Miten nautit perjantai-illasta
Itse saunon ja olen ylpeä itsestäni kun uskalsin käydä hammaslääkärissä tänään :)
Kommentit (26)
Hyvä! Hammaslääkärikäynnin jälkeen on aina kyllä voitokas fiilis.
Mitä muhun tulee, en nauti. Alaselkä jumissa ja kurkku kipeä, olin iltavuorossa ja huomenna menen aamuun.
Ööliä kitusiin tiukan työviikon jälkeen.
Odottelen, että pitsani saapuu. Sitten taidan alkaa katsoa leffaa.
Sytytin saunan pesään tulen, juon muutaman oluen, taustalla soi hyvä musiikki radiosta. Ohessa selailen nettiä.
Suutelen oluttölkin kylmää metallia
Olen kerrankin yksin kotona, kun mies on harrastusporukan kanssa huomiseen asti pois. Poltan tuoksukyttilää, viikkaan aiemmin päivällä pesemiäni pyykkejä kaappiin, makoilen sohvalla. Ihanaa, kun ei tarvitse lähteä mihinkään ja voi vain olla.
En mitenkään. Vituttaa kun pitää herätä huomenna kuudelta töihin.
Odotan, että lapset menee nukkumaan ja päästään miehen kanssa puuhailee...
Meinasin olla saunomatta mutta kun niin moni siitä houkuttelevasti kirjoitti niin taidan itsekin laittaa tulet kiukaaseen.
Keitän kupon kaffetta ja katson jotain aikamatkustustvsarjaa.
Rutiköyhänä sinkkunaisena tipahdin kelan peruspäivärahoille. Mietin, että onko myytävä velkainen yksiöni vai miten tästä selviän.Sain taas 3 vastausta työnhakuuni. "Valitettavasti tällä kertaa....plaap plaap."
.Juon kaapissa lojuneet viinipullot ja huomenna alan miettimään asunnonmyyntiä,sekä vuokrakämpän wtsumustä.
Krapulassa. En tosin nauti tästä.
Leivoin sitruunakakun töiden jälkeen. Nyt syön sitä miehen kanssa, juon teetä ja katson leffaa. Hyvä perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Rutiköyhänä sinkkunaisena tipahdin kelan peruspäivärahoille. Mietin, että onko myytävä velkainen yksiöni vai miten tästä selviän.Sain taas 3 vastausta työnhakuuni. "Valitettavasti tällä kertaa....plaap plaap."
.Juon kaapissa lojuneet viinipullot ja huomenna alan miettimään asunnonmyyntiä,sekä vuokrakämpän wtsumustä.
Siis vuokrausta. (Viini on jo avattu, sorry siitä).
Juon viiniä ja kuuntelen retroperjantaita. Lähettelen viestejä miehelle ja teinille kauaksi luotani.
Kaadun sänkyyn kuumeisena ja aneemisena,saatuani lapset vihdoin nukkumaan.Toivon että nuorin nukkuis edes 2 tuntia putkeen.Eronneena yh:na se menee näin,miehellä ei tapaamisoikeutta väkivallan takia.Jee,mun perjantai: (
Mies on nukuttamassa mussukkaamme ja minä korkkasin jo viinipullon miehen seuraa odotellessa. Tosin voi olla että mies nukahtaa sinne myös ja minä jään yksin viinilasin katsomaan jotakin netflixistä.
Lämmitän eilistä lasagnea ja sen kanssa kaksi lasia punkkua. Sitten nukkumaan. Huomenna työpäivä alkaa klo 11. Onneksi voi vähän valvoa.
Saunaa ja syömistä. Se on yksinkertaista, mutta siitä nautin.