Pitävätkö miehet vastenmielisenä naista joka ei halua lapsia?
Onko epänaisellista tms. olla haluamatta lapsia?
Kommentit (17)
Kyllä se on.
En itse halua kakaroita enkä pidä niistä. En jaksa kuunnella niiden kirkumista, huutoa ja juttuja yleensä. :I
En minä pidä. Mutta en tosin luota alkuunkaan vaikka nainen väittää ettei hän halua lapsia. Ehkä tänä päivänä ei halua. Kuukauden päästä voi haluta kun hormonit heittää häränpyllyä ja Vauva-lehdessä oli söpö kuva.
tämähän on ihannetilanne kunhan ei jatkuvasti puhu siitä kuinka kuvottavia lapset on. Noin 90% isistä on pakotettu hankkimaan lapset jos haluaa pitää naisen
Ei mun mieheni ainakaan noin ajatellut.
Pitävät lapsellisena ja keskenkasvuisena koko elämänsä kuten muukin ympäristö, mutta sen kun hyväksyy niin voi elellä helppoa elämää.
Tapasin mieheni, kun minulla oli lapsi. Ilmoitin, että enempää en tee. Ei ole häirinnyt, yhdessä toistakymmentä vuotta. Molemmat erottu edellisistä liitoista, koska kumppani on painostanut hankkimaan (paljon) lapsia.
Nojaa, kai se alkaa ketä tahansa vähän pänniä, jos suureen ääneen julistaa "vihaavansa" lapsia tms. Itse olen aina sanonut, että en halua vanhemmaksi. Se on ihan eri asia kuin että "en pidä lapsista/vihaan lapsia". Elämääni kuuluu kuitenkin jonkin verran lapsia, kummityttö ja sisarusten muksut.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mieheni, kun minulla oli lapsi. Ilmoitin, että enempää en tee. Ei ole häirinnyt, yhdessä toistakymmentä vuotta. Molemmat erottu edellisistä liitoista, koska kumppani on painostanut hankkimaan (paljon) lapsia.
Mikset edellisessä liitossa sanonut, ettet ole valmis? Omista ajatuksista, tarpeista ja toiveista pitää pitää kiinni!!
Mielestäni siinä ei ole mitään outoa.
Itse olen nainen, ja jos mies antaisi vähääkään osviittaa lasten hankkimisesta, suhde loppuisi siihen. En millään voisi olla ihmisen kanssa joka haluaa lapsia. Haluan pitää "vapauteni", enkä halua joutua huolehtimaan toisesta ihmisestä. Olen liian mukavuudenhaluinen muutenkin.
Ja mikä tärkein, kuka tänne sonta maailmaan haluaisi lapsia puksauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset edellisessä liitossa sanonut, ettet ole valmis? Omista ajatuksista, tarpeista ja toiveista pitää pitää kiinni!!
Sanoin ja pidin. Toinen sanoi, ei pitänyt eli muutti mielensä lapsiluvun suhteen. Keksin verukkeita ja kuuntelin hiillostusta nelisen vuotta, kunnes järkiinnyttiin yhteispäätöksellä ja etsittiin sopivammat kumppanit. Hyvin kävi molemmille: exällä on nykyään toivomansa suurperhe ja tämä meidän ainokainen on kohta aikuinen.
Ei ainakaan oma mieheni, enkä ole tuollaiseen koskaan törmännyt.
Minä ainakin pidän. Voiko olla mitään luonnottomampaa.
Vauvakuumeiset miehet ainakin pitää vastenmielisinä. :)
No ei tietenkään! :D