Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Stadin asuntojen remonteista?

Vierailija
24.08.2017 |

Saatiin Stadin asunto, joka oli tosi huonossa kunnossa edellisen asukkaan jäljiltä. Siihen luvattiin tehdä remppa, joka pitäisi sisällään ainakin uudet lattialaminaatit, seinien ja katon maalauksen, keittiön uusimisen. Emme ole siis vielä muuttaneet ja jännityksellä odotamme, miltä asunto näyttää muuttaessamme (ennen remonttia tosiaan oli aika kauheassa kunnossa). Olemme innoissamme joka tapauksessa asunnon siunaantumisesta, mutta uteliaana ja malttamattomana tässä mietityttää asunnon kunto. Onko kokemuksia noista remonteista, miltä asunto on näyttänyt ja onko remontin jälki ollut kunnollista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ammattimiehet ne rempat tekee, mulla ei ainakaan ole ollut valittamista.

Vierailija
2/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ammattimiehet ne rempat tekee, mulla ei ainakaan ole ollut valittamista.

Kiva tietää, että ei ole ollut valittamista!

Ja noh, en oikeastaan epäillytkään etteikö ihan ammattilaiset tekisi niitä remontteja, jotenkin tuntuu vain niin uskomattomalta että kävi näin hyvä tuuri, saada kaupungin asunto joka vielä rempataan ennen muuttoa. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todellakin vähän liiankin hyvältä? Minä kun muutin pois asunnosta jossa olin asunut 20v. niin sanottiin että ei siihen mitään remppaa tule "Ei näihin yleensä mitään tehdä" sanoi se tarkastaja. Vaan jotkut itse aiheutetut viat piti korjauttaa jos sellaisia on mutta ei ne yleensä lähde mitään lattioita vaihtamaan vai seiniä maalaan. Yleensä ne talot rempataan noin perusteellisesti vasta kun on peruskorjaukset tai joka asuntoon samaan aikaan. Ja tuollaisesta linjasta olen kuullut muiltakin. Mistäköhän Heka yhtiöstä on kyse?

Vierailija
4/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todellakin vähän liiankin hyvältä? Minä kun muutin pois asunnosta jossa olin asunut 20v. niin sanottiin että ei siihen mitään remppaa tule "Ei näihin yleensä mitään tehdä" sanoi se tarkastaja. Vaan jotkut itse aiheutetut viat piti korjauttaa jos sellaisia on mutta ei ne yleensä lähde mitään lattioita vaihtamaan vai seiniä maalaan. Yleensä ne talot rempataan noin perusteellisesti vasta kun on peruskorjaukset tai joka asuntoon samaan aikaan. Ja tuollaisesta linjasta olen kuullut muiltakin. Mistäköhän Heka yhtiöstä on kyse?

Aijaa, aika ikävää... Asuntomme aiemmat asukkaat siis lapsineen asuneet asunnossa jo hyvin kauan, joten kulumaa oli paljon. Ei mitään normaalista poikkeavia tuhon jälkiä mutta vain pitkän asumisen jäljet ja muutenkin vanhat muovimatot yms.

Ja remontti tosiaan luvattiin noilla spekseillä, mitä aiemmin mainitsinkin. Kyseessä Heka-kantakaupunki. Jännää, no saas nähdä. Eiköhän ne kuitenkin tee mitä lupasivat, ihmettelin vain itsekin kun olen myös elänyt enemmän tuossa käsityksessä Hekasta, että mitään ei helpolla eikä vähän vähemmänkään helpolla aleta korjailemaan.

Ap

Vierailija
5/5 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pari vuotta sitten vihdoinkin stadin asunnon. Juuri ennen minun muuttoani ei remontoitu mutta ilmeisesti sitä edellisen asukkaan jälkeen oli laminaatit laitettu. Seinissä ja ovissa kyllä oli asumisen jälkiä joita heka ei ilmeisesti näe tarpeelliseksi kunnostaa, ja eivät ne niin pahoja olekaan että suoranaisesti haittaisivat.

Itse asun Heka-Malmin alueella ja täällä ainakin tuntuvat aika hyvin remontoivan asuntoja juurikin kun asukas vaihtuu. Toki hekan remontoitu ei silti yleensä ole mikään "luxus pintaremontti" mutta ainakin minun standardit täyttää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan