Kehtaatteko ostaa kortsuja kaupasta?
Olen kolmekymppinen nainen ja yhä ostan aina netistä kortsut. Ei tulisi mieleenkään kaupan kassahihnalle laittaa.
Kommentit (31)
Tottakai kehtaisin ja ostaisin, jos en käyttäisi pillereitä.
Sen sijaan esim. siteiden ja roskaruoan ostaminen on minulle kiusallista. Seksiaiheiset tuotteet ei.
Vain kännissä. Oon niin ruma, että kaikki katsovat, että saako tuo muka pildaketta. No en tietenkään saa, vähän vain vaihtelua käsitöihin
Mistä netin kautta kannattaa ostaa? Mitä nettikauppoja siihen on?
Ei se Lidlin kassa niitä sun (tai kenenkään) kondomi- (tai muitakaan)ostoksia jouda kovin pitkään siellä hihnalla ollessaan miettimään, tai mieleensä sun naamaa niiden takia painamaan. Turhaan huolehdit siis.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kehdata, jos haluaa panemaan.
M23
Ei mun ainakaan pidä. Netistä tilaan aina paketit laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä netin kautta kannattaa ostaa? Mitä nettikauppoja siihen on?
Tilaan apteekin sivuilta samalla jos ostan jotain muutakin. Saahan niitä seksikuppojen sivuiltakin. Itseäni ärsyttää kassoilla ihmiset jotka kyttäävät toisten ostoksia, ja näitähän riittää.
Ap
Kyllä kehtaan, miksen kehtais. Ei vähempää vois kiinnostaa mitä muut ajattelee mun ostoksista.
Muistan joskus nuorena, kun joku vanha kaupantäti katseli hihnalla olevaa kortsupakettia. Tunsin lähinnä ylpeyttä, että minullapas olikin käyttöä niille. 😝
Ei ole tullut koskaan mieleenkään tilata netistä. Eli vastaus on: kyllä kehtaan ilman pienintäkään epäröintiä.
Vierailija kirjoitti:
M23
Siksi olenkin ollut ilman koko ikäni...
En. Onneksi on käynyt ilmi, että olen maho, joten en ole joutunut käyttämään mitään ehkäisyä enää vuosikausiin. Kaksinkertainen taloudellinen hyöty :)
N43
En kehtaa enkä ymmärrä miten kukaan kehtaa.
Nykyään kyllä kehtaan ostaa ihan pelkästäänkin kondomeita, mutta nuorena aikuisena piti aina ostaa jotain muuta niiden kanssa. Kerran ostin banaaneita samalla ja vasta jälkeenpäin tajusin, että jos on likainen mielikuvitus, saattaa tuollaisestakin ostosyhdistelmästä tulla kaikenlaista mieleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kyllä kehtaan ostaa ihan pelkästäänkin kondomeita, mutta nuorena aikuisena piti aina ostaa jotain muuta niiden kanssa. Kerran ostin banaaneita samalla ja vasta jälkeenpäin tajusin, että jos on likainen mielikuvitus, saattaa tuollaisestakin ostosyhdistelmästä tulla kaikenlaista mieleen. :D
No jos ostat esim. liukkaria,kondomeja ja suolihuuhtelupakkauksen ,niin voihan siitä sitten jo jotain mieleen tullakin myyjälle siellä missä niitä myydään...
en, en myöskään siteitä normaaleilta kassoilta, siksi käytän aina itsepalvelukassaa nykyään. Ennen koitin vain piilottaa ne muiden ostosten joukkoon hihnalle
Kehtaan tai en, niin ostan ne netistä. Kaupoissa myydään jotain 10 kappaleen paketteja, jossa yhdelle kondomille tulee reippaasti hintaa, lisäksi rfsu:n tuotteet eivät ole kovin laadukkaita. Netistä saa ostettua esim. 25/50/100 kappaleen pusseissa laadukkaampia merkkejä, kuten Durexia. Sama juttu liukastevoiteiden kanssa, apteekit ja Prismat myyvät kalliilla huonolaatuisia liistereitä.
Kehtaan. Ei mua hävetä oikein minkään ostaminen (roskaruoka, tamponit, ehkäisyvälineet). Ehkä joskus kun olen jotain raskaustestiä ostanut niin olen miettinyt, että ajatteleekohan se kassa, että "oi ihanaa on toivottu lapsi tulossa" tai että "voi raukkaparkaa, pelkää olevansa raskaana". :D tiedän, ettei myyjää kiinnosta tällaiset asiat, mutta se raskaustesti on jostain syystä ostoksista ainut, joka saa mut ajattelemaan edes jotain siinä kassalla.
T: n28
Ostin kondomeja irtosuhteita harrastaneelle työkaverille, joka seurusteli myös varattujen miesten kanssa.
Olin neitsyt.
M23