Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jonkun kotoa ei muka löydy puolukkahilloa tai soijakastiketta? Minusta noita kuuluu olla aina

Vierailija
26.08.2017 |

Outoa jos niitä ei ole. Minulla on aina monta pulloa soijakastiketta ja useampi puolukkahillo purkki kaapissa. Nuo kuuluu perustarpeisiin!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutraatko ap soijakastiketta joka ruokaan ja sitten heität valmiin annoksen päälle kauhallisen puolukkahilloa :D

Tää ketju nyt meni aika perseilyks mut ihan oikeasti kaapissa kannattaisi aina olla vehnäjauhoja,makaroonia ja kananmunia.

Vierailija
42/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lutraatko ap soijakastiketta joka ruokaan ja sitten heität valmiin annoksen päälle kauhallisen puolukkahilloa :D

Tää ketju nyt meni aika perseilyks mut ihan oikeasti kaapissa kannattaisi aina olla vehnäjauhoja,makaroonia ja kananmunia.

Mitä minä noilla tekisin? t. vilja- ja muna-allergikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolukkahillo maistuu olsennukselta johon on pantu sokeria.

Puolukan hapot on samanlaisia kuin mahahapot.

Soijakastike puolestaan on raskasmetallipommi.

Housuissas on pommi.

Vierailija
44/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma listani siitä mitä pitäisi olla aina kotona olisi tämä:

- Kuivattuja yrttejä. Niissä ei ole lisättyjä sokeria, suolaa eikä lisäaineita. Ovat terveellisiä ja säilyvät hyvin, joten joka ruokaan kun ripottelee yrttejä, niin saa vitamiineja ja hivenaineita näppärästi ja ruoka maustuu ilman allergeenejä ja lisäaineita sisältäviä valmiskastikkeita.

- Pakastemarjat. Vaikka sitä puolukkaa, mutta myös mustikkaa, yms. Suomalaista superfoodia.

- Kookosmaito. Sopii aamupalaan, jälkiruokaan ja kastikkeeksi ruokaan. Santa Marian pahvipurkissa oleva Creamier on hyvä, ei ole lisäaineita. Sen verran rasvainen että säilyy hyvin, ei tarvitse käyttää kerralla paljoa.

Ei ole eikä tule. Ei tosin sitä puolukkahilloa eikä soijakastikettakaan. Onneksi sinä et päätä jääkaappini sisällöstä.

Vierailija
45/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jaakaapissani ei ole ruokakermaa! Ajatelkaa, pystyn tekemaan oikein hyvaa ruokaa ilman kermantippaakaan.

Vierailija
46/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut omassa taloudessa 15 vuotta eikä minulla ole koskaan ollut kaapissa soijakastiketta tai puolukkahilloa. Elämänhallintani on ilmeisesi todella pahasti viallista :((

Sama juttu :( Välttäisinköhän syrjäytymisvaaran, jos kävisin äkkiä hakemassa lähiapsilta soijakastiketta ja puolukkahilloa?

Vierailija
47/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omenahilloa on 99,9% todennäköisemmin kuin puolukkaa eikä sitäkään hirveän usein. Soijakastiketta en muista koskaan tarvinneeni ruoanlaitossa tai muutenkaan.

Etko tee koskaan mitaan kiinalaistyyppista ruokaa?

Aika moni varmaankaan ei tee.

Vierailija
48/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun jaakaapissani ei ole ruokakermaa! Ajatelkaa, pystyn tekemaan oikein hyvaa ruokaa ilman kermantippaakaan.

Ei minullakaan ruokakermaa ole. En viitsi tunkea ruokiin lisäainelientä, jota virheellisesti kutsutaan kermaksi. Käytän vain aitoa kermaa silloin kun kermaa käytän. Ilman kermaakin pärjäisin. Ei kermattomuudessa mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
49/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut omassa taloudessa 15 vuotta eikä minulla ole koskaan ollut kaapissa soijakastiketta tai puolukkahilloa. Elämänhallintani on ilmeisesi todella pahasti viallista :((

Sama juttu :( Välttäisinköhän syrjäytymisvaaran, jos kävisin äkkiä hakemassa lähiapsilta soijakastiketta ja puolukkahilloa?

Kannattaa ehdottomasti mennä. Ja sitten kerrot kaikille kovaan ääneen, että edelliset pääsivät loppumaan niin piti tulla hakemaan lisää. Ettei kukaan vaan saa selville totuutta ja ala syrjiä sinua puuttelisen elämänhallintasi takia.

Vierailija
50/54 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolukkahilloa tarvitaan vain, jos syö kaalilaatikkoa tai -kääryleitä tai maksalaatikkoa tai -pihvejä.

Minä syön puolukkahilloa kaupan porkkanalettujen kanssa.

Vierailija
51/54 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa kaviaaria kuuluu löytyä jokaisen tasokkaasta keittiöstä.

Vierailija
52/54 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää soijakastiketta, mutta sitä on silti jääkaapissa vanhentuneena Joku vieras vissiin toi mukanaan. Puolukkahillon parasta ennen -pvm on myös mennyt Ei olla viime aikoina syöty kovin usein kotona.

Soijakastikeella saa hyvin ainakin naudanlihan maun pilattua. Pisara riittää ja ruoka alkaa haista ja maistua epämiellyttävältä.

Vierailija
53/54 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikilla ole tuoretta inkivääriä tai tahinia kun meillä on aina?? Ihan perustarvikkeita

Tyhmä kysymys ap

Vierailija
54/54 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin miettinyt, miksi mun elämäni on niin tyhjää ja sisällötöntä. Johtuu puolukkahillon puutteesta. Pakastepuolukoita löytyisi kyllä, mutta täytyy korjata tilanne puolukkahillolla.