Naiset pitävät kauniina naista, joka on samannäköinen kuin itse
Olen huomannut, että kauniina pitämä nainen on ihanneminä, parempi kopio, omasta itsestä.
Tajusin, kun ystäväni sanoi Catherine Zeta-Jonesin olevan maailman kaunein nainen. Ihmettelin suuresti. Tajusin, että ystäväni on samaa "rotua" kuin tämä. Viirut silmät.
Minun suosikkini on Heidi Klum. Minä taas olenkin sen tyyppinen, vaikka en yhtä symmetrinen.
Nuoruuden ystäväni nuorena tykkäsi Cindy Lauperista. Avot, ihan samaa tyyppiä.
Jne.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, kun ystäväni sanoi Catherine Zeta-Jonesin olevan maailman kaunein nainen. Ihmettelin suuresti. Tajusin, että ystäväni on samaa "rotua" kuin tämä. Viirut silmät.
Voihan se joskus olla sattumaakin. Olen itsekin pitänyt häntä yhtenä maailman kauneimmista naisista, mutta ulkonäössämme ei ole mitään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen pointti oli, että ap voi vakuutella itselleen olevansa ulkonäöltään "Heidi Klumin tyyppinen" :DD
Sama asia on vartalon muodon kanssa. Nuorena ihailin muodokkaita naisia, vaikka itse olin hoikka. Tänä päivänä minulla on Nigella Lawsonin ruumiinrakenne.... ei, näin muokkaita en nuorena ihaillut, mutta jälleen bongasin oman "rotuni".
Ap
Siis millaisia muodokkaita ihailit ennen ja millaisia nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen pointti oli, että ap voi vakuutella itselleen olevansa ulkonäöltään "Heidi Klumin tyyppinen" :DD
Sama asia on vartalon muodon kanssa. Nuorena ihailin muodokkaita naisia, vaikka itse olin hoikka. Tänä päivänä minulla on Nigella Lawsonin ruumiinrakenne.... ei, näin muokkaita en nuorena ihaillut, mutta jälleen bongasin oman "rotuni".
Ap
Siis millaisia muodokkaita ihailit ennen ja millaisia nyt?
En nyt enää muista, mutta en ole koskaan ihaillut poikamaista ruumiinrakennetta. Kun olin nuori 80-luvulla, niin iso takapuoli oli yleisesti turn off. Pidin muodoista, linjakkuudesta.
Nyt olisin mieluummin vähän pienempi. Tämä 70G kun tunkee joka paikasta esille eikä mahdu mihinkään.
Ap
Miehet päättävät, mikä on naisissa kaunista. Vastaavasti naiset päättävät, mikä on miehissä komeata.
En allekirjoita omalla kohdallani. Mulla on iso nenä ja suht pienet (tai normaalit) huulet, kaikki kauniina pitämäni naiset ovat pieninenäisiä ja suht isohuulisia. Ja pidän ruskeita silmiä tosi kauniina, itsellä sinivihreät. Mä vaalea, kauniina pitämäni usein tummia.
Esim. juuri tuo Zeta-Jones on mielestäni kaunis, tai Mila Kunis. Molemmat tummia ja piirteiltäänkin eri näköisiä.
Tämä johtuu siitä, että kun ihminen katsoo saman sukupuolen edustajaa, niin hän usein ajattelee, että miltä haluaisi itse näyttää. Kun lähtökohta on tällainen, niin luonnollisesti huomio kiinnittyy eniten noihin, joilla on itseään muistuttavia piirteitä ja siten tavallaan parempia versioita heistä itsestään.
Ei pidä minunkaan kohdalla paikkansa. Mun mielestä kauniita naisia on esim. Liv Tyler nuorena, Lara Flynn Boyle nuorena, Sherilyn Fenn nuorena. Itse näytän kuulemma Jutta Urpilaiselta ja näen myös itse itsessäni jotain samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä minunkaan kohdalla paikkansa. Mun mielestä kauniita naisia on esim. Liv Tyler nuorena, Lara Flynn Boyle nuorena, Sherilyn Fenn nuorena. Itse näytän kuulemma Jutta Urpilaiselta ja näen myös itse itsessäni jotain samaa.
Minusta urpilainen on tukevampi versio liv tylerista tai boylesta. Samat silmät kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaalea, lyhyt ja muodokas. Pidän kauniina tummia, pitkiä ja hoikkia naisia. Tummilla ripset ja kulmat näkyy ilman meikkiäkin eli luonnonkauniita helpommin. Pituus nyt viittaa yksinkertaisesti siihen että aikuisen pitäisi olla pitkä. Minua ärsyttää kun 12-vuotiaat ovat minun pituisiani. Jotkut jo 10v. Hoikkuus ei tarkoita luuviulua vaan sellaista nuorta, hoikkana ja sopusuhtaista.
En näe itseäni näissä ominaisuuksissa millään.
Offtopic,mutta -Minä oon vaaleatukkainen(luonnostani) ja mulle on siunaantunut tummat ripset ja tummat kulmat. Kaikki aina luulee että värjään niitä.
Totta! Mulla on työpaikalla nainen, joka on tosi nätti ja viehättävä mielestäni. Kerran yksi työkaverini meni juttelemaan jotain työasiaa tuolle naiselle, koska luuli häntä minuksi. Työkaverini on mies, jolla on esteettistä silmää, koska hän on entinen graafikko. Mies sanoi, että sekoitti minut ja naisen keskenään, koska minulla ja tuolla naisella on samanlaiset kasvonpiirteet js olemme muutenkin saman näköisiä. Olin tietenkin imarreltu, vaikka tuo ei kehuksi minua kohtaan ollutkaan tarkoitettu, mutta sain kuulla vastaavani kauneusihannettani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 49-vuotias, eikä minulla ole enää tarvetta vakuuttaa sen enempää itselleni kuin toisille mistään mitään.
Olen vain aika ajoin elämäni varrella miettinyt, miksi nuorena (ja edelleen) ajattelin Grace Kellyn olevan kaunis, ja muut olivat eri mieltä. Kun tajusin, että Klum on samaa rotua. Olen siis klassisen näköinen. Minussa ei ole mitään huomiota herättävää paitsi suht isot silmät.
Ei, en väitä olevani heidän näköinen, vaan väitän olevani saman tyyppinen, saman rotuinen.
Ap
Aloituksessa puhut Catherine Zeta-Jonesista jonka kauneutta et ymmärrä. Kuitenkin niputat itsesi kropan puolesta Nigella Lawson-tyyppisiin. Minusta Nigella ja Catherine ovat kuin yhdestä puusta.
En kyllä muutenkaan tajua tätä vertailua julkkiksiin. Todella harvalla muistuttaa edes etäisesti pimeässä jotain julkkiskaunotarta.
Monta kertaa on näin, kun itse tietenkin pyrkii makunsa mukaiseen ihanteeseensa ulkonäöllisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaalea, lyhyt ja muodokas. Pidän kauniina tummia, pitkiä ja hoikkia naisia. Tummilla ripset ja kulmat näkyy ilman meikkiäkin eli luonnonkauniita helpommin. Pituus nyt viittaa yksinkertaisesti siihen että aikuisen pitäisi olla pitkä. Minua ärsyttää kun 12-vuotiaat ovat minun pituisiani. Jotkut jo 10v. Hoikkuus ei tarkoita luuviulua vaan sellaista nuorta, hoikkana ja sopusuhtaista.
En näe itseäni näissä ominaisuuksissa millään.Olet siis lihava. Mitä höpiset muodokkaasta?
Olet oikeassa ap!Olen tehnyt saman huomion.
Itse olen siro ja vaalea . Minusta maailman kauneimmat naiset ovat "itseni kaltaisia."
Minusta äärettömän söpö ja sympaattinen nainen on Anita Wlodarczyk. Hän on pörröpäinen blondi, pyöreät kasvot, hyvät hampaat noin 95-kiloinen. Minä olen tummatukkainen vinohammas ja 55-kiloinen nainen. Ainoa meitä yhdistävä tekijä (ulkonäöllisesti) on minusta nenä, se on melkeinpä samanlainen.
Mikä meni pieleen?
Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. Tykkään todella erilaisista ja eksoottisista piirteistä. Afrikkalaiset, intiaanit ja monet aasialaiset naiset ovat mielestäni kauniita. Ja en tykkää aasialaisten omista kauneusihanteista esim. siitä että ihon pitää olla maidonvaalea ja kauneusleikkauksista jotka saavat kaikki näyttämään samalta. Itse olen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen tavallinen suomalainen. En tykkää yhtään Scarlett Johanssonista tai Jennifer Lawrencesta. He ovat mielestäni tylsän näköisiä. Ei rumia mutta ei kauniitakaan. Angela Bassett on enemmän makuuni.
Ai, minä en sitten ainakaan vahvista tuota omituista huomiota. Olen itse vaaleaihoinen blondi, ja mun silmiin kaksi maailman kauneinta naista on mun tuttavat: toinen on tummaihoinen ranskalais-senegalilainen ja toinen tummahko eteläamerikkalainen. En keksi meidän ruumiinrakenteista, hiuksista enkä piirteistäkään mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se joskus olla sattumaakin. Olen itsekin pitänyt häntä yhtenä maailman kauneimmista naisista, mutta ulkonäössämme ei ole mitään samaa.
Catherine Zeta-Jonesin viirut silmät, kuten myös Taylor Swiftin kapeat silmät ovat kivat.. Oon vaaleaverikkö ja mulla on viirut silmät. Korkeat poskipäät ja pieni leuka on myös hienot, löytyy mulla. Oon kai niin itserakas, heh, että pidän rotevista ja rintavista naisista, en siroista. Pullonkaulahartiat ovat rumat naisella, leveät kauniit hartiat ja leveä lantio ovat hienoja, tarpeeksi pituutta, voimakkaan näköinen nainen. Olen pitkähkö, rotea ja rintava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe itseäni näissä ominaisuuksissa millään.Olet siis lihava. Mitä höpiset muodokkaasta?
En ole lihava, 154/56
Kaikki naiset ovat kauniita. Ihminen joka pitää omasta ulkonäöstään, luonnollisesti pitää itsensä näköisistä. Ja sitten taas jos ei pidä itsestään niin...