En jaksa kun kaveri puhuu aina itsestään
"Aijai nyt nipistää mahaa, on varmaan paljon ilmaa mahassa!"
"Ah nyt on kyllä pakko mennä vessaan isolle asialle, missäs sulla oli ne Aku Ankat?"
"Ohhoh nyt kyllä pierettää! Kipristää niin ja paukuttaa!"
"Ai hitsi kun on kipeä finni tossa selässä, katotko onko siinä mätää?"
"Aaah mun suu, mä purasin kieleen/poskeen!"
"Ääh kun kutittaa tästä niin!"
"Hitsit kun tulee tuota valkovuotoa, heti kun nousen niin tuntuu että valuu kauheesti!"
Aikuinem 40-vuotias lapseton nainen! Koko ajan puhuu itsestään. En jaksa.
Kommentit (11)
Miksi se lapsettomuus piti mainita? Ainiin, ettehän te pikkulasten äipät itse puhu muusta kuin kakaroiden vaipan sisällöstä, päiväunista, pukluista, Veeti-Peetun kiukkukohtauksista jne.
Minulla on lapsia mutta en puhu heistä lähinnä kuin kysyttäessä.
Mainitsin lapsettomuuden vain, että saisi paremman kuvan henkilöstä, eli ei ole kyse siitä, että hän olisi lapsi-mooduksessa missä äitikin hyppelee legginseissä ja kuviotunikassa/paitulissa ja miettii päivät pitkät pissiä ja kakkia ja vaippoja.
Hän on myös sinkku.
Sain kuulla eilen nuo kaikki kommentit kahvittelun aikana.
Itselleni ei tule mieleenkään kertoa toisille pierettääkö, kakattaako, kipristääkö mahaa nyt sieltä vai täältä ja missä niitä finnejä tänään onkaan.
Ap
Joo samanlainen on eräs "kaverini". Ei ikinä kysy mitään, ja jos kysyy, käyttää sitä vain syynä itsestään puhumiseen. Voi kesken minun lauseeni alkaa puhumaan jostain täysin eri asiasta ja sivuuttaa minun asiani.
Hyvin raskas ihminen, joka ei käsitä miten vähän välittää muista. Ihmettelee vain jatkuvalla syötöllä sinkkuuttaan ja sitä miksei hänellä ole kavereita. Jos soittaa - puhuu taukoamattaan omista jutuista.
En jaksa.
No ei tuo nyt niin kamalalta kuulosta...ilmeisesti kaverillasi on ilmavaivoja.
Kuulostaa ihan samalta kuin työkaveri (yli 30v lapseton sinkku), minäminäminä ja minun sairaudet (jopa gynejutut, yksityiskohtaosesti), juuri muusta ei puhu. Jos porukassa keskustellaan jostain kääntää aiheen kuin aiheen itseensä. Tavattoman rasittavaa mutta minusta tuo itsessään on joku persoonallisuushäiriö (huomionhakuinen?) Ja sosiaalinen kontrolli puuttuu kokonaan, Ei siis tiedä mikä on sopivaa.
Hyh kuvottavaa! Mutta tuo taitaa johtua tuosta kaverisi sinkkuudesta, koska nuohan on just sellaisia juttuja, joita saattaisi kumppanille valittaa, tosin mitään valkkarin lorahtamisia ja paskalle menoja en ilmoittelisi kenellekään.
Ei ihme että kaverisi on sinkku.
M
Kuin siskoni suusta, huoh. Myös ikisinkku. Usein aloittaa parisuhteen mutta ne lopahtavat aina pian. Liekö tuo syy vai seuraus?
Taitaa olla vaan niin että "kitkerän katkerat av:äidit" kiinnittää juurikin huomion sinkkuuteen ja että vielä ilkeää olla lapseton!! Kamala kaveri. :D
Vähän kun mun ex kaveri. Minä minä minä minä koko ajan. Ja kun koitat kertoa jonkun jutun niin keskeyttää kun minä minä minä. Laitoin koko kaveruuden jäihin kun en enää jaksanut yhtään minä minä bäläbälä.....
Raivostuttava tapaus oli