Onko 2 euroa 3 desin kahvikupillisesta likaa ? Lapsen synttäreillä siis. Tulossa sukulaisia
Ja muutama ystävä.
Hinnasto olisi:
- Kahvikuppi 3dl: 2€
- pala katkarapupiirakkaa 1 €
- piparit 0.30 €
- mehulasi 2dl ( 1.20€)
- lasi colaa (halvempaa rajamarketin versiota) ja 2dl lasi 1.20€
- pala mansikkakakkua 1.70 €
- pala mustikkapiirakkaa 1.40 €
- kulhollinen mansikka kiisseliä 1.20
Onko hinnasto liian korkea?
Tulossa kylään sukulaisia ja syntymäpäivät pidetään kotonamme.
Lahjan saa antaa rahana tai tavarana.
Hinnasto kuitenkin mietityttää.
Kommentit (341)
Ei missään nimessä tuollaista näpräilyä kolikoiden kanssa. Myyt ns. illalliskortteja viidenkympin hintaan. Kun sen ostaa, saa syödä niin paljon kuin napa vetää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Meillä oli hinta 5 €/kuppi. Servetin sai eurolla. Muuten sai tuoda omat eväät, kun kaikki on jotain erityisruokailijoita.
Ja punnus oli viisi kiloa?
Ootko miettinyt jotain kaikenkattava hintaa niin ei tarvitse kokoajan rahastaa. Jos tilaisuuden maksaisi etukäteen vois hinta olla halvempi. Joku ranneke maksaneille.
Veloitathan myös mahdollisesta musiikista, sekä elokuvien katselusta 5 euroa / vieras.
Tippiä tietenkin tarjoilusta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on kyllä ylihintaista, muuten hyvin kohtuullista.
Okei jos lasken kahvin 1.85€ niin olisiko parempi? 5 snt on hankala vaihtoraha. Laske reilusti 1,80. Kaunis luku.
T. Ap
Hinnastosta puuttui wc:n käyttömaksu. Itse laitan vessojen ovet aina lukkoon synttärien ajaksi, avaimen saa lunastaa 1€/ henkilö/vessakäynti.
Ennakkotilausten vastaanottaminenkin on tosi hyvä asia, niin teet sitten esim. vaan ne 2 piparia ja 1,5 kakkuviipaletta, jotka etukäteen tilataan. Voit laittaa tilinumeron siihen, että maksavat etukäteen. Olisi tosi tylsää jos joku olisi tilannut vaikka just sen piparin eikä sitten tuliskaan! Ajattele, jäis sun tappioksi koko pipari!
Onhan luvat kunnossa ja verottajalle ilmoitettu?
Mä oon pyytänyt aina omantunnon mukaan
Vierailija kirjoitti:
Kannatan myös tasarahaa kaikessa! Kahvin hinta on ihan kohtuullinen. Itse laitoin myös vessamaksun edellisiin juhliin, mutta varsinkin perheelliset antoivat aika paljon palautetta tuosta, joten ajattelin että ensi kerralla vessamaksu on vain 0,50€.
Ja sitten vaikka 3 käyntiä kahden hinnalla eli eurolla, tietenkin per henkilö ettei kolmehenkinen perhe luule että jokainen voi käydä kerran maksamalla vain euron/perhe!
Ootko sä huomioinut eteismaksun ja laukkujen ja muiden säilytyksen? Wc-maksu jo olikin mutta entäs vaipanvaihto? Vettä kuluu kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v***ua mä just luin? Veloitatte vieraitanne tarjoiluista..? Ei helv...
En minäkään ymmärrä, täytyy olla vitsi.
Kun meille kutsutaan vieraita, tarjoamme kyllä syömiset ja juomiset.
Jaa ilmaiseksi vai????!!!
Ooks sä hullu?!?? Tai no jos rahaa on ni mikäs siinä mutta ei meillä kaikilla kuule ole varaa ilmatteeksi ruokkia kummia ja mummoo ja tätiä ja setää!!
Kyllä ne köyhän päivät vielä sullekkin eteen tulee että kantsii nyt varuiks ottaa vähä hintoja ylös ihan varmuuden varalle
Tää on hauska :D Jotku on näköjää ottanu tosissaa...
Voisko yksittäishinnoittelun ohella myydä myös buffet-hintaa? Eli tietyllä rahalla saisi vapaasti valita mitä ja kuinka paljon syö.
Meillä maksetaan aina kilohinnan mukaan tarjoiluista. Saa sitten päättää mihin haluaa satsata.
Hinnasto kuulostaa hyvältä, kahvihan on siirtomaatavaraa, sietääkin olla hinnoissaan. Muista laittaa hinnasto kutsun oheen, tietävät sitten halukkaat varata käteistä, fiksummat tietty kolikoina. Vähemmän fiksuja isoilla seteleillä maksavia varten varaa riittävästi vaihtorahaa.
3 dl kahvikuppi on epätavallisen iso, älä ihmeessä laske hintoja. Muista, että jo pelkkä syntymäpäivälaulu maksaa yli 100 e.
Mä oon kyllä niin höveli, että olen päästänyt koko perheen vessaan yhdellä maksulla. (yleensä 1€) Mutta se tarkoittaa sitten tosiaankin sitä, että sinne menee sitten kaikki perheen jäsenet yhtä aikaa. Jos ovi pitää avata uudestaan myöhemmin vaikka Jani -Petterille, siitä menee uusi maksu.
Lisäisin vielä 170g maksalaatikkoa per vieras. Näin kenellekkään ei jää nälkä.
Millaiset puitteet teillä muuten on siellä Porvoossa? Paljonko sisäänpääsy maksu on? Entä wc- ja pysäköintimaksu?