Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy, miksi naiset eivät tee aloitteita

Vierailija
25.08.2017 |

Puhuttiin tästä kavereiden kanssa, ja meillä kaikilla oli yllättäen ihan yhteinen syy. Voi olla, että niitä on muitakin. Mutta jokainen muistaa, kuinka miespuolinen tai poika, esim. koulussa/bussissa/kadulla, on sanonut jotain negatiivista ulkonäöstä. Esim. koulukiusaamista (ruma/läski/nosta jalkojas hevonen/hymyilisit joskus vi**unaama) aivan yhtäkkiä ja yllättäen.

Ne kaikki on jättäneet tunteen, että jos joku tuntematon mies *pyytämättä* ja ilman kontaktia on valmis haukkumaan ja nälvimään, niin mitäs sitten kun ottaa sen kontaktin? Tuleeko täyslaidallinen? Naurua? Ivaa? Pilkkaa? Kukaan ei ehkä tavallaan usko, että näin kävisi, mutta se pelko on siellä olemassa.

Onko muilla samaa? Taustatiedoksi vielä, että ollaan kaikki ihan perusnättejä parikymppisiä, iloisia ja meneviä tyyppejä, eikä varsinaisesti ketään ole koulukiusattu systemaattisesti.

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei koskaan selvinpäin ole suuntaani aloitetta tehnyt, päättelen että en ole kovin viehättävä miesten silmään

Siksi en ole halunut itsekkään tyrkyttää itseäni koska se että mies kieltäytyy on niin noloa minulle ja ehkä hänellekkin.

No. mikäs siinä mutta älä sitten valita, jos joudut olemaan sinkkuna. Ja mitä noloa siinä on jos toinen kieltäytyy? - Aika moni meistä, eritoten miehistä olsi sinkkuna jos ottaisimme kovin raskaasti jo heti ensimmäisten pakkien jälkeen.  

Vierailija
42/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää saada saalistaa. Jos nainen tekee aloitteen saa samantien leiman otsaan "helppoja ja kevytkenkäisenä". Kelpaa ehkä panoseuraksi, mutta mitään vakavampaa siitä ei synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tee aloitteita, koska

1) he pelkäävät pakkeja (rohkeus puuttuu)

2) heidän ei tarvitse tehdä aloitteita, kun miehet lähestyvät heitä joka tapauksessa.

Tarkoitatko nyt lähestymisellä juuri sitä huutelua ja puristelua ja seksin vonkaamista? Millään muulla tavalla ei ole tainnut mies minua lähestyä eli sama täällä kuin muilla, ei kiinnosta lähestyä kun miehet kuitenkin kohtelevat kuin roskaa.

Vierailija
44/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiähän nuo miehet on jos ei nuori nainen kelpaa kun ilmaiseksi saa.

MOT

Kun nainen lähestyy, niin:

A) mies ajattelee että hänen ei tarvitse tehdä nyt yhtään mitään eikä nähdä vaivaa ("ilmaiseksi saa")

B) naisen kanssa esim. harrastetaan seksiä vaikkei sen kummemmin olisikaan hänestä kiinnostunut, kun kerrankin saa.

Kuinka moni nainen sitten haluaa miehen, joka on vain perässävedettävä ja helpon (pelkän) p****n perässä? Että "samahan tuo nyt on ottaa kun kerrankin ilman vaivaa saa"? Uuuuu kuinka kiihottavaa ja kiinnostavaa näin naisen näkökulmasta.. NOT!

Taas mies todisti sen mitä naiset sanovat eli nainen joka tekee aloiteen on vain "ilmaista" eikä siitä oikeasti kiinnostu ihmisenä.

Vierailija
45/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena kuulemma kaunis, olin myös hoikka ja opiskelin ja olin urheilullinen, silti pakkeja sain 9 kerralla kymmenestä ja kerran mies esim sanoi toisesta naisesta että haluaisi sellaisen mutta oma taso ei riitä (joten kuksi sitten minua yhden kerran). Ei tuo mies ollut minusta mikään huippukomea mutta selkeästi puolestaan oma tasoni oli hänelle liian matala.. en siis ole harrastanut kuin surkeita yhdenillanjuttuja koska en vain kelpaa kellekään. Edes kun olin nuori ja nätti. Tai sitten en ollutkaan tarpeeksi nätti, eli miehetkin kelpuuttaa vain parhaimmiston.

Vierailija
46/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa että kaksikymppiset nätit naiset pelkäävät että saisivat miehiltä törkeät pakit :D kun te siellä Tinderissäkin saatte satoja miehiä niin miksi se menestys jotenkin eroaisi sitten oikeassa elämässä? Voin sanoa että tavalliselle naiselle on 90% varmaa että onnistuu jos miestä lähestyy itse sillä miehistä on mahtavaa saada nainen ilman vaivaa ja jopa niin harvinaista että nainen lähestyy häntä että se jopa imartelee. Eli selittelyä ilmassa.

Oletetaan, että olet oikeassa. Voitko sitten selittää, että mitä ne miehet (ihan normaalin näköisetkin joskus, oman ikäiset) on, jotka käyttäytyy minua kohtaan negatiivisesti ja halventavasti? Mistä tiedän, että se, ketä lähestyn, ei ole semmoinen?

Et taida nyt ihan ymmärtää, että minä puhun kokemuksesta. Minulle on sanottu huo*raa, läskiä, naurettu ja samaan aikaan on kuitenkin myös ihan hyvä käsitys, että olen ok näköinen ja normaalipainoinen ihminen. Enkä halua tuollaista kohtelua keneltäkään.

No mihin perustat käsityksesi siitä että olet ihan ok hyvän näköinen ? Lähestyykö miehet sinua ikinä ja onnistutko lähestyessäsi? Ja kuinka usein joku sinua haukkuu, sanotaan 10 miehestä jota lähestyisit? Tyhmiähän nuo miehet on jos ei nuori nainen kelpaa kun ilmaiseksi saa.

Ja kyllä miehiäkin haukutaan kun lähestyy ja vielä enemmän sillä miehet niitä lähestymisiä tekevät enemmän joten epäonnistutaankin enemmän. Minua on mm. lyöty avokämmenellä naamaan ja haukuttu rumaksi kääpiöksi kumppanin pyydän maista tanssimaan. Ero onkin siinä että me miehet jatkamme silti sillä meillä harvoin on sitä vaihtoehtoa naisten tavoin että se passiivisuuskin tuottaisi tulosta

Jos nainen saa pyytämättä, siis PYYTÄMÄTTÄ koko elämänsä arvostelua ulkonäöstään miehiltä, niin kyllä siinä aika itsemurhafiilis on antaa sille miehelle tavallaan ihan lupa, kun lähestyy. Koska jos tosi moni arvostelee luvatta ääneen, niin voi ekstrapoloida kuinka moni haluaisi mutta ei vaan viitsi. Eli jokainen mies voi käytännössä vaan odottaa tilannetta, jossa pääsee haukkumaan naisen ulkonäön ja naureskelemaan. Monesti olen itse saanut kuulla kunniani, kun olen kohteliaasti miehen torjunut. Jälkikäteen käy ilmi, että tämä mies pitikin minua rumana *uorana. Oli siis hyvä, etten lämmennyt. Moni lähestyväkin mies sisältää haukkujapotentiaalin, siksi on vaikeaa lämmetä edes sellaiselle, joka itse lähestyy. Koska sehän saattaa pitää sua vaan rumana, mutta ajattelee siksi helpoksi.

Jos ajattelen itseäni, niin sanoakseni jollekin tuntemattomalle kadulla, että se on läski... niin sen pitäisi olla jotenkin massiivinen, talonkokoinen ja jotenkin ihan poikkeuksellisen ärsyttävä, oksettava, suorastaan ympäristölle vaarallinen.

Että jos kerran tällaisen kommentin saan, niin mahdan olla ihan ydinjätettä, koska muuten en voi uskoa, että joku sen ääneen sanoisi. Ja kaikkien on aika lailla pakko ajatella samalla tavalla (miesten), mutta niillä ei vaan kupli se yli. Joten ei kiitos aloitteille.

Vierailija
47/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei puutu toisten miehen käytökseen? Tai vaikka koskaan jälkikäteen puhu, että kyllä ärsytti koulussa ne idiootit, jotka availi tyttöjen rintaliivejä, oman poikani kasvatan kyllä niin ettei sellaiseksi idiootiksi rupea tms?

Jotenkin tuntuu että miehet ei osaa tuomita toisiansa. Vasta sitten kun ne on eri väriä niin perse repee mielenosoituksiin ja rikoksiin asti.

Kilttimiehiä ei kannata kasvattaa koska niillä ei ole vientiä naisten suhteen

Saat uskoa niin jos haluat mutta olisi kiva että perutelisit miksi mies joka puuttuu idioottien käytökseen olisi sellainen jota kukaan ei halua? Luuletko että ne idiootit on jotain mä naiset haluaa? Liitto keskutelua tai aloitusta ollenkaan?

Kyllä ne valitettavan usein tuppaa olemaan niitä idiootteja josta naiset kiinnostuu

Se kenestä luulet että naiset kiinnostuu ei liity aiheeseen mitenkään kun puhe on siitä miten miehet kohtelevat naisia.

Vierailija
48/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko, jos ei tahdo. En minäkään tee aloitetta, jos tuntuu, etten halua.

Vierailija
49/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska miehet on tehneet minulle harvinaisen selväksi että kelpaan pelkkään seksiin. Itse en halua enkä hae irtoseksiä missään muodossa, joten en näe mitään syytä tehdä enää ainuttakaan aloitetta yhdellekään miehelle.

Vierailija
50/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tässä nimettöminä kirjoittamisessa on niin hienoa, kun aloittaja selvästi on noin16v. ja sitten eri ikäiset ja erilaisista elämäntilanteista olevat kertovat omia kommenttejaan. 

Vierailija
51/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää saada saalistaa. Jos nainen tekee aloitteen saa samantien leiman otsaan "helppoja ja kevytkenkäisenä". Kelpaa ehkä panoseuraksi, mutta mitään vakavampaa siitä ei synny.

Millä vuosituhannella oikein elät? - Itse ainakin sukupuoleen katsomatta arvostan toimeen tarttuvia ja tarvittaessa aloitekykyisiä ihmisiä. Se voin siis olla yhtä hyvin minä miehenä, joka teen aloitteen. mutta yhtä hyvin se voi olla nainen joka tekee aloitteen. Ja jos nainen kokee, että jokaine lähestymiseni merkitsee samaa kuin, että haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä, niin hän erehtyy ja erehtyy vielä pahasti. - Kyllä. Saatan vastaisuudessakin vaikka sitten  istuutua bussissa hänen viereensä tai lähelle ja jos matka on pidempi sanoa muutaman sanan.  On mahdollista, että istuudun  samaan lounaspöytään naisen kanssa ja vaihdan muutaman sanan hänen kanssaan - Ellei nainen tätä ennen varmistaessani, että onko paikka hänen vierellään/ lähellään vapaa ja voinko istua siihen tee selväksi, että odottaa jota kuta ao. paikalle tai syö mieluummin yksin (tai ainakin ilman minun seuraani) niin se hänelle toki suon. Olsi kovin raskasta jos jokaien "lähestymiseni" tulkittaisiin haluksi iskeä tai, että haluan hänen kanssaan seksiä.       

Vierailija
52/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miehet on tehneet minulle harvinaisen selväksi että kelpaan pelkkään seksiin. Itse en halua enkä hae irtoseksiä missään muodossa, joten en näe mitään syytä tehdä enää ainuttakaan aloitetta yhdellekään miehelle.

Tämä on se mitä tarkoitin jo ensimmäisellä sivulla etten edes kiinnostu kun selvää on että miehet näkevät minut pelkkänä seksiobjektina.

Vierailija
53/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että 90%... En ole harhainen, jos väitän, että putoan vähintään siihen "tavallinen nainen" kategoriaan. Missään nimessä en ole ruma enkä lihava. Silti onnistumisprosentti aloitteisiini (=menen juttelemaan iskemistarkoituksessa) on lähempänä luokkaa 10 kuin 90%. Johan miehistä vähintään puolet lienee varattuja, eikä suurin osa todellakaan/onneksi tuosta noin vaan ole valmis kumppaniaan pettämään! 

Niistä, jotka sitten ovat suostuvaisia, sen sijaan 90% on niin "hulvaantunut" siitä että nainen tulee iskemään, että he jättävätkin sitten ihan kaiken vaivannäön naisen harteille, ihan kaiken. Käytännössä ilmeisesti eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita, ja/tai ajattelevat että antaapa kerrankin naisen nähdä kaiken vaivan. Sellaisista passiivista lahna-miehistä ei sitten ainakaan minulle ole mitään iloa, eli käytännössä se itse iskeminen hyvinhyvinhyvin harvoin kannattaa. Hyvinhyvin harvoin se siis johtaa siihen, että esim. saisin itseäni miellyttävän parisuhteen tai seksiä, koska en viehäty passiivisista lahnamiehistä.

Koska livenäkään en sitä karkkikauppaefektiä ole vielä koskaan kokenut, niin ainoa vaihtoehto on ollut nettitreffailu, jossa miehet onneksi ovat aktiivisempia. Siellä vaan toki sitten ongelmana on niiden 10% normaalitapausten seulominen markku57v:den joukosta, ja vielä kun pitäisi olla sellainen, joka normaaliuden lisäksi on muutenkin puoleensavetävä...

Tldl: vältän miesten iskemistä viimeiseen asti, koska siten on mahdoton löytää aktiivisia miehiä, koska ne aktiivisetkin passivoituu heti kun huomaavat että nainen oli valmis aloitteentekoon.

Sellaista se on aina miehilläkin että kun lähestyy niin nainen laittaa kaiken vastuun aktiivisuudesta siinä tilanteessa miehelle. Se on niin tavallista että sitä pidetään ihan norminakin. Ja miksi tuohon epäonnistuneiden yritysten joukkoon pitäisi laskea myös varatut miehet ?

Vierailija
54/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se mitä tarkoitin jo ensimmäisellä sivulla etten edes kiinnostu kun selvää on että miehet näkevät minut pelkkänä seksiobjektina.

En haluaisi syyllistää, mutta vaikka meillä itse kullakin tulisi olla oikeus pukeutua ja kulkea oman tyylisissämme vaatteissa ilman leimaamista yhtään miksikään ja pelkäämättä  niin aina joskus kyllä on käynyt myös mielessä, että onko esim. ulkoasulla jotain vaikutusta siihen, millaista kohtelua saa osakseen; oli sitten nainen tai mies. 

Vierailija
55/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei puutu toisten miehen käytökseen? Tai vaikka koskaan jälkikäteen puhu, että kyllä ärsytti koulussa ne idiootit, jotka availi tyttöjen rintaliivejä, oman poikani kasvatan kyllä niin ettei sellaiseksi idiootiksi rupea tms?

Jotenkin tuntuu että miehet ei osaa tuomita toisiansa. Vasta sitten kun ne on eri väriä niin perse repee mielenosoituksiin ja rikoksiin asti.

Saat uskoa niin jos haluat mutta olisi kiva että perutelisit miksi mies joka puuttuu idioottien käytökseen olisi sellainen jota kukaan ei halua? Luuletko että ne idiootit on jotain mä naiset haluaa? Liitto keskutelua tai aloitusta ollenkaan?

Kyllä ne valitettavan usein tuppaa olemaan niitä idiootteja josta naiset kiinnostuu

Se kenestä luulet että naiset kiinnostuu ei liity aiheeseen mitenkään kun puhe on siitä miten miehet kohtelevat naisia.

Tietenkin liittyy. Jos naiset lähestyy idiootteja niin minkälaista kohtelua ja rehellisyyttä odotat heiltä tulevan?

Vierailija
56/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi syyllistää, mutta vaikka meillä itse kullakin tulisi olla oikeus pukeutua ja kulkea oman tyylisissämme vaatteissa ilman leimaamista yhtään miksikään ja pelkäämättä  niin aina joskus kyllä on käynyt myös mielessä, että onko esim. ulkoasulla jotain vaikutusta siihen, millaista kohtelua saa osakseen; oli sitten nainen tai mies. 

Kerro toki mitä pitää pukea päälle ettei tarvitse kuunnella kommentointia mistään kehon osasta esim kaupassa lasten kanssa? Tavalliset farkut ja t-paita on ilmeisesti liian paljastavat eli joku kaapu.

Vai miten olisi että miehillä olisi vastuu siitä mitä päästää suustaan?

Vierailija
57/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että 90%... En ole harhainen, jos väitän, että putoan vähintään siihen "tavallinen nainen" kategoriaan. Missään nimessä en ole ruma enkä lihava. Silti onnistumisprosentti aloitteisiini (=menen juttelemaan iskemistarkoituksessa) on lähempänä luokkaa 10 kuin 90%. Johan miehistä vähintään puolet lienee varattuja, eikä suurin osa todellakaan/onneksi tuosta noin vaan ole valmis kumppaniaan pettämään! 

Niistä, jotka sitten ovat suostuvaisia, sen sijaan 90% on niin "hulvaantunut" siitä että nainen tulee iskemään, että he jättävätkin sitten ihan kaiken vaivannäön naisen harteille, ihan kaiken. Käytännössä ilmeisesti eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita, ja/tai ajattelevat että antaapa kerrankin naisen nähdä kaiken vaivan. Sellaisista passiivista lahna-miehistä ei sitten ainakaan minulle ole mitään iloa, eli käytännössä se itse iskeminen hyvinhyvinhyvin harvoin kannattaa. Hyvinhyvin harvoin se siis johtaa siihen, että esim. saisin itseäni miellyttävän parisuhteen tai seksiä, koska en viehäty passiivisista lahnamiehistä.

Koska livenäkään en sitä karkkikauppaefektiä ole vielä koskaan kokenut, niin ainoa vaihtoehto on ollut nettitreffailu, jossa miehet onneksi ovat aktiivisempia. Siellä vaan toki sitten ongelmana on niiden 10% normaalitapausten seulominen markku57v:den joukosta, ja vielä kun pitäisi olla sellainen, joka normaaliuden lisäksi on muutenkin puoleensavetävä...

Tldl: vältän miesten iskemistä viimeiseen asti, koska siten on mahdoton löytää aktiivisia miehiä, koska ne aktiivisetkin passivoituu heti kun huomaavat että nainen oli valmis aloitteentekoon.

Sellaista se on aina miehilläkin että kun lähestyy niin nainen laittaa kaiken vastuun aktiivisuudesta siinä tilanteessa miehelle. Se on niin tavallista että sitä pidetään ihan norminakin. Ja miksi tuohon epäonnistuneiden yritysten joukkoon pitäisi laskea myös varatut miehet ?

"Voin sanoa että tavalliselle naiselle on 90% varmaa että onnistuu jos miestä lähestyy itse " - ei siinä eritelty että varattuja, homoja, jne jne ei lasketa.

Miehissä ja naisissa on se ero, että 

a) hyvin harva nainen lähtee miehen matkaan vain siksi, että "kerrankin joku iski", toisin kuin miesten tapauksessa. Ts. jos nainen on suostuvainen, hän on oikeasti miehestä kiinnostunut. Mies voi suostua vain siksi, kun kerrankin nainen iskee, ts. naisen iskiessä ei ole ollenkaan varmaa että mies olisi oikeasti kiinnostunut. Siis vaikka nainen "voittaisi", niin hän voi hävitä (=sai mukaansa miehen jota ei oikeasti kiinnosta, kunhan tämän kerran pussit tyhjentää kun "ilmaiseksi sai").

b) yleistäen, valtaosa naisista kokee miehen aktiivisuuden kiinnostavana ja kiihottavana, ja passiivisuuden epämiehekkäänä ja epäviehättävänä. Miehen passiivisuus laskee hänen kiinnostavuuttaan huomattavasti keskimääräisen naisen silmissä. Sen sijaan naisen passiivisuus ei miehille ole samassa määrin turn-off - keskimääräinen mies siis voi nauttia passiivisenkin naisen seurasta, toisin kuin keskimääräinen nainen passiivisen miehen seurasta. Eli kun naisen aloitteellisuus aiheuttaa miehissä passiivisuutta, nainen omalla aktiivisuudellaan "pilaa" miehen, ja taas, voittaessaankin nainen häviää koska ei saanut toivomaansa aktiivista kumppania.

Vierailija
58/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin liittyy. Jos naiset lähestyy idiootteja niin minkälaista kohtelua ja rehellisyyttä odotat heiltä tulevan?

Opettele lukemaan. Otan ratakiskon. Naiset EIVÄT lähesty koska heitä on kohdeltu huonosti jo pelkästään ohi kulkevien tuntemattomien miesten toimesta.

Vierailija
59/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki mitä pitää pukea päälle ettei tarvitse kuunnella kommentointia mistään kehon osasta esim kaupassa lasten kanssa? Tavalliset farkut ja t-paita on ilmeisesti liian paljastavat eli joku kaapu.

Totta kai jokaisella meistä on vastuu omista sanosistamme, sukupuoleen katsomatta. Ja varmasti on myös liian monta miestä, joiden sanomisia en jaa ja jotka voisvat pitää päänsä kiinni. Mutta pukeutumiesta. Jos nainen pukeutuu mini-mini hameeseen ("roiskeläppään" ) ja kovin paljastavaan paitaan ja valitsee jalkineiksiin hyvin korkea korkoiset ja meikkaa hyvin voimakkaasti niin vaikka hänellä on tähän täsyi oikeus ja mahdollisuus, niin valitettavasti osa miehsitä (saattaa olla, että mys osa naisista)  ei malta olla sanomatta jotain painokelvotonta.

- Vastaavasti keski-ikäinen mies, joka kuvittelee olevansa hyvinkin sekiskäs jos ja kun kulkee julkisesti ilman paitaa ja pers-vakovillkuen, niin jos hänet portsari käännyttää alku-illasta ravintolan ovelta, niin ennenkuin aloittaa suun pieksemisensä portsarille, niin voisi hieman vilkaista vaikka peiliin.   

Vierailija
60/225 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jokaisella meistä on vastuu omista sanosistamme, sukupuoleen katsomatta. Ja varmasti on myös liian monta miestä, joiden sanomisia en jaa ja jotka voisvat pitää päänsä kiinni. Mutta pukeutumiesta. Jos nainen pukeutuu mini-mini hameeseen ("roiskeläppään" ) ja kovin paljastavaan paitaan ja valitsee jalkineiksiin hyvin korkea korkoiset ja meikkaa hyvin voimakkaasti niin vaikka hänellä on tähän täsyi oikeus ja mahdollisuus, niin valitettavasti osa miehsitä (saattaa olla, että mys osa naisista)  ei malta olla sanomatta jotain painokelvotonta.

- Vastaavasti keski-ikäinen mies, joka kuvittelee olevansa hyvinkin sekiskäs jos ja kun kulkee julkisesti ilman paitaa ja pers-vakovillkuen, niin jos hänet portsari käännyttää alku-illasta ravintolan ovelta, niin ennenkuin aloittaa suun pieksemisensä portsarille, niin voisi hieman vilkaista vaikka peiliin.   

Ymmärrän ponttisi ja sanoit ettei ole tarkoitus syyllistää mutta vaikka pukeutuu sinne kuvailemallasi tavalla ja saisin osakseni sitä kommentointia niin totta kai se vaikuttaisi siihen miten suhtaudun muihin.

No minä en pukeudu niin ja silti miehet ovat törkeitä minulle.