Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehellä olla iso vehje, jotta hän voi sanoa, että pitää isoista rinnoista?

Vierailija
24.08.2017 |

Tuli vaan mieleen, kun katsoin erään youtube-videon, jossa kysyttiin randomisti nuorilta naisilta, että onko miehen varustuksen koolla väliä. Moni nuorista naisista vastasi, että kyllä sillä on väliä. Luin sitten videon alla olevia suivaantuneita kommentteja miehiltä, jotka sanoivat, että "kasvattakaa isommat rinnat, niin voitte vaatia isoa vehjettä" ja tällaisten kommenttien alla oli monia satoja, joidenkin kommenttien alla jopa tuhansia tykkäyksiä.

Eli siis jos nainen tykkää isosta vehkeestä, hänellä pitää olla itsellään isot
rinnat.
Tämän logiikan mukaan siis myös miehillä, jotka pitävät isoista rinnoista, pitäisi itsellä olla iso vehje. Kuinka monella miehellä, joka pitää isoista rinnoista, on iso vehje?

Jotenkin haiskahtaa kaksinaismoralismilta miesten puolelta. Ja miehet itkee useinkin sitä, kuinka heitä niin väärin kohdellaan. Sallikaa mun nauraa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Kaikki saa tykätä juuri siitä mistä haluaa. Se kannattaa kuitenkin aina muistaa, että vehkeen koolle ei voi mitään. Rinnat saa sentään suuremmiksi, jos ihan pakottava tarve tulee.

Rinnat saa joo suuremmiksi, mutta ei luonnollisin menetelmin. Silikonirinnat eivät ole sama asia kuin luomurinnat. Monet miehethän pitävät nimenomaan isoista luomurinnoista.

Rasvansiirroilla saa kyllä aika luonnollisen oloiset rinnat jos vaan viitsii käydä useamman kerran. 

Vierailija
22/33 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni kulli, mutta pidänkin pienistä kiinteistä takapuolista. Tissien koko on minulle ihan se ja sama.

Silti sinulta puuttuu se mitä nainen haluaa niin et saa haluta sitä peppuakaan. Tuolla logiikalla siis.

Mutta kaupasta löytyy monenlaisia välineitä, joilla voi kompensoida omia puutteitaan.

Eli niillä miehillä jotka haluavat naisella olevan suuret rinnat tai kiinteä takapuoli on velvollisuus ostaa joku peniksen jatke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Kaikki saa tykätä juuri siitä mistä haluaa. Se kannattaa kuitenkin aina muistaa, että vehkeen koolle ei voi mitään. Rinnat saa sentään suuremmiksi, jos ihan pakottava tarve tulee.

Rinnat saa joo suuremmiksi, mutta ei luonnollisin menetelmin. Silikonirinnat eivät ole sama asia kuin luomurinnat. Monet miehethän pitävät nimenomaan isoista luomurinnoista.

Rasvansiirroilla saa kyllä aika luonnollisen oloiset rinnat jos vaan viitsii käydä useamman kerran. 

Rasvansiirto suun kautta on luonnollisin keino kasvattaa kuppikokoa. Miehillä se vaan ei toimi kuin osittain. Kupit kasvaa ja maila kutistuu.

Vierailija
24/33 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rasvansiirto rintoihin olisi joku vaihtoehto implanteille, niin miksi ihmeessä naiset ottaisivat implantteja? Ei  sellainen ole mahdollista, että rasvaa voitaisiin mielivaltaisesti siirtää johonkin paikkaan kehossa ja saada se pysymään siellä. Puupää.

Vierailija
25/33 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinjoo, rintojen suurennushan olikin vain viitsimisestä kiinni.

26/33 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot luomurinnat, mutta en koskaan ajatellut että miehellä pitäisi olla tietyn kokoinen. Toki isompi tuntuu paremmalta jos sitä osaa käyttää oikein. Mutta toisaalta, ei orgasmiin tarvitse penetraatiota lainkaan. Hyvä seksi on paljon muuta kuin pelkkä munan koko. Ja hyvä mies on pajon enemmän kuin pelkkä seksi.

Seurustelun ja parisuhteen kannalta olen aina pitänyt tärkeämpänä miehen muita ominaisuuksia. Vakavissa suhteissa sillä koolla ei  ole merkitystä.

27/33 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, kuinka surkea itsetunto miehillä on, kun alkavat heti vollottaa kun kerrankin joutuvat itse ulkoisten ominaisuuksiensa kanssa suurennuslasin alle, johon naiset JATKUVASTI joutuvat.

Liittoudutaan yhdessä naisia vastaan, kun ne niinku rikkoo meidän itsetunnon ihannoidessaan isoa vehjettä. Ihan kuin eivät itse olisi koskaan ihannoineet tietynnäköisiä ja -kokoisia rintoja.

Rinnat ei ole minulle mikään tärkeä juttu seksissä. Jos ne jollekin naiselle on valtava ongelma, hänellä on mahdollisuus tehdä asialle jotain. Miehen meisseli kuitenkin on yksi oleellisimmista elimistä seksissä, ja sille nyt ei vaan voi mitään tehdä. Jos voisi, niin aika moni mies menisi ja tekisi, eikä vinkuisi täällä.

Onhan niitä suurennusleikkauksia.

Tietysti leikkauksissa on aina riskinsä. Saattaa tunto heikentyä tai jäädä pysyviä kipuja tai jotain muuta ikävää.

Samoja ongelmia kuin naisillekin tehtävissä leikkauksissa.

On todella ärsyttävää kun kevyesti heitetään näitä "naiset voi käydä leikkauksissa" ihan kuin ne olisivat joku pikkujuttu ja kaikkien ulottuvilla oleva riskitön vaihtoehto. Sitten nämä samat tyypit vielä ajattelevat että miehen keho on koskematon eikä leikkaus ole vaihtoehto.

Miksi ajatellaan, että vain naisen kuuluu leikellä itseään ja kärsiä seurauksista pahimmillaan loppuikänsä. Naiselle kipu ja miehelle nautinto, niinkö se menee?

Länsimaissa ollaan muka niin edistyksellisiä ja tasa-arvoisia ja paheksutaan hirveästi hunnutettuja naisia ja tyttöjen sukuelinten silpomista. Samaan aikaan mainostetaan vaginan kauneusleikkauksia ja pidetään normaalina sitä että nainen leikkelee itsensä kauneusihanteen mukaiseksi.

Vierailija
28/33 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Minulla on isot luomurinnat, mutta en koskaan ajatellut että miehellä pitäisi olla tietyn kokoinen. Toki isompi tuntuu paremmalta jos sitä osaa käyttää oikein. Mutta toisaalta, ei orgasmiin tarvitse penetraatiota lainkaan. Hyvä seksi on paljon muuta kuin pelkkä munan koko. Ja hyvä mies on pajon enemmän kuin pelkkä seksi.

Seurustelun ja parisuhteen kannalta olen aina pitänyt tärkeämpänä miehen muita ominaisuuksia. Vakavissa suhteissa sillä koolla ei  ole merkitystä.

Hieman ristiriitaista tuo "ei munan iso tarvitse olla, iso toki tuntuu paremmalta..."

Ei naisenkaan tarvitse olla kaunis, rumat naiset eivät tosin pääse sänkyyn kanssani. Ja miksi isojen penisten kohdalla sanotaan aina, että sitä pitää osata käyttää, pelkkä koko ei riitä. Ilmeisesti pieniä peniksiä ei tarvitse osata käyttää, ne tuntuvat muutenkin riittävän hyvältä?

Vierailija
29/33 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, kuinka surkea itsetunto miehillä on, kun alkavat heti vollottaa kun kerrankin joutuvat itse ulkoisten ominaisuuksiensa kanssa suurennuslasin alle, johon naiset JATKUVASTI joutuvat.

Liittoudutaan yhdessä naisia vastaan, kun ne niinku rikkoo meidän itsetunnon ihannoidessaan isoa vehjettä. Ihan kuin eivät itse olisi koskaan ihannoineet tietynnäköisiä ja -kokoisia rintoja.

Ai naisetko ottavat tyynesti vastaan, jos miehet haastattelussa kertovat minkälaisista naisten sukupuolielimistä pitävät? Yleensä alkaa melkoinen itku/huutomyrsky siitä, miten seksistisiä ja tyhmiä miehet ovat kuin noin yrittävät naisia sortaa.

Vierailija
30/33 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: riittää että on suuri suu, vaikka parempi olisi kyllä pitää mölyt mahassa. Sen pituinen se vastaus.

Vierailija
31/33 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naisella olla isot tissit että voi vaatia yli 180cm pituutta mieheltä? :P Vähön haiskahtaa kaksinaismoralismi naisten puolelta.

Vierailija
32/33 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Kuinka isot ja mistäpäin olet?

Vierailija
33/33 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä miehistä sen perusteella miten alle promillen osuus videon katsoneista on peukuttanut (pitkälti yli miljoona katselukertaa, peukkuja noissa kommenteissa 200-1000) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi