Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leuhka työkaveri kävi kodissani. Tarjouduin keittämään kahvit. Vastaus:

Vierailija
23.08.2017 |

Hetken miettimisen jälkeen muija lohkaisi että"ei kiitos. Olen tottunut juomaan Moccamasterilla keitettyä".
Otin vittuiluna niinkuin se oli tarkoitettukin.
Akka luulee olevansa jotai än kun on päässyt insinöörin kans naimisiin. Olemme molemmat valtion pienipalkkaisia virkamiehiä. En ymmärrä miten toinen voi nostaa itseään toista ylemmäksi jokaisessa pikkuasiassakin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli miesystävä (insinööri) jonka mielestä Lapin Kulta on paskaa halpisolutta ja Sandels on sellaista hienojen ihmisten kalliimpaa olutta. On ex-miesystävä.

Mäkin juon vaan Sandelsia. Koska se on hauskemman näköisessä tölkissä 

Vierailija
22/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken miettimisen jälkeen muija lohkaisi että"ei kiitos. Olen tottunut juomaan Moccamasterilla keitettyä".

Otin vittuiluna niinkuin se oli tarkoitettukin.

Akka luulee olevansa jotai än kun on päässyt insinöörin kans naimisiin. Olemme molemmat valtion pienipalkkaisia virkamiehiä. En ymmärrä miten toinen voi nostaa itseään toista ylemmäksi jokaisessa pikkuasiassakin!

Anteeksi mitä?! Tää teksti ei voi olla vuodelta 2017: "kun on päässyt insinöörin kans naimisiin". Ja joo, mä olisin nauranut tuollaiselle toopelle paskaiset naurut ja sanonut että töräytänpä sitte vaan itelleni sumpit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin revennyt täysin:) Olisin kaivanut kaapista mutteripannun ja keittänyt aitoa italialaista espressoa tarjoamatta sitä enää hänelle. Istukoon kuivin suin!

Joo insinöörit on usein moukkia ja näköjään vaimonsakin.... Joillain on kova tarve todistaa paremmuuttaan mutta se on vain itsetunnon puutetta.