Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä syksyssä on niin kamalaa?

Vierailija
26.08.2017 |

Syksy on ihanaa tunnelmallista aikaa. Kaunista ja tunnelmallista. Syksy on onnellisuuden aikaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika vuodesta.Tuo tunnelma on ihanaa. En käsitä noita valittajia,ei voinut maata rannalla. Ruskan värit, yöllä on pimeää, uni on syvempää. Ihana hengailla kotona villasukissa. Ahhhhhhhhhh.

Vierailija
2/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun koulun alku on traumatisoinut pysyvästi niin siitä tunteesta ei pääse edes aikuisena. Kiitos vaan kiusaajille<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on kulkua kohti pimeyttä, kosteutta ja kylmää.

Hyytävässä tuulisessa räntäsateessa eteenpäin puskeminen ei ole minun mielestäni miellyttävää. Ehkä se on jollakin yleisemmällä tasolla kaunista ja tunnelmallista mutta sitä on vaikea tuntea silloin, kun itse on taapertamassa kurasohjossa painavine kauppakasseineen ja jäätävä tihku pistelee kasvoja. Palelevat sormenpäät, liukkaus ja keskipäivän harmaus...

Syksy ei ole tosiaankaan minun vuodenaikani, vaikka vaahteranlehdet ovatkin kauniin punaisia ja keltaisia.

Vierailija
4/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuusta helmikuuhun se pahin aika on. On vain ympäri vuorokauden pimeää ja märkää. Syksyn kirkkaat päivät vielä menee jotenkuten.

Vierailija
5/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ja talvella on jatkuvasti pimeää. Kun töihin menee ja kun töistä palaa. Joskus työpäivän aikana voi huomata, että ulkona paistaa hetken aurinko. Sitten taas pilvenee, ja sade alkaa samalla hetkellä, kun työpäivä päättyy.

Vierailija
6/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys. Minua ei sinänsä haittaa kylmyys, lumi, räntä, sade, tuuli. Kunhan olisi valoisaa klo 7-19.

Vierailija
7/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksy oli ainakin aivan ihanaa aikaan. Aurinkoisia päiviä ihan kokoajan. Syksyllä paisto varmaan enemmän aurinko ku kesällä!

Vierailija
8/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se johdattaa niin nopeasti pimeyden kauhuihin, kylmään unholaan, epätoivon syöveriin.

Vierailija
9/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sää valittajat asuu Suomessa kun maailmassa olisi hirveästi valinnanvaraa? Pimeys tosin on ihan joka maassa. Suomen valoisat kesät on suuri harvinaisuus :D

Vierailija
10/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on se aika, kun mun urtikaria taas aktivoituu. En tykkää.

Vierailija
11/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyssä on kamalaa räntä.

Vierailija
12/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että se johdattaa niin nopeasti pimeyden kauhuihin, kylmään unholaan, epätoivon syöveriin.

Kuulostat masentuneelta.

Vierailija
13/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevään lapsi, mutta tykkään syksystä hyvin paljon! Olen syksyisin hyvin energinen ja puhkun intoa tehdä kaikkea ja kaikkea myös teen. Iltaisin on ihana istua sohvalla lueskelemassa ja vihdoinkin pääsee laittamaan taas takkaan tulen. Puulämmitteisen saunamme löylyissä voisin viihtyä vaikka tuntikaupalla ja lipittää viiniä terassilla pimeässä illassa.

Vierailija
14/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasennus iskee syksyisin. Pimeys saa mun aivot luulemaan, että koko ajab on yö :(

Vierailija
15/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle hullujen ruikutus on parasta syksyssä XD

Vierailija
16/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys ei johdata kauhuihin ym. ellei ole masennusta. Pimeät illat ovat kodikkaita ja täynnä tunnelmaa.

Vierailija
17/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on mun lempi vuodenaika :)

Syksyllä kaikki jotenki herää uudelleen. Koulut alkaa ja pitkästä aikaa ollaan taas koulukaverit kaikki yhdessä, bileet alkaa, uudet kujeet alkaa ja paljon uusia ohjelmia telkusta, innostun syksyisin aina lenkkeilyyn, sytytän kynttilöitä, nautin <3

Ainoa valtava miinus on pimeät aamut. Vaikeaa herätä pimeällä. Muuten kyllä tykkään!

Vierailija
18/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sää valittajat asuu Suomessa kun maailmassa olisi hirveästi valinnanvaraa? Pimeys tosin on ihan joka maassa. Suomen valoisat kesät on suuri harvinaisuus :D

Valoisa kesäkausi on koko pohjoisella pallonpuoliskolla. Eteläisellä pallonpuoliskolla valoisa kausi on talvella. Valoisuus ei ole mitenkään harvinaista.

Mutta siinä osuit kyllä nappiin, kun totesit, että Suomen valoisat kesät ovat suuri harvinaisuus. Kovin oli harmaata viime kesänä eikä sitä edellinenkään ollut paljoa kummoisempi. Aurinkoinen kesä Suomessa - se on harvinaista herkkua.

Vierailija
19/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys, pimeys, kesän loppuminen ja se että on taas kymmekunta kuukautta siihen kun voi elää josssain määrin täyspainoista elämää.

Vierailija
20/51 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on ihanaa tunnelmallista aikaa. Kaunista ja tunnelmallista. Syksy on onnellisuuden aikaa.

Syksy on kuoleman aikaa, luonto kuolee ja on kylmää, märkää ja tuulista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä