Mitä asiaa et ole tehnyt tai kokenut, mitä "kaikki" ovat tehneet peukutusketju!!
Eli asoita joita valtaosa ihmisistä ovat tehneet, mutta sinä et. Peukku ylös= sama itsellä ja alas= että olet tehnyt asian.
Mä alotan. En ole ikinä ladannut netistä musiikkia, mitä tuntuu melkein kaikkien joskus tehneen.
Kommentit (22)
En ole harrastanut seksiä kenenkään muun kuin aviomieheni kanssa.
En ole ikinä ollut nukutettuna tai leikattavana.
Minulla ei ole ainuttakaan tatuointia tai lävistystä (edes korviksia).
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä valvonnut koko yötä niin, etten ole nukkunut yhtään.
Siis myöhäisin aika johon olen valvonut nukkumatta on johonkin klo 5:30- 6:00, mutta tuonkin jälkeen nukahdin pariksi tunniksi.
Aika moni sanoo että on valvonut koko yön, vaikka oikeasti olisivat käyneet kuitenkin nukkumaan jossain vaiheessa. Tai viimeistään aamulla.
En ole lukenut ainuttakaan Harry Potter -kirjaa tai katsonut niistä tehtyjä elokuvia.
En ole ikinä katsonut yhtään jaksoa Game of Thronesia
Minulla ei ole koskaan ollut vakituista työpaikkaa ja olen yli 30v.
En ole synnyttänyt yhtään tyttölasta.
En ole ikinä syönyt hk sininen lenkkimakkaraa.
Tanssinut hitaita (joo ei lasketa nyt niitä jotka ei ole koskaan olleet parisuhteissakaan tai ovat jotain ihme uskiksia).
En ole seurustellu muiden kuin nykyisen puolisoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole synnyttänyt yhtään tyttölasta.
En minäkään.
T. Mies35
En ole maistanut tupakkaa, en ole kummi enkä ole ollut naimisissa.
En ole käynyt Pariisissa, Lontoossa, Roomassa, New Yorkissa tai muissakaan suurkaupungeissa.
En ole koskaan rekisteröitynyt facebookiin, instaan, snäppiin.. mitä näitä nyt on.
En ole ikinä valvonnut koko yötä niin, etten ole nukkunut yhtään.
Siis myöhäisin aika johon olen valvonut nukkumatta on johonkin klo 5:30- 6:00, mutta tuonkin jälkeen nukahdin pariksi tunniksi.