Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orastavan 'parisuhteen' lopetus

Vierailija
24.08.2017 |

No niin, toivon että mammoilla on tähänkin aiheeseen hyvät neuvot!

Olen nyt muutamaan kertaan käynyt miehen kanssa ulkona. En mielestäni tunne häntä erityisen hyvin, mutta meillä on paljon yhteisiä tuttuja. Olen tyypertynyt siitä, kuinka sitoutunut hän tahtoo nyt olla, ja puhuu perheensä esittelemisestä yms. Koin tämän vain viattomaksi tapailuksi jossa voidaan katsoa vaikuttaako toinen kiinnostavalta vaiko ei lainkaan. Näiden piirteiden johdosta olen päätellyt että olemme turhan erilaisia ja "suhteen" pitää loppua mahdollisimman pian - itse asiassa pitikin jo viime viikonloppuna. (En siis todellakaan tahdo sitoutua, ajattelin vain että treffailu olisi hauskaa. Emme ole koskaan keskustelleet vakavasta parisuhteesta, mutta miehen käytös kielii siitä että hän on kovin tosissaan. Tapailun alussa ei ollut mitään syytä olettaa että mies olisi vakavissaan.) Myös ensimmäiset "treffimme" olivat puoleltani vahinko. Kuvittelin että olemme menossa ulos koko porukalla - kuten normaalisti, mutta paikalla olikin vain mies, ja koska hän on kuitenkin mukava ukkeli päätin katsoa tuleeko tästä mitään (ei tullut).

Meillä oli sovittuna tapaaminen, jossa aioin kertoa eriävistä asetelmistamme miehelle ja tehdä selväksi että kun molemmat tahtovat eri asioita niin jatkoa ei ole. Mies kuitenkin sairaistui johonkin man flu'hun, joka jatkuu edelleen, joten emme ole tavanneet.

Huomenna on tulossa isot bileet joissa on paljon tuttujamme. Kuten sanoin, olemme tavanneet kaksistaan vain muutamaan kertaan - ei niin montaa että kukaan yhteisistä tutuistamme tietäisi. Mies on ollut kipeänä jo sen verran pitkään että oletan hänen tervehtyvän ja tulevan huomisiin juhliin. Se on ongelma koska olen itsekin luvannut mennä paikalle, mutta olisin halunnut keskustella hänen kanssaan kasvokkain niin että voimme keskustella tilanteesta, ja ollaan molemmat samalla tasolla.

Nyt pelkään että jos menen juhliin tapaan miehen siellä ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa. Aiempaan käytökseensä viitaten pelkään hänen olevan sitoutuva ja liian läheinen, mikä ei tietenkään ole hyvä idea ystävien keskellä koska haluan eroon hänestä niin kutsuttuna miesystäväkandidaattina.
Toisaalta, olen läheisempi juhlien järjestäjän kanssa kuin miehen, joten en halua loukata häntä perumalla edellisenä iltana ilman syytä.

En tiedä mitä teen. Haluaisin vain tavata miehen kahden kesken jotta tämä voitaisiin keskustella läpi eikä kummallekaan olisi epäselvää missä tilanteessa toinen on, mutta se ei ole mahdollista koska hän on ollut kipeänä. En halua antaa ystävieni ymmärtää että meillä olisi parisuhde, koska olemme vain käyneet ulkona muutamaan kertaan ja en aio jatkaa tapailua. Luulen kuitenkin että mies tulee loukkaantumaan ainakin hetkeksi, toivottavasti ei pitkäksi aikaa.

Game on, miten ratkaiset tilanteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ongelma ei ratkea yhdellä tekstarilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla