Uusl nuorempi miesystäväni
Minä olen 45v nainen,ja minulla on ihana ja komea 10v nuorempi miesystävä.
Tähän saakka olen ollut vaan oman ikäisteni kanssa,mutta ei koskaan enää!
Potenssi on ihan eri kun vanhemmilla miehillä,ja onhan se kiva nuoremman kanssa kulkea 😊😊😊😊
Kommentit (31)
Yli 10 vuoden ikäero kyllä yleensä näkyy jo ulkoisestikin.
Miehille on todella kova paikka, jos nainen seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa. Siksi pitää ilkkua. Itse olen alkanut vahingossa seurustella itseäni nuoremman miehen kanssa. Meillä menee hyvin sängyssä, arkena, harrastuksissa jne. Ikäiseni miehet jaksavat ahkerasti muistuttaa, että minut jonakin päivänä vaihdetaan nuorempaan. Voi olla, mutta olen onnellinen juuri nyt ja elän elämäni ensimmäisessä parisuhteessa, jossa en ole ilmainen kotiapulainen. Jos tämä päättyy, keskityn elämässäni muihin asioihin.
Nainen häviää aina ja kärsii. Palstatotuus!
Jos lähtee hakemaan ilkeitä kommentteja, hyvä että nitä saa.
Mutta mitä se kertoo aloittajasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee hakemaan ilkeitä kommentteja, hyvä että nitä saa.
Mutta mitä se kertoo aloittajasta?
Voi aloittaja olla mieskin, joka tätä kautta saa vielä paremmin irti naisten haukkumista.
Ii
Vierailija kirjoitti:
Miehille on todella kova paikka, jos nainen seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa. Siksi pitää ilkkua. Itse olen alkanut vahingossa seurustella itseäni nuoremman miehen kanssa. Meillä menee hyvin sängyssä, arkena, harrastuksissa jne. Ikäiseni miehet jaksavat ahkerasti muistuttaa, että minut jonakin päivänä vaihdetaan nuorempaan. Voi olla, mutta olen onnellinen juuri nyt ja elän elämäni ensimmäisessä parisuhteessa, jossa en ole ilmainen kotiapulainen. Jos tämä päättyy, keskityn elämässäni muihin asioihin.
Vahingossa seurustelu on kyllä kamalaa.
45-vuotiaan ja 35-vuotiaan suhteessa ei ole mitään ihmeellistä. Ihmeen kitkeriä kommentteja. Kaksi aikuista nuo on. Sama vaikka olisi 30 ja 50. Edelleen; kaksi aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Ii
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa seurustelu on kyllä kamalaa.
Tapasimme yhteisen harrastuksen parissa. Luulin häntä vanhemmaksi ja hän luuli minua nuoremmaksi. Eli en tietoisesti etsinyt nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö vielä tuottamaan miehelle jälkeläisen,se on kuitenkin asia nro1.
Uusi naiseni on minua 6v vanhempi, kumpikaan meistä ei enää pystytä tuottamaan jälkeläisiä ja ollaan hyvin sinut asian kanssa!
M43
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette noin ilkeitä? Molemmat ovat totisesti aikuisia ja selvästi onnellisia suhteessaan. Annetaan heidän elää haluamallaan tavalla, eihän se ole meiltä pois. Ap, olen onnellinen puolestasi.
Siksi, koska tämä on miljoonas provo jossa vain haukutaan nelikymppisiä miehiä.
Edelleen: Ei voi kuin hämmästellä. Kipeää.
Miksi olette noin ilkeitä? Molemmat ovat totisesti aikuisia ja selvästi onnellisia suhteessaan. Annetaan heidän elää haluamallaan tavalla, eihän se ole meiltä pois. Ap, olen onnellinen puolestasi.