Toin miehelleni ruuan eteen
Laitoin tietenkin lautaselle, tein voileivät ja kaadoin juoman lasiin kuten kunnon vaimon kuuluu tehdä.
Kommentit (22)
Mun mies on jo niin iso poika että se osaa itse ottaa ruuan lautaselle. Maitokaan ei yleensä paljoa läiky kun se kaataa sen lasiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on jo niin iso poika että se osaa itse ottaa ruuan lautaselle. Maitokaan ei yleensä paljoa läiky kun se kaataa sen lasiin.
Mun mieheni ei juo maitoa vaan vettä tai limsaa.
Minun mieheni parhaillaan tiskaa astioita kun minä löhöän ja palstailen. Käykö kateeksi? :)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni taas nousi tänä aamuna klo 05 tekemään minulle aamupalan sekä eväät.Siinä vasta kunnon mies.
Minun vaimoni teki noin kerran muutettuaan Suomeen 20 vuotta sitten. Samoin sille, että olen aamuäreä, joten parempi kuin teen itse aamupalani ja hän jatkaa nukkumistaan. Asiasta ei sen jälkeen ole tarvinnut keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni parhaillaan tiskaa astioita kun minä löhöän ja palstailen. Käykö kateeksi? :)
Ei käy. Mä olen jo tiskannut.
Vierailija kirjoitti:
Hernesoppaako laitoit? :)
En.
Minä teen usein miehelleni noin. Hänelle herääminen on vaikeaa ja minulle helppoa, joten miksi en auttaisi häntä siinä? Tai miksen laittaisi ruokaa tai iltapalaa, kun hän joutuu tekemään pitkiä työpäiviä ja minä olen näppärämpi keittiössä?
Kutsumme sitä rakkaudeksi ja yhteiseksi elämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Siis nakkeja ja paketillisen leipää? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Siis nakkeja ja paketillisen leipää? :)
En. Pasta bolognesea, salaattia ja pari voileipää. Ruokajuomana vesi.
Ettekö te syö koko perhe yhdessä? Tuosta saa kuvan, että "toit" pelkästään miehelle ruoka-annoksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei juo maitoa vaan vettä tai limsaa.
Meillä juo maitoa vieläkin. :D Tai piimää. Vettä janojuomaksi sitten.
Toisinaan napsahtaa myös olut.
Voi kun sööttiä. Miehelle tuli varmaan rakastettu olo, ihan niinkuin lapsena, kun äiti toi ruoan eteen ja kaatoi muovimukiin maitoa. Onnistuiko juominen nyt kaatamatta mukia?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te syö koko perhe yhdessä? Tuosta saa kuvan, että "toit" pelkästään miehelle ruoka-annoksen?
Ei syödä. Mä ja lapsi syödään aina ennen ja mies sitten kun tulee töistä.
Kuulostat jotenkin tyytymättömältä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin tyytymättömältä?
En ole tyytymätön lainkaan.
Mieheni teki minulle 4 ruokalajin päivällisen kun minätyttö katselin telkkaa, join kaljaa ja röyhtäilin
Nii mäkin joskus teen. Tai nyt kesälomalla jos olen herännyt miehen herätyskelloon enkä saanut heti unta, olen saattanut nousta samaan aikaan kuin hän ja keittää puurot ja kahvit jne. Ja minä taad vastaavasti saan sitten aamupalaa sänkyyn aina silloin tällöin 😊
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tietenkin lautaselle, tein voileivät ja kaadoin juoman lasiin kuten kunnon vaimon kuuluu tehdä.
Niin...so?! Nii kait mäkin teen usein..
Minun mieheni taas nousi tänä aamuna klo 05 tekemään minulle aamupalan sekä eväät.Siinä vasta kunnon mies.