Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Newsec kokemuksia????

Vierailija
24.08.2017 |

Kertokaahan, vaikuttaa tosi epäluotettavalta ja kokemuksista päätellen osaavat kusettamalla rahastaa ...?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Oli niin likainen kämppä ,että olisi mennyt ikä ja terveys siivotessa mm. Kahvia oli valunut pitkin seiniä,nuuska pusseja ja limppejä oli pitkin asuntoa ja vessassa oli viiden viime vuoden kusi roiskeet. newsecin vastaus oli aiheeseen"ei voi vaatia ammattitason siivousta asukkailta ja aina uusi asukas joutuu jotain siivoamaan, ei toimenpiteitä ". Lisäksi kämpässä oli selvät kosteusvauriot jotka oli yritetty maalata piiloon eri värisellä maalilla kuin muut kämppä .

Kivasti oli kaikki viat peitetty" entisen asukkaan "tekstiileillä ja tauluilla kun kävin asuntoa katsomassa. Sain vielä sopimussakot maksettavaksi kun en voinut lian ja homeen keskellä asua.

Missä päin tämä asunto? Ei kai newsec näitä asuntoja edes omista, vaan toimii vaan välittäjänä ja" isännöi"? Ihan vaan siksi kysyn, että tiedän välttää.

Vierailija
42/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan tällä hetkellä Newsecin välittämässä vuokra-asunnossa ja tätäkin edeltävä oli Newseciltä. Kaikki toimii hyvin ja asunnot ovat hyväkuntoisia. Huoltotarpeisiin vastataan nopeasti ja hoidetaan asiallisesti. Itse ole rikkonut pari lokeroa jääkaapista (vahingossa) ja nekin vaihdettiin mukisematta Newsecin piikkiin, vaikka varmaan olisivat voineet vaatia minua maksamaan ne. Vuokrat ovat keskitasoa ainakin täällä päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne tavalliset ihmiset asuu vuokralla? Kun tuntuu että näissä vuokrataloissa porukka on enimmäkseen vähän tietyn tyyppistä.. Asuuko normi ihmiset yksityisten vuokranantajien asunnoissa? Itseäni epäilyttää myös toisaalta vuokrata yksityiseltä, koskaan ei voi olla varma kauan saa asua, ja mitäs jos vuokranantaja onkin joku hankala tyyppi joka ravaa asunnossa omilla avaimilla jne?

Vierailija
44/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan tällä hetkellä Newsecin välittämässä vuokra-asunnossa ja tätäkin edeltävä oli Newseciltä. Kaikki toimii hyvin ja asunnot ovat hyväkuntoisia. Huoltotarpeisiin vastataan nopeasti ja hoidetaan asiallisesti. Itse ole rikkonut pari lokeroa jääkaapista (vahingossa) ja nekin vaihdettiin mukisematta Newsecin piikkiin, vaikka varmaan olisivat voineet vaatia minua maksamaan ne. Vuokrat ovat keskitasoa ainakin täällä päin.

Newsec ei ole huoltoyhtiö, sen hoitaa eri firma. Eli mahdatko edes asua newsecin välittämässä asunnossa?

Vierailija
45/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsec ei ole huoltoyhtiö, sen hoitaa eri firma. Eli mahdatko edes asua newsecin välittämässä asunnossa?

Kylläpäs saivarrellaan. Tietenkin huoltoyhtiö Newseciä laskuttaa ja Newsec sitten laskuttaa vuokralaista, jos ei kuuluu normaaliin kulumaan. Huoltopyynnötkin laitetaan Newsecin Kodisto-palvelun kautta, ei suoraan huoltoyhtiölle.

Vierailija
46/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs saivarrellaan. Tietenkin huoltoyhtiö Newseciä laskuttaa ja Newsec sitten laskuttaa vuokralaista, jos ei kuuluu normaaliin kulumaan. Huoltopyynnötkin laitetaan Newsecin Kodisto-palvelun kautta, ei suoraan huoltoyhtiölle.

Newsecillä mikään ei minun kokemukseni mukaan toimi nopeasti, joten siksi ihmetyttää positiiviset kommentit. Meininki on hälläväliä tyylistä, ei ihme että vuokralaiset vaihtuu tiuhaan.

Laskuttaa toki varmaan osaavat minkä ehtivät.

Vierailija
47/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutte newseciä? Tietääkö teistä edes kukaan, että se ei omista vuokraamiaan taloja? Se hoitaa vuokraus- ja hallinnointitoimintaa. Katsokaa kuka sen talonne omistaa. Se määrittelee mitä palvelua huollosta saa, miten vuokraa nostetaan jne. Asun newsecin hallinnoimassa uudessa talossa, jonka omistaa eläkeyhtiö Elo. Elo määrittelee mitä sen kiinteistöillä tehdään.

Kuten minkä tahansa vuokra-asunnon kanssa: kuvat muuttopäivänä ja muistilista havaituista virheistä vuokranantajalle samana päivänä, ongelmista heti ilmoitus huoltoyhtiöön, siistiä elämää talon sääntöjen mukaan, muuttosiivous kunnolla ja lähtiessa kuvat asunnosta.

Vierailija
48/69 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukutte newseciä? Tietääkö teistä edes kukaan, että se ei omista vuokraamiaan taloja? Se hoitaa vuokraus- ja hallinnointitoimintaa. Katsokaa kuka sen talonne omistaa. Se määrittelee mitä palvelua huollosta saa, miten vuokraa nostetaan jne. Asun newsecin hallinnoimassa uudessa talossa, jonka omistaa eläkeyhtiö Elo. Elo määrittelee mitä sen kiinteistöillä tehdään.

Kuten minkä tahansa vuokra-asunnon kanssa: kuvat muuttopäivänä ja muistilista havaituista virheistä vuokranantajalle samana päivänä, ongelmista heti ilmoitus huoltoyhtiöön, siistiä elämää talon sääntöjen mukaan, muuttosiivous kunnolla ja lähtiessa kuvat asunnosta.

Täällä missä tällä hetkellä asun Newsec vastaa isännöinnistä, ja sen verran ala-arvoista on toiminta että ei sitä kehuakaan voi.

Vierailija
49/69 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla asunnossa jota välittää newsec/kodisto, asunnon omistaa muu taho.

Asunto on siisti ja oli muutettaessa siisti, siitä plussaa!

Muuten on vaihtuvuutta asukkaissa ihan älyttömästi!

On rauhatonta ja kun valitin joulukuussa metelistä kirjallisesti niin sain vastauksen vasta maaliskuussa jossa ohjattiin itse käymään keskustelua häiriötä aiheuttavan asukkaan kanssa.

Rappukäytävät on milloin veressä, oksennuksessa tai viinassa. Talo kuitenkin uuden karhea lähellä keskustaa eli eivät välitä kenelle vuokraavat.

Muuton olen kuullut asuntoihin olevan vaikeaa jos muutto sattuu viikonlopulle. Toimistot kiinni ja avaimen saaminen mahdollista vasta arkena.

Itsellä muuttopäivä osui aikanaan viikolle niin ongelmia ei ollut ja avaimen sai heti.

Onko muilla ollut muuton kanssa ongelmia ja avaimen saamisen kanssa?

Vierailija
50/69 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaksi kertaa asunut Newsecin asunnoissa. Tai nimi oli alussa muu ja vaihtui muutaman vuoden jälkeen Newseciksi. Ensimmäisessä asuin yli 8 vuotta jona aikana isännöitsijä vaihtui useasti, parin niistä ollessa aika nihkeän oloisia tyyppejä. Poismuuton lähestyessä silloinen isännöitsijä ilmoitti tekstiviestillä yhtäkkiä pari tuntia ennen tulevansa tekemään asuntotarkastuksen eikä voinut siirtää koska herra oli lähdössä kesälomalle. Muuten ei ajasta valittamista.

Toiseen Newsec-asuntoon pistin hakemuksen myöhään illalla ja sain asuntotarjouksen heti seuraavana aamupäivänä. En tiedä vaikuttiko se että olin vanha asiakas. Newsecin vuokravälittäjä ilmoitti myös sähköpostilla että vaikka vuokrasopimus alkaa virallisesti 29. päivä niin voin hakea asunnon avaimet 27. päivä.

Myös tiedustelemastani kolmannesta asunnosta ilmoitettiin muutamassa tunnissa että se on valitettavasti varattuna jo toiselle.

Newsec siis hoitaa vaan asuntojen välitystä ja isännöintiä ja vuokra-asunnot omistaa muut tahot.

Vierailija
51/69 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoja kokemuksia! Rappukäytävät ja pihat hirveässä kunnossa, en tiedä miten harvoin siivooja käy, mutta eipä täällä ole paljon näkynyt. Roskat tursuavat, kun roskiksia ei tyhjätä tarpeeksi usein.Yleistä saunaa ei likaisuuden vuoksi todellakaan tee mieli käyttää.Hissi useaan otteeseen jo mennyt rikki ja pelottaa käyttää sitä. Savuton talo, jossa joka toisella parvekkeella suunnilleen käryää. Kun ilmoitin isännöintiin niin ei uskota, saati tehdä asialle mitään. Talvella asunnossa todella kylmä ja kesällä kuin sauna! Varastoihin ja pyöräkellareihin murtauduttu pariinkin otteeseen. Todella kallis vuokra vielä! Ja kyllä! Muutan pois heti kun mahdollista!

Vierailija
52/69 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran naapuri häiriköi aamusta yöhön.Jos kuulevat asunnostani jonkin äänen, sitä matkivat monta kuukautta.

Kyttäävät ym.

Isännöitsijä ei reagoi.Ei kuullu hänelle, sanoi.

Äänieristys ihan peestä ja sitten häiriköivä naapuri.

Hermo mennyt useaan otteeseen.Nytkin naureskelevat teoksiaan.

Näitä Niittykummun uusia taloja.

Vierailija
53/69 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vuokralla asunnossa jota välittää newsec/kodisto, asunnon omistaa muu taho.

Asunto on siisti ja oli muutettaessa siisti, siitä plussaa!

Muuten on vaihtuvuutta asukkaissa ihan älyttömästi!
On rauhatonta ja kun valitin joulukuussa metelistä kirjallisesti niin sain vastauksen vasta maaliskuussa jossa ohjattiin itse käymään keskustelua häiriötä aiheuttavan asukkaan kanssa.

Rappukäytävät on milloin veressä, oksennuksessa tai viinassa. Talo kuitenkin uuden karhea lähellä keskustaa eli eivät välitä kenelle vuokraavat.

Muuton olen kuullut asuntoihin olevan vaikeaa jos muutto sattuu viikonlopulle. Toimistot kiinni ja avaimen saaminen mahdollista vasta arkena.

Itsellä muuttopäivä osui aikanaan viikolle niin ongelmia ei ollut ja avaimen sai heti.

Onko muilla ollut muuton kanssa ongelmia ja avaimen saamisen kanssa?

Varmaan sullekin väittivät ettei kukaan muu ole valittanut häiriköstä/häiriköistä? Omalla kohdallani ei ihan noin kauaa mennyt palautteeseen vastaamisessa, mutta se mitä sieltä tuli oli täysin asiatonta tyyliin näin: "Hei, lähtökohtaisesti odotamme, että häiriköintitapaukset hoidetaan naapureiden kesken ja tarvittaessa keräämällä nimilistaa. Muistakaa myös, että etätyöaika kiristää hermoja ja puheensorinaan on totuttava". Yöllä!!!  

Olen muuttamassa nyt pois täältä koska en jaksa enää. Aion laittaa myös vuokranantajan, ison vakuutusyhtiön, edustajalle viestiä että lopettaisivat maksamasta paskasta isännöinnistä. 

Vierailija
54/69 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoistaja hankkii koska voi ylihinnoitella "palvelunsa" yläkanttiin ja sleittää sitten jälkikäten vaikka olevansa käypää hintaa tarjoava ahne eläkesijoittaja (tosinhuonolla tuotolla moneen muuhun verrattuna). selitellään kuin pää pyörii..

mikäli aiempi ei ole tuottanut asiakkallle mielipahaa ja vääntämistä, hankitaan "parempi" kiinteistöjen hallinnoijja esittämään sitä.

Vierailija
55/69 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä missä tällä hetkellä asun Newsec vastaa isännöinnistä, ja sen verran ala-arvoista on toiminta että ei sitä kehuakaan voi.

Isännöinti on newsecin huonoin lenkki.

Vierailija
56/69 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä tikkamäentie Joensuussa?

Vierailija
57/69 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden Kodisto/newsec taloista kokemuksia? Varsinkin niemessä sijaitsevista? Onko paljon epämääräistä porukkaa ja toimiiko huolto? Ovatko kämpät todella jäätävän kylmiä talvella niinkuin kerrotaan?

Vierailija
58/69 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoitui nopeasti. Voin todella suositella Newsecia. Vastaavat saman päivän aikana sähköpostiin. Huoltofirma tulee nopeasti ja hoitaa asian. Ei pahaa sanottavaa ole mistään. Asuntoon olen tyytyväinen sekä naapureihin.

Vierailija
59/69 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Newsecistä hyviä kokemuksia. Olen saanut asiallista palvelua tarvittaessa.

Vierailija
60/69 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää koskaan tässä elämässä asioi ko. yrityksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi