Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa suhteeseen!

Vierailija
25.08.2017 |

Ihan kamalan tuntuista kun en kelpaa miehille suhteeseen. Olen muutaman vuoden aikana tavannut miehiä netistä, baarista tai yhteisten tuttavien kautta. Aina kun ihastun ja ollaan jo tapailtu jonkun aikaa niin mies on sanonut ettei halua mitään vakavaa sillä hetkellä ollenkaan. Ja aina olen saanut kuulla jotain kautta että onkin alkanut seurustella vähän minun jälkeeni. Itkettää. Tuntuu pahalta kun kaikki läheiset alkavat olla perheellisiä. Kun tapaan sukulaisia niin kaikilla serkuilla on puolisot. Käytän vapaa-aikani vain leffojen katseluun, kuntosaliin ja lenkkeilyyn että saisi ajan kulumaan. Haluan ihan tavallisen arjen johon kuuluisi mies. En tiedä haluanko lapsia. Kaipaan vaan kosketusta ja sitä läheisyyttä, juttelua ja hassuttelua mitä suhteessa on.
Ehkä luonteessani on jotain kehitettävää. Alkaa vaan masentaa tämä yksinäisyys. Onhan minulla ystäviä mutta he ovat paljon perheidensä kanssa. Tuntuu että minua pidetään outona tai huonona kun en löydä miestä. Eniten satuttaa kun ihastuu ja mies sanoo sen ettei halua vakavaa mutta löytääkin nopeasti sellaisen naisen jonka kanssa muuttaa mieltään niin radikaalisti että alkaa seurustella vaikka on vannoutunut poikamies...Voisinpa olla se nainen jollekin...enpä vaan tiedä miten.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on todella kaunis niin kelpaa suhteeseen. Rumien kanssa sitten pelaillaan.

Niinkö? Olen kyllä vahvasti eri mieltä tästä asiasta. Monilla rumilla ihmisillä on puoliso, joten ajatus että vain kauniit ihmiset pääsevät pariutumaan, on suoranaisen absurdi väite ja ajatuksena todella lapsellinen. En tiedä missä haavemaailmassa oikein elät.

Kyllä, rumilla ihmisillä on rumat puolisot. Ehkä AP yrittää liian hyvännäköistä. Silloin saa seksiä, mutta ei parisuhdetta.

Vierailija
22/23 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi kiva nainen ihan tositarkoituksella rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta mistä löytää vapaa nainen?

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on todella kaunis niin kelpaa suhteeseen. Rumien kanssa sitten pelaillaan.

Niinkö? Olen kyllä vahvasti eri mieltä tästä asiasta. Monilla rumilla ihmisillä on puoliso, joten ajatus että vain kauniit ihmiset pääsevät pariutumaan, on suoranaisen absurdi väite ja ajatuksena todella lapsellinen. En tiedä missä haavemaailmassa oikein elät.

Kyllähän jotkut rumatkin kelpaa joillekin tietenkin. Jos on kaunis, kelpaa 100% varmasti.

Mieluummin hyväluonteinen ruma kuin veemäinen kaunis. Kasvojen rumuus ei välttämättä ole huono jos kroppa on kohtalaisessa kunnossa, ja yleensä kropan saa kyllä kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän