Missä ammateista saa toimia omassa työhuoneessaan. Siis saa oman työhuoneen. Kertokaa!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri
Potilaat häiritsee työrauhaa.
No mä oon asiantuntija isossa organisaatiossa ja on oma huone, koska työni vaatii keskittymistä. Myös päälliköillä on omat huoneet.
Yrittäjä. Kirjanpidon yrityksen kun tekee.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Missä muka?
Ei juuri missään nykyisin ja yhä vähemmän ja vähemmän.
Etätyö on paras keino saada "oma työhuone".
Psykologi
Puheterapeutti
Merkonomi, tradenomi, ekonomi/KTM
Hammaslääkäri, lääkäri, terveydenhoitaja, sairaanhoitaja ja kätilö vastaanotossa
Opinto-ohjaaja
Sosiaalityöntekijä
Et ehkä ap tule saamaan työhuonetta ikinä.
Mietin ihan samaa. Mulla on "stressivatsa" ja olisi todella ihanaa olla omassa rauhassa näiden oireitteni kanssa. Tai no, todennäköisesti oireeni katoaisivat liki kokonaan. Avokonttorihelvetissä oireiden hallinta syö paljon keskittymiskykyä ja energiaa. Kun en halua vatsani kuulostavan siltä, että olen juuri laskemassa alleni.
Yksittäisiä aloja olisi kiva tietää, mutta useimmilla aloilla tuo riippunee yrityskulttuurista tai henkilön tittelistä. Tavallisena toimihenkilöinssinä tuskin saan omaa huonetta, mutta esimiesasemaa niitä monilla on.
Lääkäri, psykologi, terkkari ja sitte nää liiketalouden ihmiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Missä muka?
Monessakin koulussa. On ensin oma "työpiste", joka usein jaetussa tilassa, mutta sitten on se oma luokka. Miksi käsittäisit huoneen, jossa sinä ja vain sinä teet päivän aikana töitä (eli opetat)? Oma työhuonehan se on.
Saan itse sisustaa luokkaani aivan kuten omaa toimistoani.
Työhuonekulujen pienentämisen vuoksi pari kolme lääkäriä jakaa saman vastaanottohuoneen. Lääkärit ovat eri vuoroissa töissä ja työhuone on jatkuvassa käytössä.
Toimistossa kaupungilla, hyvin kauan aikaa. Sitten jouduin meluisaan avokonttoriin = korvat lukossa, keskittyminen p.........
Nykyään aniharvat saavat enää olla omassa huoneessaan, vaikka työ ei vaatisikaan mitään kokoaikaista kontaktia työkavereihin. Puhelut (esim lääkärin) kuulee koko lähiympäristö, koska ei ole mitään "hiljaista huonetta".
Ihmiset on erilaisia, jotkut pystyvät keskittymään paremmin kuin toiset, eivätkä tavallaan "kuule" häiritseviä ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Mulla on "stressivatsa" ja olisi todella ihanaa olla omassa rauhassa näiden oireitteni kanssa. Tai no, todennäköisesti oireeni katoaisivat liki kokonaan. Avokonttorihelvetissä oireiden hallinta syö paljon keskittymiskykyä ja energiaa. Kun en halua vatsani kuulostavan siltä, että olen juuri laskemassa alleni.
Yksittäisiä aloja olisi kiva tietää, mutta useimmilla aloilla tuo riippunee yrityskulttuurista tai henkilön tittelistä. Tavallisena toimihenkilöinssinä tuskin saan omaa huonetta, mutta esimiesasemaa niitä monilla on.
Olen 21v nainen ja minulla on myös stressivatsa ja oireesi kuulostavat niin tutulta. Kohtalontoveri!
Lääkäri