Olen 30-vuotias perusterve mies enkä aio enää koskaan mennä töihin
Olen myös hyvin skeptinen ihmiskunnan suhteen. En usko, että meillä on enää montaa (kymmentä, ehkä jos hyvin käy) vuotta jäljellä. Kuljemme koko ajan kohti vääjäämätöntä tuhoa ja samalla myös suunnan muuttaminen käy jatkuvasti vaikeammaksi.
Niinkuin Eevil Stöö sanoo,
"Me eletään viimesii päivii.
Ottakaa kaikki irti niist... Turha nukkuu."
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu pk-seudulla, ei töitä kannata tehdä alle 3000e bruttopalkalla
Nämä ikänsä työttömänä olleet eivät saa kuin max 1500e paskaduuneja
Vierailija kirjoitti:
Kun on parikin vuotta työttömänä niin ei enää olekaan mitään toivoa päästä töihin. Ei varmaan ole sitten enää edes oma valinta.
Kyllä muuten pääsee töihin. Itse laiskottelin ja vietin 2 vuotta lomaa ay-liiton tuilla ja pääsin heti töihin kun halusin. (liiton päivät täynnä)
Eli jos sul on hyvä työhistoria ni varmana pääset töihin vaikka olisitki laiskotellu 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on parikin vuotta työttömänä niin ei enää olekaan mitään toivoa päästä töihin. Ei varmaan ole sitten enää edes oma valinta.
Kyllä muuten pääsee töihin. Itse laiskottelin ja vietin 2 vuotta lomaa ay-liiton tuilla ja pääsin heti töihin kun halusin. (liiton päivät täynnä)
Eli jos sul on hyvä työhistoria ni varmana pääset töihin vaikka olisitki laiskotellu 2 vuotta.
Kerrotko myös miten pääsen töihin kun työhistoriaa löytyy n. Puoli vuotta?
T: 32v mies
Kiitos kun jätät työt meille, jotka epätoivoisesti haemme töitä mutta minnekään kelpaamatta.
- 55-vuotias
Näin se on. Minulle koitettiin tarjota duuneja joista saa noin 2100 bruttona max, kieltäydyin. HR ihmiset ihmettelivät päin naamaa että miksi ei kelpaa.
Ehkä siksi että muista vastaavista töistä saa yli 3000! Uskomatonta. Koettavat painostamalla saada tarttumaan huonoon diiliin.