Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?

Vierailija
24.08.2017 |

Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.

Tämä oli tietysti valetta

Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen..Ja päädyttiinkin sitten avioliittoon asti, kaksi lasta ja nyt löhötään iltaa sohvalla. (:

Vierailija
42/176 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos seksiä räntäsateessa. Ulkotöissä työpaikalla puuhailu ei ihan toimi. :D

Antarktiksellako olet töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos seksiä räntäsateessa. Ulkotöissä työpaikalla puuhailu ei ihan toimi. :D

Jos et ole huomannut, ihan täällä Suomessakin sataa räntää. 

Vierailija
44/176 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä vai? 

Vierailija
45/176 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä vai? 

Ainakin kesällä.

Vierailija
46/176 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kyllä tosin mikään hieno työpaikkaromanssitarina 😀 Viikonloppuna toimisto on tyhjä ja kaupungissa ihan hyvällä paikalla, niin sinne tuli poikettua puolison kanssa kahville. Hyvin siellä perimmäisessä huoneessa pystyi touhuamaan, kukaan ei tullut edes yllättämään.

Vierailija
47/176 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/176 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kokenut valokuvaaja yllätti kesä-Hessun pimiössä. Mainio tapahtuma, mutta ei aavistustakaan miksi siihen päädyttiin ja miksei yrityksistäni huolimatta tapahtunut toiste. Oikein vetävä daami, varmaan reilut 20 vuotta vanhempi, päätti kuvien tekemisen opastuksen lomassa opastaa jotain muutakin ihan kädestä pitäen. Liekö ollut minulta perin kehno suoritus, kun sen koomin ei minkään sortin lähestymisyritys saanut mitään vastakaikua.

Vierailija
49/176 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, aviomieheni kanssa. En tosin työajalla.

pph

Vierailija
50/176 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska en ole wt

Vierailija
51/176 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.

Tämä oli tietysti valetta

Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?

Toi tarina olis voinut olla ihan hyvin tottakin. Mun tarina on vähän samankaltainen viiden vuoden takaa, mutta tosi. Seurusteltiin jätkän kanssa pari vuotta.

Olin Anttilassa kesätöissä kassalla musa ja video-osaston vieressä. Siinä näin paljon nuorisoa ja tietenkin poitsuja jotka oli kovia flirttailemaan. Syytä en kyllä tiedä miks just mulle, mutta tuntuivat kovasti tykkäävän mun hiuksista, jotka on tosi pitkät ja pidin niitä silloin usein auki. Ehkä siks, en tiedä...

Yks niistä pojista mulle ihan vieras entuudestaan alkoi käymään tosi usein siellä osastolla, päivittäin monta kertaa. Oli kuulemma vapaalla ja tylsää niin tuli sitten mua katsomaan omien sanojensa mukaan. Kehu mua kauniiksi ja prinsessaksi ja muuta ja alkoi kysellä kaikkea, mitä teen illalla jne... Olin vaan että en mä nyt tiiä, ja yritin vähän hillitä häntä. Mutta hän vain kyseli ja kyseli. En tiedä mikä muhun meni mutta lopulta sitten sanoin hänelle, että tulisi illalla tänne ennen sulkemisaikaa niin keksittäisiin sit jotain. Nuoruus ja hulluus...

Olin siinä sitten lopettelemassa vuoroa kun tuo poika ilmestyi osastolle. Juttelin esimiesvartijan kanssa ja kerroin että haluaisin käydä rauhassa suihkussa ennen kotiin lähtöä. Hän sanoi että ei ongelmaa ja lupasi laittaa hälyt päälle sitten vasta kun olen lähtenyt. Asiakkaat alkoivat poistua ja jätkä saapui viimeisenä kassalle hurmaava hymy naamallaan ja kysyi mitäs me keksittäis tai jotain sinnepäin se oli. Huomasin vartijan kysyvän ilmeen, mutta viitoin vain hänet matkaan ja sanoin että poika on mun veli...

Sanoin että haluan mennä suihkuun ja pyysin poikaa seuraamaan mua. Ja niin me hiippailtiin pikkuhiljaa henkilökunnan tiloihin. Siihen aikaan ei vielä ollut kulkukortteja tai mitään ja vein hänet naisten puolelle, josta kollegat olivat jo poistuneet. En ehtinyt edes kysyä loppuun asti, että mitä sä halusit tehdä kun hän jo suuteli mua. Siinä sit yksi asia johti toiseen ja rakasteltiin pukkarin lattialla. Noustiin ja jätkä seurasi mua semmoiseen suht pieneen suihkukoppiin penis ihanasti ihan pystyssä ja siellä otettiin sit vielä uudestaan.

Oltiin just saatu vaatteet päälle kun oveen koputettiin ja vartijamies kysyi.. Onko kaikki hyvin. Joo tuun pian, huikkasin. Ja sit nopeasti kurkistin ovesta ettei kukaan näe ja poistuttiin poitsun kanssa hekilökunnan kulkureitistä ulos. Rakasteltiin vielä monta kertaa sen illan aikana, mutta seuraavana päivänä sain sit kutsun pomon luo ja nuhteet siitä että olin päästänyt ulkopuolisen henkilökunnan tiloihin ja potkut tottakai. Kamera oli näet bongannut meidät käytävällä.

Tosiaan tarina on täysin tosi ja pari vuotta ehdittiin seurustella ennen kuin hän menehtyi.

Vierailija
52/176 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yliopistolla. :)

Vierailija
53/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
54/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en työskentele bordellissa.

Vierailija
55/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Vierailija
56/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan kyllä. Ollaan oltu nyt naimisissa lähes 20 v.

Vierailija
57/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Soolo-

Vierailija
58/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kellarissa oli jokin konehuone, jossa poikettii työkaverin kanssa pikaisilla. Siitä seurasi 3 vuoden salasuhde.

Vierailija
59/176 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen antanut tuhkaluukkua pomolle palkan korotuksen toivossa.

Vierailija
60/176 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä en ole harrastanut mutta sormitin yhtä työkaveria eräässä valvomossa samalla kun valvottiin asiakkaita. Lisäksi sain suikkarin kuumalta työkaverilta samassa yövuorossa pujahdettiin vaatevarastoon :)). Antaa valtavasti potkua päivään ja parantaa työn tulosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä