Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?
Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.
Tämä oli tietysti valetta
Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?
Kommentit (176)
Olen avioliitossa, mutta annan säännöllisesti käsihoitoa kollegalleni mainostoimistossa. Jäämme toimistoon muiden jo lähdettyä. Emme ole jääneet kiinni, mutta ajatus kiinnijäämisestä kiihottaa minua.
Oon pannut joo. Kerran kollegan kanssa sen työhuoneessa. Aamulla.
Kuulin omaan huoneeseeni korkojen kopinan.
Menin hänen huoneeseensa. Tuli heti olo et hän jo odotti. Oli ihana naida siinä hetki. Takaapäin tietty, kun seisaallaan.
Koko ajan piti kuulostella onko jo tulossa, kävikö hissi.
Oksumo kirjoitti:
Oon pannut joo. Kerran kollegan kanssa sen työhuoneessa. Aamulla.
Kuulin omaan huoneeseeni korkojen kopinan.
Menin hänen huoneeseensa. Tuli heti olo et hän jo odotti. Oli ihana naida siinä hetki. Takaapäin tietty, kun seisaallaan.
Koko ajan piti kuulostella onko jo tulossa, kävikö hissi.
Kuumaa.. Itse himoitsen työkaveria mutta miettinyt että kehtaisko mitään harrastaa kun työyhteisö sellainen että sen todellakin haluais pitää salassa ainakin. Oliko teillä pitkään flirttiä ja kumpi teki aloitteen??
Juu, monta kertaa, saman tyypin kanssa.
Oli ollut aika pitkään flirttiä. Olimme suudellet sitä ennen. Suutelimme ruokatunnilla yhdessä kahvilassa. Hän maistui huulillani loppupäivän. Ja sormiin jäi hänen tuoksunsa. Panetti hulluna.
Kerran hänellä oli töissä stay upit. Silloin oli pakko käydä runkkaamassa.
Olen useammassakin eri työpaikassa.
Viimeisin kerta oli, kun irtisanouduin silloiselta työpaikaltani. Olin jäänyt vielä ylitöihin, kun halusin saada tietyt työt vielä tehtyä. Myös miespuolinen kollegani oli jäänyt ylitöihin. Meillä oli synkannyt aina hyvin. Päädyimme harrastamaan seksiä erään kollegan, jota kumpikin inhosimme, työpöydälle. Tämän jälkeen korkkasimme yhden toimitusjohtajan joululahjakonjakeista ja panimme vielä kyseisen tj:nkin pöydällä.
Nykyisessä työpaikassani olen vasta masturboinut, lukuisia kertoja tosin. Tarkoituksenani on kuitenkin jossain kohtaa salakuljettaa miesystäväni työmaalle ja harrastaa hänen kanssaan seksiä siellä. Työpaikalla paneminen on kivaa.
Oksumo kirjoitti:
Oli ollut aika pitkään flirttiä. Olimme suudellet sitä ennen. Suutelimme ruokatunnilla yhdessä kahvilassa. Hän maistui huulillani loppupäivän. Ja sormiin jäi hänen tuoksunsa. Panetti hulluna.
Kerran hänellä oli töissä stay upit. Silloin oli pakko käydä runkkaamassa.
Haisiko soemet sillille kenties tai kävi jossain tuoksua hakemassa?
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin kerta oli, kun irtisanouduin silloiselta työpaikaltani. Olin jäänyt vielä ylitöihin, kun halusin saada tietyt työt vielä tehtyä. Myös miespuolinen kollegani oli jäänyt ylitöihin. Meillä oli synkannyt aina hyvin. Päädyimme harrastamaan seksiä erään kollegan, jota kumpikin inhosimme, työpöydälle. Tämän jälkeen korkkasimme yhden toimitusjohtajan joululahjakonjakeista ja panimme vielä kyseisen tj:nkin pöydällä.
Nykyisessä työpaikassani olen vasta masturboinut, lukuisia kertoja tosin. Tarkoituksenani on kuitenkin jossain kohtaa salakuljettaa miesystäväni työmaalle ja harrastaa hänen kanssaan seksiä siellä. Työpaikalla paneminen on kivaa.
Melkosen kostomeininki :D. Oletko muualla pannut tai ottanut suihin?
Vierailija kirjoitti:
Teitkö muuten aloitteen vai miten päädyitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkosen kostomeininki :D. Oletko muualla pannut tai ottanut suihin?
Joo, vähän jälkeenpäin harmitti tuo tj:n pöydällä paneminen, koska hänelle ei ollut mitään "kostettavaa". Hyvä esimies ja lähdin vain koska sain mielenkiintoisempia töitä.
Äkkiä mieleentulevia paikkoja, joissa olen harrastanut seksiä:
- järvenrannalla kalliolla niin, että vastapäisiltä mökeiltä katseltiin ihan kiikareilla
- autossa monissa eri paikoissa
- bussissa (vain sormetusta ja suihinottoa)
- lintutornissa
- kesäteatterin katsomossa (ei näytöstä samaan aikaan)
- sairaalan vuodeosastolla
Nämä kaikki ovat nykyisen miesystäväni kanssa. Oli ihanaa löytää vihdoin kumppani joka lähtee mukaan näihin päähänpistoihini :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aloitteen. Menin miehen luo ja kysyin varuiksi muka vitsillä, että pannaanko henkilön x työpöydällä ihan vain vittuillaksemme. Mies lähti tähän oitis mukaan, joten ei tarvinnut sanoa päälle, että "vitsi, vitsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aloitteen. Menin miehen luo ja kysyin varuiksi muka vitsillä, että pannaanko henkilön x työpöydällä ihan vain vittuillaksemme. Mies lähti tähän oitis mukaan, joten ei tarvinnut sanoa päälle, että "vitsi, vitsi".
Hah :D hitto vie kuulostas aivan suorastaan kummalta kuulla naisen suusta noin suora ehdotus. Olisin heti sulaa vahaa kiinnostuksen puolesta kun noin tomera nainen olis. Mulla ärsyttää yli kaiken hissukkamaisuus naisilla ja se että just sen takia pitää arpoa missä mennään
Hoitoalalla on yleistä, että mies ja naishoitsut paneskelevat keskenään. Jopa ihan sellaisetkin, jotka ovat täysin eriparia.
Kai sitä panettaa jos tulee viikonloppuna krapulassa töihin?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan kellarissa oli jokin konehuone, jossa poikettii työkaverin kanssa pikaisilla. Siitä seurasi 3 vuoden salasuhde.
Nams laatuaikaa töissä :D mistä tuo juttu syntyi teillä ja kumpi teki aloitteen?? Siellä on oltu sitten tavara valuen töissä?
kyllä. kuumaa sooloseksiä vessassa ja lukitussa kameroissa.
Yep avovaimon kanssa oltiin samassa työpaikassa ja hän tuli minun työhuoneeseeni jossa panin häntä (kahtena eri kertana) takaapäin työpöytääni vasten. Työhuoneeni ovi ei ollut lukossa ja kuka tahansa olisi voinut tulla. No laukesin molemmilla kerroilla mutta avovaimo ei kummallakaan kerralla. Ja työpaikka oli suuri suomalainen pörssiyritys.
Kyllähän oman vaimon kanssa on touhuttu työpaikallakin monta kertaa mutta sitten se vasta jännää on kun uutta naista saa yllättäen tai kun firmaan tulee uusi ihana työntekijä ja saat jäädä sen kans yövuoroon :))
No tavallaan....monta kertaa työkaverin kanssa työmatkalla hotellissa ja pari kertaa etätöitä tehdessä.
Kerran kävin mieheni toimistolla. Harrastettiin seksiä aulassa sohvalla. Kukaan muu ei ollut töissä enää neljän jälkeen.
No tietenkin. Elämä on hirveen hyvä aika kaiken kivan kokeilemiseen ja tekemiseen.
Kahdella työpaikalla ja nuorena koulussa. Useammallakin työpaikalla olisi ollut tilaisuuksia, mutta. Ei kaikkien kanssa vaan synkkaa. Silloin täytyy tyytyä omiin sormiin virka-aikana.