Miten jonkun kotoa ei muka löydy puolukkahilloa tai soijakastiketta? Minusta noita kuuluu olla aina
Outoa jos niitä ei ole. Minulla on aina monta pulloa soijakastiketta ja useampi puolukkahillo purkki kaapissa. Nuo kuuluu perustarpeisiin!
Kommentit (54)
Miksi nimenomaan puolukkahillo on perustarvike? Miksi ylipäätään pitäisi olla jotain hilloa, jos ei nitä ikinä syö? Sama soijakastikkeen kanssa, ei se mikään perustarvike ole.
Miten joillakin ei ole tuoretta chiliä, inkivääriä, minttua, korianteria ja basiliskaa? Mun on aina niitä.
Molemmat epäterveellisiä ja tarpeettomia tuotteita.
Okei?
En tykkää hillosta ylipäätään, koska ällömakeaa ja puolukka on pahin.
En edes keksi yhtä asiaa, johon sitä hilloa laittaisin tai minkä kanssa söisin.
Mies on hillomiehiä, koska on Hollannista, mutta ihan vaan sokerimäärään takia tosi harvoin on sitä.
Pakkasesta löytyy kyllä puolukoita.
Pakkasesta löytyy aina chilejä, inkivääriä ja korianteria.
Ei tullut yllätyksenä, että Porvoossa tiedetään sekin, mitä muiden jääkaapeista kuuluisi löytyä.
Omenahilloa on 99,9% todennäköisemmin kuin puolukkaa eikä sitäkään hirveän usein. Soijakastiketta en muista koskaan tarvinneeni ruoanlaitossa tai muutenkaan.
Puolukkahilloa tarvitaan vain, jos syö kaalilaatikkoa tai -kääryleitä tai maksalaatikkoa tai -pihvejä. Pidän kyllä noista ruoista, mutta ne kaikki närästävät, joten yleensä eivät kuulu ruokavaliooni. Joten en suuremmin puolukkahilloa tarvitse. Pakastimessa on hieman puolukoita, teen niistä pikahillon milloin tarve ehkä tulee (max. 2 kertaa vuodessa).
Mustamakkaran kanssahan puolukkahillo myös kuuluu, mutta sitä jos haluan niin syön kauppahallissa, hillo kuuluu hintaan.
Soijakastiketta kyllä löytyy.
Ihan ok, ehkä joku kertomus tosielämästä, tyyliin naapurin mairella ei ollut puolukkahilloa!!, ois tuonut lisäpontta. 2/5
Minusta kaikkien ruokakaapista pitää löytyä wasabia, kalakastiketta ja seesamiöljyä, muuten olette ihan wt-porukkaa.
Älä viitsi provota ap. Kaapista pitää aina löytyä aurajuustoa ja suklaakastiketta.
No voi hittolainen, täytyy varmaan tästä sitten vielä äkkiä painella tuohon lähikauppaan hakeen puolukkahilloa ja soijakastiketta ihan vaan siks, ettei sulle tulis paha mieli. Vaikka en niitä ikinä mihinkään tarvitsekaan. Puolukkahillopurkki on muuten yhdyssana.
Olen asunut omassa taloudessa 15 vuotta eikä minulla ole koskaan ollut kaapissa soijakastiketta tai puolukkahilloa. Elämänhallintani on ilmeisesi todella pahasti viallista :((
Vierailija kirjoitti:
Pakkasesta löytyy aina chilejä, inkivääriä ja korianteria.
pakastettu korianteri=mustaa ja mautonta
Vierailija kirjoitti:
Omenahilloa on 99,9% todennäköisemmin kuin puolukkaa eikä sitäkään hirveän usein. Soijakastiketta en muista koskaan tarvinneeni ruoanlaitossa tai muutenkaan.
Etko tee koskaan mitaan kiinalaistyyppista ruokaa?
MIKSI KERROT TÄMÄN VASTA NYT?!? Olen elänyt vuosia täysin väärällä kaapinsisällöllä :O Enää en ehdi kauppaankaan, kun se sulkeutuu 6min päästä ja matkaa on 3km :( Huomenna laitan kellon soimaan kuudelta, että ehdin ajoissa kaupan ovelle puolukkahilloa ja soijakastiketta odottamaan. Täytyyhän minun korjata tämä järkyttävä puute ennen kuin tulee laajemmin tietoon, että kaapeissani on näin pöyristyttäviä puutteita. Onneksi työkaverit eivät ole kuulleet asiasta....
Puolukkahillo ja soijakastike ovat tyypillisiä junttivarusteita ruokavarastossa.
Kuten myös, inhoon puolukkahillooo
Soija ei sula, joten en osta enkä käytä.