Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat kunnon miehen, tutustu metsästäjiin.

Vierailija
24.08.2017 |

Aseen hallussapitolupa on vain nuhteettomilla ihmisillä, joten väkivaltaiset tapaukset karsiutuu pois.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin ole innostunut miehistä, jotka kuvaavat itseään raatojen kanssa ja kohtelevat kuolleita eläimiä kuin jotain palkintoja. Ymmärrän metsästyksen ruuan hankintamuotona ja kannanhoitona. Elukoiden ruhoilla repostelua en. Kuvottavaa. 

Vierailija
22/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjän ja vegaanin parisuhde olisikin varmaan tosi toimiva...

Miksi luulet ei olisi? Tässä maassa lienee aika monta parisuhdetta, jossa vain toinen on vegaani.

Juu, sellaisessa olen itsekin. Mutta en voisi olla miehen kanssa, joka tappaisi eläimiä. Vaikka mieheni syökin lihaa, niin ei hänestä olisi tappamaan eläintä itse.

Enkä usko, että metsästäjä ymmärtäisi vegaania.

Tyypillistä länsimaalaista tekopyhyyttä. Kun palkkaa toisen tekemään likaisen työn, voi pestä omantuntonsa puhtaaksi. Palkkamurhakin on varmasti sinun mielestä aivan eri asia kun ethän sinä itse sitä murhattavaa tapa.

Olkoon tämä hyvänä esimerkkinä metsästäjille tyypillisestä yksioikoisuudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet ei olisi? Tässä maassa lienee aika monta parisuhdetta, jossa vain toinen on vegaani.

Juu, sellaisessa olen itsekin. Mutta en voisi olla miehen kanssa, joka tappaisi eläimiä. Vaikka mieheni syökin lihaa, niin ei hänestä olisi tappamaan eläintä itse.

Se on säälittävää kaksinaamaista tekopyhyttä että syö lihaa, mutta ei muka voisi tappaa eläintä, vaan odottaa että joku muu tappaa. Vai onko kumppanisi raadonsyöjä ja syö vain luonnollisesti kuolleita eläimiä?

Kiitos, osoitit juuri käytännössä, miksi vegaanit ja metsästäjät eivät sovi yhteen. Teillä metsästäjillä ei riitä ymmärrystä muiden valintoja kohtaan. Sinulla ei riitä ymmärrystä edes muita lihansyöjiä kohtaan, joten kuinkahan paljon jaksaisit öyhöttää vegaanisesta ruokavaliostani.

#taashetekivätsenitse

Vierailija
24/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt vegaania ymmärtäisi :D Eiköhän ne metsästäjätkin kunniota toisia ihmisiä ja heidän vakaamuksia yhtä paljon kun he kunnioittavat luontoa

Vierailija
25/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi ei ymmärtäisi? Itse harrastan metsästystä ja ymmärrän kyllä oikein hyvin pesco vegetaristi tytärtäni ja kunnioitan hänen näkemyksiään asian suhteen.

Pidätkö miestäsi siis meitä metsästäjiä inhimillisempänä ja humaanimpana, koska joku muu hoitaa sen tehotuotetun eläimen tappamisen hänen puolestaan?

Vierailija
26/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä länsimaalaista tekopyhyyttä. Kun palkkaa toisen tekemään likaisen työn, voi pestä omantuntonsa puhtaaksi. Palkkamurhakin on varmasti sinun mielestä aivan eri asia kun ethän sinä itse sitä murhattavaa tapa.

Olkoon tämä hyvänä esimerkkinä metsästäjille tyypillisestä yksioikoisuudesta!

En määrittele itseäni harrastukseni kautta. Tuo on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Vai onko sinusta kaikki juoksijat tai pyöräilijät samanlaisia?

Vaaditaan kovaan ääneen ettei ihmisiä pitäisi luokitella, mutta kuitenkin itse tehdään niin. Parempi olla myös itse hiljaa jos tähän sortuu.

Vierailija
27/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi ei ymmärtäisi? Itse harrastan metsästystä ja ymmärrän kyllä oikein hyvin pesco vegetaristi tytärtäni ja kunnioitan hänen näkemyksiään asian suhteen.

Pidätkö miestäsi siis meitä metsästäjiä inhimillisempänä ja humaanimpana, koska joku muu hoitaa sen tehotuotetun eläimen tappamisen hänen puolestaan?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin ole innostunut miehistä, jotka kuvaavat itseään raatojen kanssa ja kohtelevat kuolleita eläimiä kuin jotain palkintoja. Ymmärrän metsästyksen ruuan hankintamuotona ja kannanhoitona. Elukoiden ruhoilla repostelua en. Kuvottavaa. 

Saaliiksi saadun riistan kuvaaminenhan on nimen omaan riistan arvostamista ja se on mitä suurin palkinto. Jauhelihapaketin ostajankin pitäisi arvostaa ruokaansa ja ottaa sen kanssa selfie faasepuukkiin.

Vierailija
29/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinkannan rajoittamisesta on ennemmän hyötyä luonnolle kuin olla syömättä lihaa.

Vierailija
30/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaliiksi saadun riistan kuvaaminenhan on nimen omaan riistan arvostamista ja se on mitä suurin palkinto. Jauhelihapaketin ostajankin pitäisi arvostaa ruokaansa ja ottaa sen kanssa selfie faasepuukkiin.

Eikä ole. Oman itsetunnon kohotusta kuolleella eläimellä. Hyi hitto. 

Vierailija
31/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä meidän seurassa on kiellettyä kuvata itseään saaliin kanssa ja jakaa sitä sosiaaliseenmediaan ja sen rikkomisesta saa aina rangaistuksen.

Vierailija
32/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas herkkä eläinten tappaja kun poistaa "ilkeät kommentit" PELLE

Vierailija
33/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kai, että juuri tällä tavalla huononnat entisestään näkemyksiä metsästäjistä? Mitä enemmän jäät jankuttamaan ja irvailemaan toisten elämäntavalle, sitä enemmän vahvistat stereotypioita metsästäjistä ihmisinä, jotka eivät suvaitse toisenlaisia elämäntapoja.

Vierailija
34/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako metsästäjää keskustella kanssani taiteesta ja lähteekö hän Ilmiö-festareille fiilistelemään uutta musiikkia?

Varmasti joku näin tekee. Itse metsästän ja olin pari viikkoa sitten flow-festareilla. Jätin kyyhkynmetsästyksen aloituksen väliin festareiden vuoksi ja menin heti seuravana viikonloppuna vesilinnunmetsästyksen aloitukseen.

Kivaa oli niin festareilla kuin luonnon helmassa. Ei nämä sulje toisiaan pois. Ihmisillä on omituinen steretypinen kuva metsästäjistä joinain alkoholisoituneina juntteina jotka elävät yksin mökissään jossain metsässä. Suuri osa metsästäjistä on niitä normaaleja kaupunkilaisia jotka näet vaasankadulla ravintoloissa, mutta sen lisäksi myös haluavat muita elämyksiä luonnossa.

Tosimetsästäjä ei jätä yhtään aloitusta väliin mistään syystä. Kaikki lomat ja vapaat otetaan metsästyskausien mukaan. Yksi ystäväni jännitti kauheasti, ehtiikö lapsi syntyä ennen sorsanmetsästyksen alkamista. Onneksi ehti, niin mies malttoi tulla mukaan synnytykseen.

Vierailija
35/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin se voi olla sairasta ja vastenmielistä ylimielisyyttä ja eläinten ja luonnon tuhoamisen ihannointia "luomakunnan herralta", yleensä näitä ns. valkoisen miehen touhuja.

Vierailija
36/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas herkkä eläinten tappaja kun poistaa "ilkeät kommentit" PELLE

Tämä palsta poistaa automaattisesti massapostitetut linkit. Ota herne pois nenästä.

Vierailija
37/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako metsästäjää keskustella kanssani taiteesta ja lähteekö hän Ilmiö-festareille fiilistelemään uutta musiikkia?

Varmasti joku näin tekee. Itse metsästän ja olin pari viikkoa sitten flow-festareilla. Jätin kyyhkynmetsästyksen aloituksen väliin festareiden vuoksi ja menin heti seuravana viikonloppuna vesilinnunmetsästyksen aloitukseen.

Kivaa oli niin festareilla kuin luonnon helmassa. Ei nämä sulje toisiaan pois. Ihmisillä on omituinen steretypinen kuva metsästäjistä joinain alkoholisoituneina juntteina jotka elävät yksin mökissään jossain metsässä. Suuri osa metsästäjistä on niitä normaaleja kaupunkilaisia jotka näet vaasankadulla ravintoloissa, mutta sen lisäksi myös haluavat muita elämyksiä luonnossa.

Tosimetsästäjä ei jätä yhtään aloitusta väliin mistään syystä. Kaikki lomat ja vapaat otetaan metsästyskausien mukaan. Yksi ystäväni jännitti kauheasti, ehtiikö lapsi syntyä ennen sorsanmetsästyksen alkamista. Onneksi ehti, niin mies malttoi tulla mukaan synnytykseen.

:D no itse en ihan noin vakavasti tätä metsästystä ota. Se on osa elämää, mutta nautin myös muustakin.

Vierailija
38/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sibeliuksen tärkein harrastus 14-vuotiaaksi asti oli metsästys. Sen jälkeen säveltäminen. Mutta hänhän on vain normisuomijuntti.

Oli, ihan oikeasti oli. Todella kovin alkoon menevä, muiden taidejuoppokavereiden kanssa ryyppäävä tyyppi, joka kyllä teki kaunista taidetta, oli siinä huippulahjakas, muttei silti ollut mikään taiteellisen sielun omaava ihminen vaan todella vaan juntti.

Vierailija
39/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista miten metsästys herättää joissain niin suuria tunteita, mutta hampurilaisketjut eivät.

Vierailija
40/85 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sibeliuksen tärkein harrastus 14-vuotiaaksi asti oli metsästys. Sen jälkeen säveltäminen. Mutta hänhän on vain normisuomijuntti.

Oli, ihan oikeasti oli. Todella kovin alkoon menevä, muiden taidejuoppokavereiden kanssa ryyppäävä tyyppi, joka kyllä teki kaunista taidetta, oli siinä huippulahjakas, muttei silti ollut mikään taiteellisen sielun omaava ihminen vaan todella vaan juntti.

Varmaan oli persukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme