Joko ootte kuunnellu Robinin itketysvirren?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää nuo trokarit, jotka myy kiskurihinnoilla lippuja lapsille.
Esim. tämä https://www.huuto.net/kohteet/robin-4kpl-huippupaikkaa-hartwall-areenal…
Ja hänellä myös muita ilmoituksia samasta konsertista. Jokaisessa lukee, että tilinro lähtee automaattisähköpostilla, eli ei ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Palautteesta huomaa, että myy vuosittain valtavat määrät konserttilippuja, joten tuskin vahinko-ostoisto kyse.
Tuohan tekee ihan valtavaa bisnestä, nytkin myynnissää kymmeniä lippuja ja kuinka paljon mahtaa vuoden aikana mennä. Ei tarvitse palkkatöissä käydä. Outoa jos ei verottaja kiinnostu.
Oho. Tolta vois jo kysyä, onko verottajalle ilmotettu (huudon kysymykset -osiossa). Jos ei vastaa, niin feikkiprofiililla huuto, yhteystiedot selville ja ilmoitus verottajalle. Saamarin härskiä toimintaa. Lisäkeikkahan ois noiden pahin painajainen.
Ote eilisestä Voicen haastattelusta:
"- Kun biisiä tehtiin, ajattelin, että minun on pakko kiittää biisissä kaikkia faneja. Ilman heitä mikään tämä ei olisi ollut mahdollista. Halusin biisin nimeksi juuri ”Me tehtiin tää”. Se kuvastaa sitä, että tässä on ollut kaikki mukana. Tietysti kun yhdessä jotain saavutetaan, yhdessä siitä joudutaan myös luopumaan, Robin sanoo.
Robinin some-tilit ovat biisin myötä täyttyneet tunteikkaista viesteistä, ja moni on vuodattanut kyyneleitä kappaleen äärellä. Robin vakavoituu miettiessään näkemiään videoita, joissa fanit kyynelien partaalla puhuvat kappaleen ja tauolle jäämisen aiheuttamista tunnelmista.
- Noita juttuja on vaikea nähdä. Itsekin olen elänyt vähän haastavia aikoja nyt hetken, kun olen tiennyt tästä taukohommasta. Olen nähnyt videoita, joissa fanit ovat vuodattaneet tämän biisin takia. Se on tähän biisiin toki luonnollinen ja odotettava reaktio. On vaikea katsoa, kun niin monen ihmisen elämä romahtaa hetkellisesti tästä. Sitä on outo käsitellä henkilökohtaisella tasolla, koska ei pysty uskomaan, että se johtuu minusta, Robin miettii."
😢
Vierailija kirjoitti:
Ote eilisestä Voicen haastattelusta:
"- Kun biisiä tehtiin, ajattelin, että minun on pakko kiittää biisissä kaikkia faneja. Ilman heitä mikään tämä ei olisi ollut mahdollista. Halusin biisin nimeksi juuri ”Me tehtiin tää”. Se kuvastaa sitä, että tässä on ollut kaikki mukana. Tietysti kun yhdessä jotain saavutetaan, yhdessä siitä joudutaan myös luopumaan, Robin sanoo.
Robinin some-tilit ovat biisin myötä täyttyneet tunteikkaista viesteistä, ja moni on vuodattanut kyyneleitä kappaleen äärellä. Robin vakavoituu miettiessään näkemiään videoita, joissa fanit kyynelien partaalla puhuvat kappaleen ja tauolle jäämisen aiheuttamista tunnelmista.
- Noita juttuja on vaikea nähdä. Itsekin olen elänyt vähän haastavia aikoja nyt hetken, kun olen tiennyt tästä taukohommasta. Olen nähnyt videoita, joissa fanit ovat vuodattaneet tämän biisin takia. Se on tähän biisiin toki luonnollinen ja odotettava reaktio. On vaikea katsoa, kun niin monen ihmisen elämä romahtaa hetkellisesti tästä. Sitä on outo käsitellä henkilökohtaisella tasolla, koska ei pysty uskomaan, että se johtuu minusta, Robin miettii."
😢
On se varmaan aika rankka nähdä se fanien reaktio, mikä tavallaan johtuu omasta päätöksestä . Mut mää kyllä luulen er Robinin fanit on ihan ymmärtäväisiä tämän tauon duhteen loppupeleissä,vaikka varmasti se vetää fiilikset maahan aluksi...
Aatteliko mammat kattoo tuon Robinin minidokkarisarjan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt piti itekki kuunnella tää biisi, ku tätä Robinin taukoo tykitetään joka paikassa. Ilta-Sanomissakin 3 vai 4 uutista samasta aiheesta...
Mut mun mielestä on jotenki liikuttavaa et Robin todella ajattelee et ME tehtiin tää, näkee et oikeasti ymmärtää ja osaa arvostaa fanejaan. Ja ymmärtää sen et fanit on ne jotka on antanut tälle kaikelle mahdollisuudenTotta. Mä kurkkasin Robinin Twitteriin (sinne twiitit ja vastaukset muille -välilehdelle) ja olin ilahtunut huomatessani, että Robinilla on tapana vastailla melko useinkin jotain pientä faneilleen, jotka viesteissään vaan moikkaa tai toivottaa hyvää päivää. Lisäksi Robin on lähettänyt tsemppiviestejä niille, jotka oli maininnut Robinille, että koulussa kiusataan, oli huono päivä tai pyytäneet Robinilta muuten vain piristystä. Vaikka vastaukset on lyhyitä, silti merkitsee varmasti paljon fanille saada pieni huomionosoitus :)
Ei taida Robin itse kirjoittaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt piti itekki kuunnella tää biisi, ku tätä Robinin taukoo tykitetään joka paikassa. Ilta-Sanomissakin 3 vai 4 uutista samasta aiheesta...
Mut mun mielestä on jotenki liikuttavaa et Robin todella ajattelee et ME tehtiin tää, näkee et oikeasti ymmärtää ja osaa arvostaa fanejaan. Ja ymmärtää sen et fanit on ne jotka on antanut tälle kaikelle mahdollisuudenTotta. Mä kurkkasin Robinin Twitteriin (sinne twiitit ja vastaukset muille -välilehdelle) ja olin ilahtunut huomatessani, että Robinilla on tapana vastailla melko useinkin jotain pientä faneilleen, jotka viesteissään vaan moikkaa tai toivottaa hyvää päivää. Lisäksi Robin on lähettänyt tsemppiviestejä niille, jotka oli maininnut Robinille, että koulussa kiusataan, oli huono päivä tai pyytäneet Robinilta muuten vain piristystä. Vaikka vastaukset on lyhyitä, silti merkitsee varmasti paljon fanille saada pieni huomionosoitus :)
Ei taida Robin itse kirjoittaa viestejä.
Mää muistelen et IG- ja Twitter-tilit on ihan vain Robinin hallussa. Facebook-sivua taas päivittelee muutkin
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Robin kyllä puhui ihanasti faneistaan ekassa jaksossa. Missähän tahdissa nämä jaksot tulee ruutuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Robin kyllä puhui ihanasti faneistaan ekassa jaksossa. Missähän tahdissa nämä jaksot tulee ruutuun?
Viis jaksoa ja ilmeisesti parin viikon välein. Tulisko vika just ennen keikkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Robin kyllä puhui ihanasti faneistaan ekassa jaksossa. Missähän tahdissa nämä jaksot tulee ruutuun?Viis jaksoa ja ilmeisesti parin viikon välein. Tulisko vika just ennen keikkaa..
Jaa, ne niin harvakseltaan tulee. Saas nähä muistanko vielä parin viikon päästä kattoa.
Ois voinu Ruutu+ tulla kaikki kerralla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sen jo viime yönä ja olihan se kaunis. Tykkään etenkin niistä korkeistä kohdista. Robinin lauluääni on parhaimmillaan hitaammissa kappaleissa ja nimenomaan livenä laulaessa. Olisi ihana mennä Robinin Hartsu-keikalle, mutta taidan olla 10-15 vuotta liian vanha.
Tarkoitit varmaan, että tykkäät autotunesta...
Aika kauhea laulu. Oli tehty faneille tai ei, niin jotain laatua sentään. Tosin nykymusiikki taitaa aika pitkälle olla tällaista kuraa kaikki.
Tässä ei tietoakaan tuneista. Tässä kuulee herran hienon lauluäänen joka oikeasti ei kaipaa äänenkorjailuja. Sen kuulee siitä että biisiä ei ole tuotettu suoraviivaiseen lauluun jota on helppo korjata. Yleensä laulajat jotka laulavat ilman vibraa ja vetävät suoraa nuottia ääntä on helpompi korjata, mutta kun äänessä on väriä ja pyörityksiä niiden korjaaminen onkin jo vaikeaa tai mahdotonta. Tästä päätellen biisi on vedetty poikkeavasti hyvinkin orginaalisti, joten nuo autotune höpötykset on kyllä täysin perusteettomia.
Kirjoitukset edessä, armeija 2019. Sen jälkeen sitten joskus jos..