Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se nappas! Vihdoinkin hyvä työpaikka!!!

Vierailija
22.08.2017 |

Joskus elämässä menee sittenkin joku hyvin. Sainpas kuin sainpaskin vakituisen työpaikan! Ja palkkani yli 3000 euroa kuussa!

Olen niin ONNELLINEN. Takana yli vuoden putki työttömänä, johon mahtui paljon ahkeraa työn hakua, pettymyksiä ja itkua. Mutta nyt. Tämä hetki on minun :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee!! Onnea :))

Kerro vähän mikä ala, mistä päin ja mikä on koulutuksesi. (Paljasta niin paljon kuin haluat!)

Itsellä oli tuo sama 1,5 vuotta sitten. Olin kärvistellyt määräaikaisena 3-vuotta, kunnes sopimusta ei uusittu (YT:T oli käynnissä). Aloitin ankaran työnhaun. Sain kuin sainkin omaa koulutusta vastaavan työn, täysin ilman suhteita ja työkokemusta tältä alalta. Vakkarisopimus ja juuri tuo 3k aloituspalkka. Koulutus MMM.

Koulutukseni on hieman harvinaisempi, mutta työ keskittyy erään erikoisalan suunnittelupuolelle. Korkeakoulutus.

Kyllä se tosiaan on totta, että tämä maa tästä vielä nousee! Onnittelut sinullekin!

Ap

Vierailija
22/23 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon onnea sulle! Toivottavasti kaikki menee uudessa työpaikassa hienosti.

Kunpa tärppäisi itselläkin pian... Huomenna edessä haastattelu, josta toivon todella paljon. Takana jo 1,5 vuotta hakemista. Kauheaa tämä on. Erityisalan korkeakoulutettu asiantuntija minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme