2)
mutta tuntuu että ei ole paljoa vaikutusta.
Tuntuu että mun pitäisi tehdä jotain muuta.
ap
Eli kaipaavat aikuisen joka pistää heille rajoja. Sinä voit olla heille sellainen, vaikka mesen välityksellä, jos neuvot heitä ja kyselet, mitä järkeä heidän touhussaan on ja ovatko he ajatelleet pidemmän päälle, millaiseksi heidän tuleva elämänsä muodostuu, jos jatkavat samaa menoa...