Naiset pitävät kauniina naista, joka on samannäköinen kuin itse
Olen huomannut, että kauniina pitämä nainen on ihanneminä, parempi kopio, omasta itsestä.
Tajusin, kun ystäväni sanoi Catherine Zeta-Jonesin olevan maailman kaunein nainen. Ihmettelin suuresti. Tajusin, että ystäväni on samaa "rotua" kuin tämä. Viirut silmät.
Minun suosikkini on Heidi Klum. Minä taas olenkin sen tyyppinen, vaikka en yhtä symmetrinen.
Nuoruuden ystäväni nuorena tykkäsi Cindy Lauperista. Avot, ihan samaa tyyppiä.
Jne.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen pointti oli, että ap voi vakuutella itselleen olevansa ulkonäöltään "Heidi Klumin tyyppinen" :DD
Minä olen 49-vuotias, eikä minulla ole enää tarvetta vakuuttaa sen enempää itselleni kuin toisille mistään mitään.
Olen vain aika ajoin elämäni varrella miettinyt, miksi nuorena (ja edelleen) ajattelin Grace Kellyn olevan kaunis, ja muut olivat eri mieltä. Kun tajusin, että Klum on samaa rotua. Olen siis klassisen näköinen. Minussa ei ole mitään huomiota herättävää paitsi suht isot silmät.
Ei, en väitä olevani heidän näköinen, vaan väitän olevani saman tyyppinen, saman rotuinen.
Sama asia on vartalon muodon kanssa. Nuorena ihailin muodokkaita naisia, vaikka itse olin hoikka. Tänä päivänä minulla on Nigella Lawsonin ruumiinrakenne.... ei, näin muokkaita en nuorena ihaillut, mutta jälleen bongasin oman "rotuni".
Ap
Tämän ja aloitusviestin perusteella ei synny mielikuvaa, ettei ap:n tarvitsisi vakuutella kenellekään mitään.... :D
Ap mukaan hänen naamansa on Heidi Klumin ja Grace Kellyn tyyppiä, vartalo kuin Nigella Lawsonin. Heh, jep jep.....
Tätä kutsutaan ikäkriisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän usein kauniina naisia, jotka jakaa mielipiteet niin että toisten mielestä on täysin tavallinen, usein pojan näköinen tallukka, toisten mielestä maailman kaunein. Eli sellaisia jotka ei ole saavuttamattoman kauniita 180 - senttisiä brasilialaisia miss Universum- kisaajia, he ovat jo "liian" kauniita etten kiinnitä edes huomiota. Oletan että tämä siksi kun en itsekään ole mikään missi.
Mustakin usein ne "supermallit" on aika tylsiä ja joskus kyllä ihmettelen, miksi vaikka Victoria's Secretin malli on niin ylistetty. Personaallisemman näköiset ihmiset viehättää enemmän.
Kyllä usein huomaan katsovani jonkun kuvaa tyyliin "onpa kaunis. Sillähän on kyllä aika samanlaiset piirteet kuin mulla".
Olen tyyppiä "söpö" ja minua kieltämättä viehättää söpön tyyppiset naiset kuten Emily Browning ja Emma Stone, pyöreät kasvot, nuorekkuus ja tyttömäisyys, monet itäaasialaiset julkkikset näiden ominaisuuksien takia. Lisäksi tosin viehättää moni muukin tyyli ja ulkonäkö, mutta monet lehtienkin top kaunis -listoille päässeet eivät erityisemmin säväytä.
En pidä mun eksän eksän ulkonäöstä. Noita-akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaalea, lyhyt ja muodokas. Pidän kauniina tummia, pitkiä ja hoikkia naisia. Tummilla ripset ja kulmat näkyy ilman meikkiäkin eli luonnonkauniita helpommin. Pituus nyt viittaa yksinkertaisesti siihen että aikuisen pitäisi olla pitkä. Minua ärsyttää kun 12-vuotiaat ovat minun pituisiani. Jotkut jo 10v. Hoikkuus ei tarkoita luuviulua vaan sellaista nuorta, hoikkana ja sopusuhtaista.
En näe itseäni näissä ominaisuuksissa millään.Olet siis lihava. Mitä höpiset muodokkaasta?
En ole lihava, 154/56
Eli ihailet siis muodottomia naisia?
Kyllä, olen kuin kopio Angelina Joliesta hieman nuorempana! Hämmästyisit kun näkisit.
Olen vaalea, hoikka, pitkä. Olen aina ihaillut Halle Berryä ja Lola Odusogaa.
Ei nyt kohdallani täsmää aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa on näin, kun itse tietenkin pyrkii makunsa mukaiseen ihanteeseensa ulkonäöllisestikin.
Juurikin näin. Varhaisteini-iässä.
Minä olen ihaillut hyvin erilaisten naisten ulkonäköä. Osa on ehkä muistuttanut minua jonkin verran, osa taas ei lainkaan.
En tunnista tuota lainkaan. Olen itse yli 180-senttinen, vitivalkoihoinen, vaaleasilmäinen, blondi olmi. Valkoiset ripset ja kulmakarvat luonnostaan. Ohuet huulet, pienet silmät, epäsymmetriset kasvot, vähän kolho ulkonäkö. Maskuliininen pökkelövartalo, ei siis erottuvaa vyötäröä, ja lantiokin on kapea. Rinnat ovat B-kuppia.
Kauneimpana pidän Kylie Jenneriä (kauneusleikkausten jälkeen), joka tuntuu olevan ihan täysi vastakohta minulle: pienikokoinen, siro, tumma, täyteläiset huulet ja valtavat silmät, naisellisuuden perikuva vartaloltaan.
Uma Thurman on paljon lähempänä omaa ulkonäköäni, ja hänen ulkonäöstään en keksi äkkiseltään mitään hyvää sanottavaa.
Ei sillä, en pidä itseäni varsinaisesti rumana jos kohta en kauniinakaan. Olen tämän näköinen kuin olen, ja sillä mennään.
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Parhaiten tämän huomaa esimerkiksi facebook-ryhmissä, kun naiset listaavat omasta mielestään kauneimpia julkkisnaisia. Lähes poikkeuksetta löytyy jotain samoja piirteitä tai samanhenkisyyttä ulkonäöllisesti.
Minä taas pidän rumana naista, jolla on samoja piirteitä, joita itsessäni vihaan. Eli pidän suuremmalla todennäköisyydellä kauniina juuri niitä piirteitä, joista olen kateellinen ja joita minulla ei ole.
Ehkä tämä on joku itsetuntojuttu sitten.