Kehtaatteko ostaa kortsuja kaupasta?
Olen kolmekymppinen nainen ja yhä ostan aina netistä kortsut. Ei tulisi mieleenkään kaupan kassahihnalle laittaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei se Lidlin kassa niitä sun (tai kenenkään) kondomi- (tai muitakaan)ostoksia jouda kovin pitkään siellä hihnalla ollessaan miettimään, tai mieleensä sun naamaa niiden takia painamaan. Turhaan huolehdit siis.
Juuri meinasin sanoa että hyvä kun lidlin kassa housuissaan pysyi kun iskin paketin hihnalle. Olisi varmaan pyörtynyt jos olisin sanonut että edullisiahan nämä on mutta liian pieniä minulle.
Olen aina ostanut ne kaupasta. Ei siinä ole mitään hävettävää. Ei se kassa ehdi ajatella asiaa vetäessään paketin viivakoodilukijan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Lidlin kassa niitä sun (tai kenenkään) kondomi- (tai muitakaan)ostoksia jouda kovin pitkään siellä hihnalla ollessaan miettimään, tai mieleensä sun naamaa niiden takia painamaan. Turhaan huolehdit siis.
Juuri meinasin sanoa että hyvä kun lidlin kassa housuissaan pysyi kun iskin paketin hihnalle. Olisi varmaan pyörtynyt jos olisin sanonut että edullisiahan nämä on mutta liian pieniä minulle.
Saman hauskaksi luulemansa kommentin sanoo 99 prosenttia miehistä, joista vain valtaosalle kondomit ovat liian suuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ostit jos ne on kerta pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ostit jos ne on kerta pieniä.
Onhan se soman näköistä kun on veitikalla pipo päässä.
Toki, mutten osta, koska niille ei tule käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ostanut ne kaupasta. Ei siinä ole mitään hävettävää. Ei se kassa ehdi ajatella asiaa vetäessään paketin viivakoodilukijan ohi.
Niinhän sitä luulisi mutta pakkaavat keritä ajattelemaan vähän liikaakin....menee näkyvästi jalat veteläksi. Ainakin minun kohdalla.
Tottakai kehtaan, miksen kehtaisi?
Kyllä kehtaan, myös kaupasta jossa olen töissä, riippumatta siitä kuka työkaveri tai pomo kassalla istuu.
Kerran sattui sellainen tapaus, että ostin mansikan makuisia kondomeita ja muija pyysi lapselleen banaaneja. Kassalla vasta tajusin ja tuli aika homo olo.
Mitäs iloa naiselle on kondomeista, jollei kyseessä ole ns. femidomit?
Vakavasti ottaen helpointa on tilata jostain nettiapteekista kunnon tukkuerä kondomeita, jotka riittävät sitten pitkäksi ajaksi ja niiden kappalehintakin jää halvemmaksi. Samalla voi rauhassa valita millaisia ominaisuuksia niissä arvostaa kuten liukkautta ja juomuisuutta. Lisäksi yleensä niissä on aika pitkä "parasta ennen päiväys", joten ei tarvitse sen takia hötkyillä.