Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elefit kuntoportti

piipaa
23.08.2017 |

Hei! Millaisia kokemuksia elefitiltä/kuntoportista (jkl)?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä suosittele. Itselleni kaupiteltiin vuoden sopimus halvemmalla kuin yleensä, mutta annettiin täysin virheellistä tietoa ja sitouduin vahingossa maksamaan kuukausittain maksettavan maksun jota luulin vuoden maksuksi. Seuraavana päivänä huomasin erehdyksen eikä elefit suostu sopimusta purkamaan. Olen opiskelija ja perustelin, ettei minulla ole tuloja, millä saisin maksut maksettua, mutta siltikään elefit ei tullut asiassa vastaan. Salista itsestään en osaa muuta kertoa, koska en siellä vielä kertaakaan ole käynyt treenaamassa tämän episodin jälkeen.

Vierailija
2/50 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman vuoden ja tykännyt. Ohjaajat on kaikki mukavia, samoin muut kuntoilijat. Jumpissa käy kaiken kokoisia naisia ja ikäskaala on laaja. Koska miehet puuttuvat, kukaan ei kyylää toisen rintavarustusta tai takamuksen kiinteyttä, joten tunnelma on rento ja naisenergia kukoistaa.

Ei ole kuntosalin vika, jos et ole lukenut sopimusta ennen allekirjoittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimuksen ehdot ovat vähintäänkin hämärät ja siitä sovittaessa kerrotaan kierrellen/jätetään kertomatta paljon. Itse olen muuttamassa 300km päähän, mutta se ei ole syy irtisanoa sopimusta. Tai siis on, mutta maksaa enemmän kuin jäsenyyden säilyttäminen vielä vuodeksi... Hinnat määräytyvät täysin pärstäkertoimen mukaan, kaikille eri hinta. Siksi niitä ei lue missään.

Sali on pieni, mutta ryhmäliikuntaa hyvin päiväsaikaan,paitsi vloppuisin. Jos teet virastotyöaikaa, vaihtoehdot vähemmällä.

Vierailija
4/50 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi missään nimessä suositella. Iskivät vuoden sopparin kouraan, ja myöhemmin vasta sain kuulla, ettei purkaminen ole mahdollinen, kun jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Ja kyllä, luin sopimuksen läpi tarkasti. En huomannut mitään kohtaa, mikä kieltäisi purkamisen.

Vierailija
5/50 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kallis ja käytännössä et pääse eroon millään. Luulin tehneeni 12kk sopimuksen, joka osottautui 24kk sopimukseksi. Agressiivinen myyjä jätti kertomatta ja painostuksen alla en saanut luettua.Maksaminen hankalaa lasku tulee sähköpostiin. Ei uusien asetusten mukaista ja sitä ei saa e- laskuksi. Eivät vastaa puheluihin eivätkä soittopyyntöihin.

Vierailija
6/50 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun edelliseen. Agressiivista ja painostavaa markkinointia, saivat itseni tuntemaan huonoutta siitä, etten treenaa tai aloita treenausta. Myös oli erikoista se, että empiessäni liityymistä, he aloittivat entistä painostavamin käännyttämään minua heidän asiakkaakseen. Oikea myynninammattilainen olisi osannut lukea tilanteen ja olisi antanut minulle aikaa miettiä rauhassa liittymistä. En siedä yhtään tyrkyttämistä ja pakottamista asiakkaidenhankinnassa.

Mielestäni kuntosalibisneksessä täytyisi olla samat hinnat kaikille, elefitissä pystyt tinkaamaan hinnat alas. Onko reilua, että toinen maksaa samasta treenauksesta 30 e/kk, kun toinen 60 e/kk ja säästää lähes 400 euroa vuodessa sillä, että osasi tinkiä oikeassa paikassa? En edes tiennyt aiemmin, että kuntosaleilla voi itse määrittää kuukausihintaa.

Ei jatkoon.

Vierailija
7/50 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia kuin edellisillä. Jäsenyys- ja irtisanomisehdot ihan hirveät, käytännössä et pääse sopimuksesta eroon millään. Älkää missään nimessä liittykö! :(

Vierailija
8/50 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raha menisi ruokaan, josta tulee läskiä, ellei kuntoile, jotenka oikea paikka henkilökohtaisesti mulle toi Ele. Eikä kuntoilun määrää oo rajoitettu niinkuin monissa muissa maissa nykyään.. paitsi tietysti sen verran että on auki vain klo kuudesta aamulla iltakymmeneen. Ois hyvä että ois auki koko vuorokauden, koska työ rajoittaa kuntoilua. Hyvin ammattitaitoiset personal trnr:t siellä. Oon saanut valtavasti läskiä itsestäni pois. Tietysti toivon että kenellekään toipuvalle ed:lle eivät pakkomyy noita juttujaan, mutta ei siellä ole pakko kertoa, miksi kuntoilee, mikä on siis hyvä. Vähän tylsää ku ne eivät mulle antaneet alennusta hinnoista, koska en ole niin kaunis/laiha vielä.

Vierailija
9/50 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No raha menisi ruokaan, josta tulee läskiä, ellei kuntoile, jotenka oikea paikka henkilökohtaisesti mulle toi Ele. Eikä kuntoilun määrää oo rajoitettu niinkuin monissa muissa maissa nykyään.. paitsi tietysti sen verran että on auki vain klo kuudesta aamulla iltakymmeneen. Ois hyvä että ois auki koko vuorokauden, koska työ rajoittaa kuntoilua. Hyvin ammattitaitoiset personal trnr:t siellä. Oon saanut valtavasti läskiä itsestäni pois. Tietysti toivon että kenellekään toipuvalle ed:lle eivät pakkomyy noita juttujaan, mutta ei siellä ole pakko kertoa, miksi kuntoilee, mikä on siis hyvä. Vähän tylsää ku ne eivät mulle antaneet alennusta hinnoista, koska en ole niin kaunis/laiha vielä.

Voi harmi! Mutta usko vaan, sinusta tulee siellä just sellanen kuin haluat! Sehän on kehonmuokkauksen idea! Tosi hienoa että saat tukea pt:lta. Multakii kysyttiin mitä muuttaisin itsessäni ja sitten tuetaan myös sitä kohti, hyvin ainakin rinnat jo pienentyneet. Nyt on bmi vielä ihan törkeä 19.2,mutta kyllä saamme sen siitä laskemaan huikeaa vauhtia. Lihasta en minäkään oo siellä hakemassa vaan joku bmi16 ehkä kuukauden päästä jos pääsen syömisestä eroon+aikaa ois tarpeeksi vetää siel meneen. Muista että oot upea tyyppi ja kyllä se lihasmassakin tippuu oikealla rääkillä ja puhtauden ylläpidolla/harjoittamisella. Ja ihan hyvä just, että pakotetaan ottamaan toi 12kk pakollista, kallista ueheilua, koska sitten ei tule niin helposti ahmimisia, ku on mahdollista aina lähtee salille/pahempi vaihtoehto ois maksaa mättöä samalla rahalla kk. Harmi vaan just ku se on öisin kii!! Pakko rullaa kotona sit ihan omii sarjoja yöt. Mut ite en pt haluis kyllä olla, niin järkyt lihakset niil, mut kukin tallaa tavallaan, he ja me. Ehkä ne sit on jotain protskutyyppei, hyvä vaan.. Ja tottakai he varmaan myyvät saliaan ihan kaikille. Pakkohan heidän on. Mutta aivan sama. Jos haluat, oon ed balettitanssija 20+.. Aletaan tukea toisiamme siellä tähän "toipumiseen" ruoan aiheuttamasta pahasta olosta kohti ihanaa puhtautta elefitin fiineissä puitteissa !! Ps. En mäkään ole vielä tarpeeksi kaunis. Mutta meistä kaikista voi tulla,jos olemme tarpeeksi perfektionistisia. Kaikkee hyvää!

Vierailija
10/50 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kiitos! :) Mulla ei ole koskaan ollut ed kaveria suomessa, tai siis näin, eli sama salikin.. Jännittävä vaikutus positiivisesti! Oon 22+ itse.

Yt. pine

Vierailija
11/50 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Käykö kukaan enää salilla tämän koronan takia?

Vierailija
12/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.3. kun ryhmätunnit lopetettiin, en ole käynyt myöskään kuntosalilla. En uskalla korovaviruksen takia ja mistä sitä tietää, onko siellä yli 10 treenaamassa, mikä ei lain mukaan ole sallittua. Kukaan ei vastaa tiedusteluihini kuukausimaksuista, kun en saa mielestäni vastinetta rahalleni. Itse otin yhteyttä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, tein reklamaation.

Vierailija
13/50 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on salin tilanne tällä hetkellä? Eilen ainakin saippua loppu, wc paperi loppu, ei käsidesiä missään, roskia lattialla, laitteet natisivat ja kolisivat. Aivan kuin paikkaa ei olisi siivottu moneen päivään eikä laitteita huollettu koko korona-aikana. Outoa. Onko muilla kokemuksia viimeisten 3-4 kuukauden ajalta?

Vierailija
14/50 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää huijari pulju on pystyssä? Entinen kuntoportti omat kokemukset samanlaisia kuin muilla, aggressiivista kaupittelua, huijaamista ja laskuja tulee useammin kuin pitäisi eli joka toinen viikko! Sanottiin että muuttuvan elämäntilanteen takia voi purkaa sopimuksen, no halusin purkaa elämäntilanteen muutoksen myötä, myyjä mies rupesi lässyttäen kysymään miksi olen niin aggressiivinen kun sanoin että haluan purkaa nyt tämän sopimuksen, kerroin perhetilanteeni jossa sattunut ikävä tapaus, myyjä mies sanoi vaan, no kunnostaan kannattaa silti pitää huolta:D eli ihan sama vaikka olisit 4 raaja halvaantunut niin silti varmaan sanoisivat noin kosto laskuja tuli vielä 2 kuukautta irtisanomisen jälkeen, jopa Ropocapitalin kautta, puhelimeen ei vastattu eikä sähköpostilla saanut kiinni

En tiedä nykytilannetta mutta en usko että tilanne muuttunut, toisille kaupataan eri ehdoilla sopimuksella kuin toiselle, urheiluhullut ja alkuperäiset Urheilijat entisten omistajien aikaan eivät näe mitään vikaa eivätkä huomaa epäkohtia

Vierailija
15/50 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kaikki hyvin aikoinaan kuntoportilla kun kävin sen pari vuotta niin irtisanominen oli helppoa. Kaiken lisäks vielä oli joku kamppis et piti saada vuodeks hintaa pois X% jokasesta asiakkaasta jonka saa sinne, mut se ei mulla koskaan loppunutkaan se alennettu hinta vuoden jälkeen, mut en pistänyt pahakseni. Kavereilla taas vähän huonompia kokemuksia kun on ensin luvattu että saa purettua jos muuttaa jne. mut sit ei tosipaikan tullen ollutkaan ihan niin ja yhdenkin kaverin ois pitäny viedä ties mitä todistuksia muutostaan ulkomaille, eikä jaksanut sitten parin kuukauden taki vaan maksoi kiltisti turhasta. Tästä tosin aikaa joku 6 vuotta, mutta näköjää ei tilanne ainakaan parempaan suuntaan ole mennyt.

Vierailija
16/50 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Eli miten sen saa purettua sen sopparin jne., sinne Elefitille?! Kun korona-aikaa ei hyvitetä, koska" maailmanlaajuinen pandemia ", ei ollut heidän lakiensa mukaan syy, eikä mikään muukaan, paitsi varmaan oma k*olema. Tyhmä vitsi.

Mihinkään meileihin ei kukaan vastaa, ei hyviin ei huonoihin.. Eli aina lasku tulee, mutta tätä kaukana jossain toimivaa omistavaa tahoa tai päättävää tahoa ei ole oikeus tavata, tai oikeus muka päättää omasta hyvinvoinnista. Olen ahdistunut pahoin tämän asian takia.

Vierailija
17/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, tämä on tosi ahdistava koko Elefantin touhu!! On käsittämätöntä ettei kukaan

vastaa sähköposteihin, eikä mihinkään yhteydenottoihin?? Tämä on ollut alusta alkaen

todella aggressiivista myyntiä, tyrkytystä.. käytetään hyväksi ihmisten hyväuskoisuutta!!

Ja hinnat! Alkuvuodesta hinta oli 39 euroa ja loppuvuonna 52!?? Kun sitten erehdyin pahan

kerran, tosin "myyjätyyppi" kävi nurkan takana, kysymässä "ukkomustalaiselta" ja vau! hinta

laski 45 euroon!! Eli jotain tästäkin oppi!!

Vierailija
18/50 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 'ilmaisen kehon koostumusmittauksen' joka oli 10min jotain bullshittiä kroppani potentiaalista ja 50+min kovaa painostusta saada mut allekirjoittamaan sopparia.

Neiti lato kaikki kovimmat myyntikikat pöytään: tarjosi alennettua hintaa, joka oli voimassa sen iltapäivän (...?? salilla oli tyyliin kaksi asiakasta puntilla kun oltiin siellä), toisteli ettei voisi tarjota samaa hintaa enää ikinä ja kun tuumasin ääneen, että pitäisi miehen kanssa vielä keskustella asiasta (en halunnut määräaikaista soppareita), alkoi maanitella että soittaisin miehelle nyt heti. Näytti silminnähden ärtyneeltä kun sanoin, että halusin miettiä asiaa.

Kun pyysin, että näkisin tiloja vähän paremmin, tajusin, etten halunnut tuohon puljuun. Ei saunaa, vanhat laitteet. Myyjä ei myöskään osannut muuttaa yhden laitteen asetuksia salilla olevalle tädille sopiviksi, kun se pyysi.

Oli myös masentava nähdä kuinka paljon meitä kehonmittaus-voittajia siellä oli. Musta tuntuu, että ihmiset allekirjoittaa noita soppareita, koska ei kestä kovaa painostusta tai ne jotenkin uskoo tuon myyntipuheen. Ahdistava tilanne vaikka myyjä oli vaahtosammuttimen kokoinen. En tiedä miten hyvin noi nukkuu öisin. Vältetään tätä paikkaa!

Vierailija
19/50 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta asiakas"palvelua"!! Olen yrittänyt jo monta kuukautta irtisanoa sopimustani, mutta yhteydenottoihin ei vastata missään kanavassa, ei sähköpostilla, puhelimitse, eikä edes instagramissa. En ymmärrä millä noi oikein perustelee ton touhun itselleen. Seuraavaksi täytyy kai tehdä tästä kuluttajariita-asia...

Vierailija
20/50 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tismalleen sama juttu! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!

Järkyttävää että Suomessa voi laillisesti toimia tuollainen yritys?

Itse olen ryhmäkanteen kannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi