Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko olla sellaisen ihmisen ystävä

Vierailija
23.08.2017 |

josta moni puhuu pahaa seläntakana?
Etkö pelkäisi oman maineesi puolesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäinen olet? Naurettava kysymys. Kertoo sinusta aika paljon, mutta myös heistä jotka puhuvat pahaa hänen selän takana. Eli kuka on naurettava? Ei ainakaan se, josta puhutaan - aloituksen perusteella ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä pahaa puhutaan. Jos on kyse esimerkiksi epärehellisyydestä tms., niin en halua epärehellisten ihmisten kanssa olla. Monista ihmisistä puhutaan pahaa, koska kateus ja moni huhupuhe on ihan pelkkää huhupuhetta.

Vierailija
4/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin koska en ole mikään raukkis.

Vierailija
5/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkkarissa. Mulle ei ole mitään väliä, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
6/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi.

Vierailija
7/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena olinkin usein niiden syrjittyjen puolella ja kaveri. Aikuisena puhutaan monesti pahaa epärehellisistä ihmisistä, enkä halua olla heidän ystävänsä, koska olen kokenut heidän tempauksiaan itsekin. Esim. rahan lainaamisen ilman takaisinmaksua koskaan ja muu kieroilu.

Vierailija
8/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampaa on olla sellaisen ihmisen ystävä joka puhuu muista pahaa seläntakana.

Vierailija
9/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsena olinkin usein niiden syrjittyjen puolella ja kaveri. Aikuisena puhutaan monesti pahaa epärehellisistä ihmisistä, enkä halua olla heidän ystävänsä, koska olen kokenut heidän tempauksiaan itsekin. Esim. rahan lainaamisen ilman takaisinmaksua koskaan ja muu kieroilu.

Mutta onko se pahanpuhumista (seläntakana) jos joku on epärehellinen, ei maksa velkojaan jne ja sen asian tuo muiden tietoisuuteen?

Vierailija
10/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se pahanpuhumista (seläntakana) jos joku on epärehellinen, ei maksa velkojaan jne ja sen asian tuo muiden tietoisuuteen?

Niin, olet kyllä oikeassa....ehkä se on vaan tiedottamista asiasta ja muiden varoittamista esim. t. sama