Minkälainen ihminen on mielestäsi mielenkiintoinen?
Kommentit (12)
Hyvä kysymys. Ihmisessä pitää olla jotain mikä kolahtaa. Se voi olla tietynlainen katse, samat mielenkiinnon kohteet, hauskat jutut, erottuu jotenkin massasta tai miellyttävä ulkonäkö. Jos nuo kaikki samassa paketissa, niin varmasti pyrin kyseisen henkilön seuraan useammin.
Ihminen, joka on ystävällinen ja empaattinen mutta osaa pitää puolensa. Hauska ja humoristinen. Iloinen. Avoin ja kiinnostunut muista. Ei jää sosiaalisesti jalkoihin, osaa vastata nasevasti. Sivistynyt, ei minään tynnyrissä kasvanut bimbo, joka vastaa kaikkeen "en mä tiedä tmv". Ihminen on kiinnostava jos pystyy vastavuoroisuuteen, omaa näkökulmia jotka pystyy perustelemaan ja sietää muiden eriäviä näkökantoja. Näkee erilaisuuden rikkautena eikä uhkana, ei siis vaadi että pitää olla aina samaa mieltä hänen kanssaan.
Sellainen ihminen joka on elänyt ja nähnyt muutakin kuin kotikulmia. Hän uskaltanut heittäytyä. Elämänkokemus ja asioiden tuntemus näkyy itsevarmuuteena, mutta ei egoistisena ylenmyydentunteena. Tällainen ihminen ottaa oman tilansa ja kykenee sulautumaan nopeasti vaihtuviin tilanteisiin.
Toiset huomioon ottava, kohtelias, elekieli.
Kiinnostunut, utelias, myönteinen, ehkä jopa iloinen, nauttiva, analyyttinen, pohdinnasta pitävä, tunteva. Voi olla myös vähän snobi.
Ihminen, jolla on elämänkokemusta (hyviä ja huonoja aikoja). Ei ole omahyväinen tai epäempaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Toiset huomioon ottava, kohtelias, elekieli.
Osaan kyllä kuvitella myös tylsän version tällaisesta ihmisestä.
Naisellisuus, hyvä ulkönäkö, persoonallisuus, isot tissit
-Mies
Aktiivinen somessa, paljon seuraajia ja tykkääjiä
Minuun vetoaa rauhalliset ja empaattiset ihmiset. Hyvä kuuntelija ja brittiläinen vähän sarkastinen ja itseironinen huumorintaju. Ääni matala ja ennen kaikkea ei minä minä-ihminen. Näitä on /1000000 valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Minuun vetoaa rauhalliset ja empaattiset ihmiset. Hyvä kuuntelija ja brittiläinen vähän sarkastinen ja itseironinen huumorintaju. Ääni matala ja ennen kaikkea ei minä minä-ihminen. Näitä on /1000000 valitettavasti.
1/1000000
Minä!