Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi että leikkautan ja värjään " räväkän" hiusmallin

Vierailija
24.08.2017 |

Minulla on vaaleat hiukset lähes puoleen selkään. Mies sanoi, että on kyllästynyt tähän hiusmalliin ja väriin. On itse rockabilly-tyylinen. En haluaisi muuttaa hiusmalliani :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa varmistaa, ettet olisi niin monen miehen mieleen. Älä sorru, pitkät hiukset on nam.

Vierailija
2/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten muuta.

Kokeile jotain kampausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et muuta. Sinun päässäsi ne karvat kasvavat.

Vierailija
4/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän alkoi olla kanssasi jos ei pidä ulkonäöstäsi?

Vierailija
5/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet enää jaksa katsoa hänen liimalettiään, terskatukka olis paljon kivempi.

Vierailija
6/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään miestä, joka tykkäisi räväkästä tukasta naisellaan, vaikka olisi kuinka rock-henkinenkin. Siis ei se haittaa, jos on muuten huippunainen, mutta kummasti tuntuvat suosivan kalssisempia pitkähiuksisia tai pitkän polkkan omistajia.

Vierailija
7/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ihmeessä sellaiset hiukset missä itse viihdyt ja mitkä ovet itsellesi mieleen. En ikinä suostuisi miehen vaatimuksiin etenkään jos tyyli ei vastaisi omia mieltymyksiäni. Yritäpä selvittää mikä niissä lyhyissä jä räväköissä olisi miehesi mielestä niin ihanaa ja miksi nykyiset eivät miellytä. Onkohan se nyt oikeasti vain hiuksista kiinni?

Vierailija
8/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne ketään miestä, joka tykkäisi räväkästä tukasta naisellaan, vaikka olisi kuinka rock-henkinenkin. Siis ei se haittaa, jos on muuten huippunainen, mutta kummasti tuntuvat suosivan kalssisempia pitkähiuksisia tai pitkän polkkan omistajia.

Niin aika monesti rokkareilla on käsipuolessa joku Pamela Andersson-tyylinen blondi eikä mikään räväkkä rokkimuija.

Vierailija
9/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkyyttä peliin! Sellainen kynitty, punainen tukka, joka sojottaa moneen suuntaan. Se on "räväkkä", sitten vaan tunika niskaan niin hyvä tulee!

Vierailija
10/10 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan pilaa hiuksiasi. pidä kiinni omasta tyylistä.

itse olisin loukkaantunut miehen sanomisista. omakin ex joskus arvosteli vaatteitani. oli muutakin ongelmaa. se kaikki kulminoitui siihen etten ollut se kenen kanssa halusi todella seurustella. ainakin tämä karu vaihtoehto kannattaa nyt pitää mielessä.