Yksinäiset naiset, oletteko uskaltaneet kulkea kaupungissa perjantain jälkeen?
Itse olen, vaikka yksinäisenä naisena kuulun kaikkein uhatuimpaan ryhmään. En vain pelkää. Muita?
Kommentit (7)
Asun melko pienellä paikkakunnalla niin täälä vielä olen ihan hyvin uskaltanut liikkua. Tosin 22 jälkeen en mielelläni liiku tääläkään nykyään enää yksin varsinkaan kävellen. On sitä kaikenlaisia hulluja nykyään liikkeellä sen verran.
Tottakai uskallan liikkua yksin, jopa siellä pahamaineisella Turun kauppatorilla.
Kyllä uskallan, ei minulla ole mitään syytä pelätä. Olen ravintola-alalla, työpaikkani on keskikaupungilla ja asun myös keskellä kaupunkia eli kävelen yksin töistä kotiin hyvinkin myöhään. Menen ripeätä vauhtia enkä jää tuijottelemaan mitään, olen myös tietoinen siitä mitä ympärillä tapahtuu - "silmät selässäkin". Ei se ettei pelkää tarkoita etteikö olisi valppaana :)
Siis mitä mun pitäisi nyt perjantain jälkeen pelätä? Vähän ärsyttää jo hysterisointi.
Vähän pakko kulkea yksin, kun ei ole ketään ystävää tai läheistä. Ihan hyvin oon pärjäillyt.
Liikun yksin ihan samalla tavalla kuin ennenkin.
Joka kerta ulos lähtiessäni olen miettinyt sitä lyhyesti, mutta olen silti mennyt. En kai ole antanut pelolle valtaa. ;)