Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on miehessä, jos on 40v sinkku?

Vierailija
24.08.2017 |

Eikä ole eronnut. Ei lapsia, pakko olla vikaa kun ei ole kelvannut kellekään? Uskaltaako deittailla?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin merkeissä olen tavannut pari tuollaista kaveria. Erittäin mukavia, fiksuja, komeita ja varakkaita. Nauttivat sinkkuudesta eivätkä vaan ole kiinnostuneet vakavammasta parisuhteesta. Matkustelevat paljon vaapaa-ajallaan. 

Vierailija
42/42 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuin mies iästä huolimatta on terve sekä ylä- että alapäästä hän varmasti saa naisen. Näin yleensä ajattelen. Tosin 4-kymppistä sinkkumiestä on jo vaikea kouluttaa parisuhdetavoille. Myönnän naisena ajattelevani, että jos mies on 40v. naimaton ja lapseton sinkku niin hänessä täytyy olla vikaa. Hyvät miehet nimittäin aikanaan seulottuvat massasta parisuhdemarkkinoille. Vianhan ei tarvitse olla kummoinen. Riittää, että mies itse viihtyy sinkkuna, jolloin hän ei anna riittävästi liehittelyn signaaleja naiselle. Tämä tyly käytös muuttuu päässäni pian miehen viaksi, vaikkei todellisuudessa sellaista olisikaan. Hänhän voi vain nauttia juuri silloin sinkkuudestaan ja voi olla hyväkin mies joskus myöhemmin.

Olen joskus miettinyt, että mitä jos ihmiset eivät pystyisi valehtelemaan, eikä peittelemään totuutta. Että jos joku kysyy jotain, niin vastaisi aina suoraan ja rehellisesti. Olisi kiva nähdä millainen maailma silloin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä