Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistu pyöräilijöiden kamppanjaan! Odotetaan että auto menee ensin.

Jopo
23.08.2017 |

Kampanja alkaa nyt heti.
Kampanjassa tarkoituksena opettaa autoilijoille liikennesääntö: Pyöräilijä väistää autoilijaa aina kun laki niin edellyttää.

Eli jos olet pyöräilemässä tien yli paikassa missä auto ei ole kääntymässä tai sillä ei ole kolmiota, odota että auto on mennyt ensin (vaikka pysähtyisikin) ja pyöräile vasta sitten yli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu. Musta on hienoa, että tässä itsekkäässä nykymaailmassa on vieläkin ihmisiä, jotka ovat huomaavaisia. Joka kerta heilautan kiitokseni autoilijalle kun antaa mun mennä, tarvitsi hänen sitä tehdä, tai ei.

Vierailija
2/3 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt osallistua tähän kampanjaan vuosikausia, mutta ei se onnistu, kun autoilijat lähes aina pysähtyvät. Vaikka yritän pysähtyä monen metrin päähän suojatiestä, niin autoilija pysähtyy myös ja sitten molemmat vain odotamme siinä että toinen menisi ensin. Ärsyttävää. Jos se autoilija ymmärtäisi ajaa pysähtymättä, kun hänellä on siihen oikeus ja minä olen jo pysähtynyt, niin loppujen lopuksi pääsisimme molemmat jatkamaan matkaamme nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää autoilijana kun edellä oleva väistelee kaikki mahdolliset pyöräilijät, jotkut pysähtyy oikein odottamaan että pyöräilijä menee yli vaikka ei ole vielä edes suojatien lähellä. Mukana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi