"Kulutusluotot yhteen"-laina!!!
Lainaako mikään lafka työttömälle, tai no.. ansiosidonnausella opiskelevalle? Haluan päästä pois noista sirpaleisista menoeristä ja tulevaisuudessa en osta enää mitään osarilla :( Vittuilijat, älkää vaivautuko. Tää oma vitutus riittää jo.
Kommentit (11)
Mun mielestä jossain lehdessä just sanottiin ettei niitä lainoja kannata yhdistää kun niissä yhdistämislainoissa voi olla vielä korkeemmat korot kuin niissä pienemmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jossain lehdessä just sanottiin ettei niitä lainoja kannata yhdistää kun niissä yhdistämislainoissa voi olla vielä korkeemmat korot kuin niissä pienemmissä.
No ne pitää kilpailuttaa ja laskea mikä oikeasti kannattaa. Yleensä noissa osamaksuissa menee koron lisäksi laskutuspalkkiota ja tilinhoitomaksua ja vaikka mitä.
Mikä on lumipallomenetelmä? Opintolainaa ei ap saa kun opiskelee työttömyystuella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lumipallomenetelmä? Opintolainaa ei ap saa kun opiskelee työttömyystuella.
Löytyy velkaantumista käsittelevistä blogeista, Google auttaa.
Itse sain omasta pankista Nordeasta. En ole opiskelija, vaan pienipalkkaiselta työssä.
Tosin tuossa lainassa aika kova korko, 8% . Mutta kk-lyhennys on inhimillinen (maksan 300€/kk tätä joustoluottoa pois). Jos olisi monta eri lainaa, kk-lyhennykset olisivat yhteensä paljon tuon nykyisen lyhennyksen yli.
Tsemppiä ! Ei saa luovuttaa . Kyllä ne raha-asiat saa kuntoon :)
Jos olet opiskelija, ota opintolaina. Se on halpaa rahaa ja sillä saat kuitattua korkeakorkoiset osarit.