Valkoinen paita ja mustat rintaliivit?
Mitä mieltä olette?
Mielestäni näyttää ihan kivalta,kun valkoisen paidan läpi kuultaa mustat liivit. Toki,jos on kovin isot rinnat ja kovasti ylimääräistä massaa muutenkin niin ei näytä hyvältä, mutta hoikalle ja sopusuhtaisilla rinnoilla.
Kommentit (30)
No ei missään nimessä ns. asiallisen näköistä. Jossain yökerhossa ehkä, mutta en voi kuvitellakaan, että näin olisi jossain virallisessa tilaisuudessa. Yleisesti rintaliivit eivät saa näkyä paidan alta. Itselläni on vielä aluspaita valkoisen kauluspaidan alla, niin ei näy mitään läpi ja jos napin välistä olisi riski pilkahtaa, niin sekin ongelma poistuu.
Se on ehkä tällä hetkellä muodissa, mutta todella vanhoillisissa piireissä en suosittele.
Ei missään nimessä mihinkään viralliseen tilaisuuteen. Näyttää halvalta ja mauttomalta.
Osta aluspaita, niin ei näy liivit läpi.
Minusta alusvaatteet ovat alusvaatteita, eikä niiden kuulu näkyä. Itse en laittaisi tuollaista yhdistelmää.
No jos on niin ohut paita, että liivit näkyy läpi (oli sitten mustat, punaiset tai valkoiset), niin aina pitää olla aluspaita. Edellinen työnantaja jo opasti näin, huomio ei saa kiinnittyä rintoihin eikä em. tavalla ainakaan provosoida tilannetta. Tuollainen antaa halvan ja huolittelemattoman vaikutelman.
Toki jossain vapaa-ajalla on ihan sama mitä päälläsi on.
Vierailija kirjoitti:
Minusta alusvaatteet ovat alusvaatteita, eikä niiden kuulu näkyä. Itse en laittaisi tuollaista yhdistelmää.
Näinhän se menee ns. virallisissa ohjeissa erityisesti työelämässä.
Juu ei tod.
Etkö sä voisi vetää ne mustat rintaliivit sen valkoisen paidan päälle? Tulisi kiva uusi muoti. Tai jätä paita kokonaan pois.
Liian räikeää. Miehellä tuo vastaisi ihonmyötäisiä housuja pesäpallon kera, eli ilmaisee halua jotenkin korostaa seksuaalisuutta. Ajattelisin, ettei henkilö ole täysin sinut seksuaalisuutensa kanssa; syitä siihen voi olla monia.
Minusta mautonta ja tyhmän näköistä.
Toi on just kaunista ja hieman kiusoittelevan seksikästä. Go for it!
Vierailija kirjoitti:
Toi on just kaunista ja hieman kiusoittelevan seksikästä. Go for it!
Niin vapaa-ajalla, mutta ei työelämässä.
Ei ole hyvännäköistä. Näyttää siltä kuin tosissaan haluaisi esitellä rintaliivejään. Jätä koko paita pois jos haluat ihmisten näkevän sun liivit.
Minä tykkään enemmän valkoisista alusvaatteista naisilla.
Tarvitseeko olla rintaliivit?
Huomaa kommenteista, että asumme Suomessa. Täällä seksikkyys on kaukainen käsite. :D
Näkeehän sen kadullakin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kommenteista, että asumme Suomessa. Täällä seksikkyys on kaukainen käsite. :D
Näkeehän sen kadullakin.
Mielestäni kyllä mauttomasti pukeutumisella ei ole mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen kadullakin.
Itse asiassa seksikkäämpää on peittäminen ja tyylikkyys, kuin kaiken näyttäminen ja mauttomuus. Tissivaon näyttäminen on todella mautonta.
On ok, kunhan ei liian läpikuultava paita. Seksikästä ja leikittelevää.