Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?
Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.
Tämä oli tietysti valetta
Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?
Kommentit (176)
Kyllä, lukuisia kertoja. Työpaikkani=kotini
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko minut, teen töitä kotoa käsin
Käsityöt kotona ovat parhautta!
Erään sihteerin kanssa oltiin jo jonkin aikaa katseltu toisiamme. Jossain välissä sitten tein tikusta asiaa hänen luokseen ja kevyesti suutelin. Sain vastakaikua ja ei aikaakaan, kun sormeni löysi tiensä läpensä märkään vakoon. Tässä vaiheessa nainen sanoi, että siirrytään naisten vessaan. Siellä sitten sormetin ja nuolin hänet kliimaksiin ja sen jälkeen istuin pöntölle hänen ratsastaessa sylissäni kunnes laukesin.
Pari kertaa sen jälkeen harrastettiin muuallakin, mutta totesimme sitten, että parempi, kun emme kumpikaan sotke tahoillamme olevaa perhe-elämää ja erottiin sovussa pari kokemusta rikkaampina. Eikä se olo sen jälkeen mitenkään väkinäistä keskenämme ollut. Nyttemmin molemmat poistuneet ko firmasta.
Kyllä, monta kertaa. Työskentelemme puolisoni kanssa samassa työpaikassa ja usein olemme viimeisinä töissä...
No tietenkin. Elämä on hirveen hyvä aika kaiken kivan kokeilemiseen ja tekemiseen.
Kahdella työpaikalla ja nuorena koulussa. Useammallakin työpaikalla olisi ollut tilaisuuksia, mutta. Ei kaikkien kanssa vaan synkkaa. Silloin täytyy tyytyä omiin sormiin virka-aikana.
Olen. Monesti olen ihan soolona harjoittanut. En sanoisi tuota vielä harrastamiseksi.
Yllättävän moni kuitenkin. No elämä on lyhyt. Ainakin se osa elämästäkun ollaan kauniita ja rohkeita.
Opettajakollegan kanssa suljetussa luokkahuoneessa joskus hurjassa nuoruudessa.
En vielä, mutta jos eräs tietty työkaveri ehdottaisi, niin vaikka huomenna.
Monesti. Paras oli, kun pikkujoulujen yhteydessä kolmessa vierekkäisessä toimistossa oli hommat käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kollegan kanssa työajan jälkeen hänen työpöydällään. Kielletty hedelmä kävi liian houkuttelevaksi.
Virpi?
Vierailija kirjoitti:
Monen pomon kanssa tullut paneskeltua. Muutaman käräytin myös vaimokkeelle kun en saanut palkankorotusta.
Hu""ora.
Viime kesänä kesätöissä, jossa oltiin molemmat poikaystävän kanssa duunissa.
Sairaalan vessassa, molemmat hoitajia ja samassa työvuorossa. Aviopari.
No en todellakaan. Löytyy lukuisia houkuttelevampia paikkoja niihin hommiin.
Potilaan kanssa niuvanniemessä. Ja hoitajan päädyin itsekin potilaaksi
Olen neuvottelupöydän ääressä 😊😃
Työskentelen päiväkodin keittiössä. Ei ole käynyt pienessä mielessäkään seksipuuhat siellä.