Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette minusta? Minua ei haittaisi, vaikka mieheni tapailisi minulta salassa muita naisia

Vierailija
25.08.2017 |

Koska jostain syystä hän on saanut itsetuntoni kohoamaan sillä, että hän osaa kehua minua juuri niillä sanoilla, kuin millä olen aina halunnut tulla kehutuksi. Hän sanoo minulle, että olen maailman kaunein ja minä olen alkanut uskoa sen. Koska mies kehuu minua niin paljon, en koe, että se olisi minulta pois, jos hän olisi muidenkin naisten kanssa.

Miltä tämä teidän mielestänne kuulostaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen sitten pitäisi pitää se salassa? Eikö teille molemmille olisi mukavaa, kun hän tapailisi ja naisi naisiaan ihan silmiesi edessä? Voisitte sitten yhdessä mietiskellä olisiko hänen toiminnassaan parannettavaa jne.

Vierailija
2/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen fantasia sinulla. Eipähän tuo ole laissa kielletty. Miten se käytännössä menisi sitten? Mies kävisi vieraissa, tulisi kotiin, kertoisi yksityiskohdat ja te harrastaisitte parasta seksiä ikinä?

Vai oletko niin hyväsydäminen että haluat muittenkin nauttivan miehestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän sä mahtaisit uskoa niihin kauniisiin sanoihin siitä, miten juuri sinä olet kaunein ja ihanin, kun mies koko ajan naisi jotakuta muuta?

Vierailija
4/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen järjestely sopisi minullekin. Miehen ei tarvitsisi tyytyä yhteen rumaan ja olemattomilla seksihaluilla varustettuun akkaan, vaan voisi toteuttaa itseään ja seksuaalisuuttaan vapaasti useampien kauniiden naisten kanssa. <3

Vierailija
5/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies ihastuu ja haaveilee jossain vaiheessa uudesta naisesta. Seksiä tekisi mieli, mutta ei kehtaa pettää. Se voisi kuitenkin piristää miestä ja parisuhdettakin. Toisi uutta energiaa! :)

Vierailija
6/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jostain syystä hän on saanut itsetuntoni kohoamaan sillä, että hän osaa kehua minua juuri niillä sanoilla, kuin millä olen aina halunnut tulla kehutuksi. Hän sanoo minulle, että olen maailman kaunein ja minä olen alkanut uskoa sen. Koska mies kehuu minua niin paljon, en koe, että se olisi minulta pois, jos hän olisi muidenkin naisten kanssa.

Miltä tämä teidän mielestänne kuulostaa?

Juu, ei se muna höyläämällä kulu.

Vierailija
7/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se haittaisi kun et kerran siitä tietäisi.

Vierailija
8/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo olisi aika kiehtovaa mutta enemmänkin silloin jos miehestäni tulisi huomattavan varakas ja vain minä saisin huomattavaa rahallista etua lahjojen yms muodossa.

Vierailija
9/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania naisia:)

Vierailija
10/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen järjestely sopisi minullekin. Miehen ei tarvitsisi tyytyä yhteen rumaan ja olemattomilla seksihaluilla varustettuun akkaan, vaan voisi toteuttaa itseään ja seksuaalisuuttaan vapaasti useampien kauniiden naisten kanssa. <3

No me ollaan miehen kanssa ulkoisesti samalla viivalla ja seksihalutkin samanlaiset. Mitä tuo sydän tekee tuossa lopussa?

Vierailija
11/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaisi löytää muita miehiä tapaileva nainen

Vierailija
12/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan miehen kanssa ulkoisesti samalla viivalla ja seksihalutkin samanlaiset. Mitä tuo sydän tekee tuossa lopussa?

No vaikka rakkautta ihaniin naisiin. :)

Vierailija
13/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulee aina ilmi jossain vaiheessa.

Vierailija
14/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysymys on luottamuksesta eikä siitä pitääkö mies maailman kauneimpana, maailman viidenneksi kauneimpana tai vaikka vaan ihan perusnättinä. Jos sovitaan, että me kaksi olemme parisuhteessa ja mies harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, niin se on se rikottu luottamus mikä loukkaa ja saa minut suuttumaan. En minä ole kiinnostunut siitä, pitääkö mies tätä toista naista minua kauniimpana.

Eri asia on, jos sovitaan että kyseessä on avoin suhde tms. polyamorinen viritys. Jos kaikki osapuolet haluavat sellaista, siinä ei ole mitään väärää. Minua se ei kuitenkaan kiinnosta. 

Vierailija
15/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo?

Vierailija
16/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
17/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet päässyt irti tarpeesta omistaa toinen ihminen! Näin sen kuuluukin olla.

Vierailija
18/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo?

miehen rakkautta kauniisiin naisiin.

Vierailija
19/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erossa miehestäni työn vuoksi, hän on ollut ulkomailla jo pidempään. Kunhan pitää huolta, ettei saa tauteja tai tee ketään raskaaksi, voi hän minun puolestani harrastaa seksiä muiden kanssa. Joskus huolettaa, rakastuuko hän toiseen, mutta se ruumiillinen puoli ei minua haittaa, koska välimatka on pitkä.

Vierailija
20/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassahan ei ole muuta kun seksi. Tulee mieleen aina eräs sairaus, kun joku seksualisoi kaiken, eikä mielessä pyöri mikään muu tai harrastuksiin kuulu.