Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleilee mun tisseillä

Vierailija
24.08.2017 |

Teen aloitteen seksille, niin mies vetää melkein joka kerta pelleilyksi. Ottaa mun rinnoista kiinni, vetää niitä ylös, alas, ylös, alas ja samalla hokee "Tiku, Taku, Tiku, Taku.." eli siis ne on kuulemma mun tissien nimet. Toinen on Tiku ja toinen Taku.

Sitten se laittaa naaman mun rintojen väliin ja läpsyttää mun tisseillä itseään poskille ja hokee "Ai ai ai ai!". Sitten se laittaa etusormen mun toisen tissin nännin päälle ja alkaa räpyttään sitä sormea siinä ja ääntelehtii "TIRRRRR TIRRRRR TIRRRR"

Mitä v#ttua?

Mies on 41v ja yhdessä olen jaksanut tuon lapsen kanssa näköjään olla jo 6vuotta. Mies on kyllä muuten ihan normaali.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat meidän kommentoivan ja miksi?

Vierailija
2/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit lähettää kuvan niistä niin voidaan arvioida jos niissä on pelleiltävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mies, joka levittelee pakaroita maatessasi sängyllä ja sanoo; haisee, ei haise ym. sitä mukaa, onko pakarat kiinni vai auki?

Vierailija
4/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa kuvan tikusta ja takusta että muutikin näkee mistä kyse.

Vierailija
5/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ei tarvitse olla niin vakavaa.

Vierailija
6/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miksi  ihmeessä  tunsit tarvetta postata tuon tänne? En kertakaikkiaan keksi syytä miksi täysjärkinen ihminen avautuisi  moisesta asiasta julkisesti netissä.

Vierailija
7/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa koulutustausta tällaisissa jutuissa aina, eli mikä koulutus miehellä on ja mitä tekee työkseen?

Vierailija
8/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan, olisit ny edes hassuun provoon sanonut että poikkis 15v.

Vierailija
10/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP? Mikä on sun älykkyysosamäärä ?

Vierailija
11/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsumaan miehesi kalua Mikki Hiireksi...

Vierailija
12/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt miestä lopettamaan? Riittävän vakavasti ja riittävän monta kertaa?

Eksälleni muodostui jossain vaiheessa ikäväksi tavaksi korvata esileikit kutittamalla. Jos mä tein aloitteen, hän ryhtyi kutittamaan mua, ja omat aloitteensa hän teki kutittamalla. Jouduin sanomaan asiasta tosi monta kertaa, mutta lopulta hän uskoi, että moinen ei ole kivaa eikä kiihottavaa.

Vierailija
13/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi yrittää luistaa aviovelvollisuuksistaan pelleilemällä.

Vierailija
14/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti insinööri kyseessä. Ei voi käsittää pillunsaantia ja laukaisee jännittyneisyytensä pelleilemällä.

Vierailija
15/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kutsumaan miehesi kalua Mikki Hiireksi...

Mä kutsuisin plutoksi ja lärpyttäisin sitä ees taas ja sanoisin hau hau läählääh

16/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleile sinä sitten miehesi Cocolla ja Nutsilla. Alennu samalle tasolle ja katso, onko se kivaa miehesi mielestä.

Vierailija
17/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa hauskalta. Jos se ärsyttää sinua niin eipä taida olla ainoa asia miehessä joka sinua ärsyttää.

Vierailija
18/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on turvallisuuspäällikkö eräässä isohkossa teollisuusalan yrityksessä. Ja sori vaan, en ole provo. Mies on kauhean huumorintajuinen muutenkin ja pidän kyllä siitä että huumoria riittää, mutta miksi aina pitää seksi pilata tuolla ihme leikkimisellä. Olen asiasta sanonut, mutta ei mies siihen vastaa oikein mitään. Vois joskus vähän rauhottua, eikä aina olla tuollanen pelle. 

AP

Vierailija
19/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä joskus oon revenny nauramaan tuolle tiku taku jutulle, mutta ei aina jaksa naurattaa, kun tuota tapahtuu turhan usein.

AP

Vierailija
20/26 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi yliopisto- vai AMK-koulutus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä