Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on lempi Star Trek kapteenisi?

Vierailija
24.08.2017 |

Kertokaapa arvon palstalaiset, just nyt on menossa mulla Star Trek Voyager, jossa kapteenina toimii Kathryn Janeway.

Kuka on lempi Star Trek kapteenisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean-Luc karismaa löytyy vaikka muille jakaa, ilahduin kun nuo kaikki tuli Netflixiin, on tullut katottua.

Vierailija
2/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janeway on mun suosikki. Vahva nainen, joka on kuitenkin ristiriitainen ja inhimillinen hahmo joka tekee virheitä. Archerista olen tykännyt vähiten. Picard on loistava, mutta omasta mielestäni ei yhtä moniulotteinen kuin Janeway.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picard eli ihan aito Shakespeare-näyttelijä Patrick Stewart on ehdoton ykkönen.

Kannattaa myös katsoa Ricky Gervaisin komediasarjan "Extras" Stewart-jakso, joka on ehdottomasti koko sarjan hauskin. Stewart tekee cameonsa seniilinä vanhana pervona, jolla on täysin suuruudenhullut käsitykset omista kyvyistään erityisesti elokuvakäsikirjoittana. Stewart pitchaa itsepintaisesti Gerwaisille tolkuttoman huonoa elokuvaideaa, jonka jokainen kohtaus loppuu siihen, että housut otetaan pois... Ainoastaan Samuel L. Jacksonin jakso pääsee edes öähelle.

Vierailija
4/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janeway on mun suosikki. Vahva nainen, joka on kuitenkin ristiriitainen ja inhimillinen hahmo joka tekee virheitä. Archerista olen tykännyt vähiten. Picard on loistava, mutta omasta mielestäni ei yhtä moniulotteinen kuin Janeway.

Just kattelen Star Trek Voyageria, hyvä valinta tuohon rooliin. 

Vierailija
5/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picard tietysti. Painii ihan eri sarjassa kuin muut

Vierailija
6/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha datakääpä kirjoitti:

Picard eli ihan aito Shakespeare-näyttelijä Patrick Stewart on ehdoton ykkönen.

Kannattaa myös katsoa Ricky Gervaisin komediasarjan "Extras" Stewart-jakso, joka on ehdottomasti koko sarjan hauskin. Stewart tekee cameonsa seniilinä vanhana pervona, jolla on täysin suuruudenhullut käsitykset omista kyvyistään erityisesti elokuvakäsikirjoittana. Stewart pitchaa itsepintaisesti Gerwaisille tolkuttoman huonoa elokuvaideaa, jonka jokainen kohtaus loppuu siihen, että housut otetaan pois... Ainoastaan Samuel L. Jacksonin jakso pääsee edes öähelle.

Pitää kattoo, kuulostaa hauskalta  :)

Vierailija
7/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Picard tietysti. Painii ihan eri sarjassa kuin muut

Mun lemppari kans.

Vierailija
8/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picard palstan lemppari ainakin nyt, selvässä johdossa.

Ap

Vierailija
9/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jean-Luc karismaa löytyy vaikka muille jakaa, ilahduin kun nuo kaikki tuli Netflixiin, on tullut katottua.

Ai Netflixistä löytyy nykyään ST:TNG, kiitos tiedosta! Aivan mahtavaa! Ei tarvitsekaan arvuutella, mihin vapaa-aika lähitulevaisuudessa kuluu.

Ja Picardiahan rakastan palavasti, ah. Paras kapteeni ikinä.

Vierailija
10/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Netflixistä löytyy nykyään ST:TNG, kiitos tiedosta! Aivan mahtavaa! Ei tarvitsekaan arvuutella, mihin vapaa-aika lähitulevaisuudessa kuluu.

Ja Picardiahan rakastan palavasti, ah. Paras kapteeni ikinä.

Kaikki löytyy ite jumitan Voyageria, kiva kun voi maratonina kattoo, monena yönä nukahtanu Star Trekkia katellessa. 

Vierailija
11/12 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shatner-Kirk, onko niitä muka muitakin?

Vierailija
12/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picard tietty. Pike hyvä kakkonen (discoveryssa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme