Pitkä lento edessä. Suosittele netflixistä ladattavaa sarjaa/leffaa
Tykkään katsella mm. k-draamoja, historiadokumentteja, romanttista komediaa, scifiä. En katso rikos/poliisi/mafia/huumeleffoja ja sarjoja sekä suomalaisia sarjoja tai elokuvia.
Kommentit (20)
Lentoturmatutkinta (Mayday / Air Crash Investigation).
3%: Laitetaan harkintaan. Täytyy katsoa trailereita josko vaikuttaisi kiinnostavalta.
Shotcaller: Ei.
Lentoturmatutkinta: Ei jaksa katsella enää näitä, joskus katselin kun tuli telkkarista. Ja en pelkää lentämistä vaikka näitä tulisikin katsottua lennon aikana.
Ap
Orphan black
Jane of the virgin
Chesapeake shores
Toi Okja vois olla kiva, kiitos
Ap
Sense8, jos se vielä on siellä. Ja tietysti Doctor Who.
Nyt minulla ei ole Netflix tilausta. Otin sen alun perin vain Uusi Sherlock sarjan takia.
The Crown. Pian tulee toinen tuotantokausi.
Downton Abbey, ehdottomasti.
Siinä on kaikkea: huippuluokan casting, pukudraamaa (kaikki pienet yksityiskohdat myös ympäristön suhteen huomioitu), historiaa alkaen ajalta ennen ensimmäistä maailmansotaa jatkuen pitkälle 20-luvulle, korkeatasoinen käsikirjoitus - ja sitä romantiikkaa! (Lopussa about kaikki päähenkilöt löytävät elämässään onnen, harvinaista..). Eikä huumoriakaan ole unohdettu; se on kuivaa, nokkelaa, usein sarkastissävyistä - brittiläistä parhaimmillaan.
Downtonia en jostain syystä ihme kyllä päässyt kiinni, vaikka olen yrittänyt pariin otteeseen katsoa.
Sense8ia olen katsellut sillä silmällä jo aikaisemmin, pitää kokeilla katsoa eka jakso. Sama OA.
Orphan Black, Jane the Virgin, Chesapeake: kahta ekaa olen katsonut muutamia jaksoja ja jätin kesken, chesapeake on jotenkin liian.. amerikkalainen
Crown, jostain syystä tämä ei kiinnosta, ehkä liian lähihistoriaa tai jotain.
Latasin yhdeksi katseluvaihtoehdoksi itselleni j-drama Good Morning Call, vaikutti ihan kivalta ja sopivan kevyeltä ajantapposarjalta :)
Ap
Leffa: he's not that into you. Romanttinen leffa. Viihdyttävä ja hyviä näyttelijöitä 😊
To The Bone -elokuva. Kuvaus kuulostaa typerältä ulkonäköpaineita käsittelevältä teinileffalta, mutta elokuva ei ole sitä. Omalla tavallaan hyvän tuulen elokuva, mutta ei mikään ihan aivot narikkaan. Katso itse.
Blood Drive. Ja kajarit täysille, kanssamatkustajien iloksi :D
Okja ! Todellakin katsomisen arvoinen.
Vettä sakeampaa, ruotsalaista draamaa ja vähän jännitystäkin.
Crown, Downton abbey.
Jos HBO:lta saa jotain sanoa niin Big little lies oli tosi hyvä.
Kannatta käyttää muutama tovi siihen, että etsii itse. vaike a sitä on kenenkään ulkopuolisen keksiä vaativaan makuun katsottavaa :D
3%. Kertoo yhteiskunnasta jossa köyhät asuvat mantereella ja jossain on pieni saari jossa asuvat rikkaat. Saarelle muuttaminen laittomasti on mahdotonta mutta 20-vuotiaana jokainen manterelainen saa osallistua Prosessi-nimiseen testisarjaan jonka osanottajista 3% pääsee saarelle asumaan.
Sarja seuraa Prosessiin osallistuvia nuoria. Plussaa siitä että portugalinkielinen.