Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Pola-vaatteet enää laadukkaita?

Vierailija
24.08.2017 |

Nyt kun Tokmanni on ruvennut teettämään vaatteita Pola-merkillä, onko niissä enää mitään samaa kuin entisessä Polassa? Uskaltaisiko ostaa, kestävätkö? Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellaan Suomessa ja tehdään Kaukoidässä. Kaukoidässä tehdään monen muunkin lähes jokaisen merkin ja brändin vaatteet. Vaatteiden malli ja leikkaus on erinomaisia. Olen ostanut paljonkin Pilan vaatteita jokapäiväiseen käyttöön. Ovat miellyttäviä pitää päällä ja kestäviä. Ostin Kekäläiseltä "laadukkaan" nahkatakin ei kestänyt käyttöä ja oli lisäksi epämiellyttävä käyttää ja huonon mallinen. Pokan tekonahkatakki sen sijaan on hyvän mallinen ja on kestänyt pitkään. Lisäksi on tyylikäs ja monikäyttöinen. Polan alushousut ovat kestäneet vuosikaudet.

Vierailija
22/27 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellaan Suomessa ja tehdään Kaukoidässä. Kaukoidässä tehdään monen muunkin lähes jokaisen merkin ja brändin vaatteet. Vaatteiden malli ja leikkaus on erinomaisia. Olen ostanut paljonkin Polan vaatteita jokapäiväiseen käyttöön. Ovat miellyttäviä pitää päällä ja kestäviä. Ostin Kekäläiseltä "laadukkaan" nahkatakin ei kestänyt käyttöä ja oli lisäksi epämiellyttävä käyttää ja huonon mallinen. Polan tekonahkatakki sen sijaan on hyvän mallinen ja on kestänyt pitkään. Lisäksi on tyylikäs ja monikäyttöinen. Polan alushousut ovat kestäneet vuosikaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku teeppa mitä oon pitänyt tosi paljon nhyt pari-kolme kesää, hyvänä on pysynyt. Samoin alushousut on hyviä. 

Vierailija
24/27 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polalla on Pola ja Pola plus vaatteita.

Vierailija
25/27 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laadukkaita, naisten alushousuissa(isommat koot) on liian leveä haarakiila, aargh ! Ei se alapään värkki kasva, vaikka lihoiskin.

Vierailija
26/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vamistusmaassa huonopalkkaisia isojen perheiden äitejä jotka tekevät pitkiä työpäiviä?

Miten pitkiä työpäiviä ja onko viisipäiväinen työviikko ?

Aika jännä ! Olen luullut että olisi

Kotimainen merkki ? ! .

875

Vierailija
27/27 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polan  vaatteissa niskassa olevat laput on niin kovia ja karheita että ne on pakko ottaa pois ette tarvi koko ajan raapia. Muuten hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän