Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erityislapsen vanhemman tulee käyttäytyä asiallisesti
26.08.2017 |
Täällä on ketju, jossa erityislapsen vanhempi toivottelee todella törkeitä ihmisille ja muutenkin puhuu asiattomasti. Vaikka asia olisi mikä, tulisi käytöksen olla asiallista. Kyseistä ketjua (koirapelko) ei viitsi edes lukea, koska se on niin törkeä kaikin puolin. On surullista, että jotkut eivät osaa käyttäytyä ja lapsethan siinä kärsivät myös.
Kommentit (2)
Solvaaminen alkaa kun keskustelutaidot loppuu. Ei ole hyvää pr:aa erityislasten vanhemmille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos alkaa puhua rumia muille, on menettänyt pelin.