Onko Eini lesbo?
Uusi biisi Iho iholla vaikuttaa ihan ku laulais samaa sukupuolta olevien rakkaudesta. Ei siinä, hieno biisi!
Kommentit (14)
Eini on naimisissa Lars Pajumäen kanssa.
Voihan se ollakin. Hauska ajatus, että tämäkin juttu menisi ihan ympäriämpäri ja kaikki vaan ihmettelisivät.
Jos on tehnyt sellaisen kappaleen, se on kyllä huono veto.
Tuskin on. Eiköhän se koita vaan pysyä musabisneksessä mukana ja kai vissiin tuon tyyppiset biisit on nyt "muotia" ,,, kai tuo joku pop/discobiisi on olevinaan mutta kyllä mun mielestä kallistuu loppupeleissä iskelmän puolelle tai sit Einin ääni ns iskelmäinen :D
Ainaki ollu naimisissa miehen kanssa vuosikymmenet. 😂
On vaan muotia vihjailla olevansa seksuaalisesti kieroutunut.
Täytyy olla, kun on ollut saman miehen kanssa vuosikymmenet eikä vaihda miestä kuin paitaa.
Näytti samalta parikymppisenä kuin nyt, mitähän, kuusikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Eini on naimisissa Lars Pajumäen kanssa.
Tietääkö kukaan onko pariskunnalla lapsia? En muista että olis ollut koskaan missään esillä.
2 lasta ,tyttö ja poika. Eihän hän itse tätä kappaletta ole tehnyt ! Ja sanoi tykkääväänsä siitä kun on tarttuva melodia. Voisko sitä vaikka googlettaa ja seurata Einin elämää tai Facesivuja niin selviäis asiat ?
liisalapista kirjoitti:
2 lasta ,tyttö ja poika. Eihän hän itse tätä kappaletta ole tehnyt ! Ja sanoi tykkääväänsä siitä kun on tarttuva melodia. Voisko sitä vaikka googlettaa ja seurata Einin elämää tai Facesivuja niin selviäis asiat ?
Kiitos tiedosta. Katsoin vain wikipediasta ja siellä ei mitään mainintaa. Face on jäänyt unholaan omalla kohdallani.
Ei ole Eini lesbo, kuten ei Jenni Vartiainenkaan. Eini on tosiaan ollut naimisissa miehen kanssa vuosikymmenet ja lapsiakin on. Jenni asui avoliitossa Immosen kanssa 7v.
Ei ole. Se vaan koittaa matkia Jenni Vartiaista.