Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopio

Vierailija
22.08.2017 |

Onko millainen paikka nykyään? Aiempia keskusteluja kun luki, niin hyvin ristiriitaisia näkemyksiä tuli ilmi. Mahdollisesti muutto Kuopioon töiden perässä ja kiinnostaisi myös tietää kannattaako ottaa asunto esim. jostain lähikunnasta, että olisi halvempi vuokra. Työpaikka olisi keskustassa ja oma auto on (ja työpaikalla olisi autopaikka).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa on runsaasti vuokra-asuntoja tarjolla. Tänne on rakennettu paljon (esim. Saaristokaupunki) ja rivitaloasunnoista on minun nähdäkseni jopa ylitarjontaa. Ne eivät mene kaupaksi ja siksi laitetaan vuokralle.

Yksi vaihtoehto on tietysti muuttaa vaikka Siilinjärvelle. Mielestäni vuokrataso ei olennaisesti halpene verrattuna vaikka Julkulaan tai Männistöön. Työmatka vain pitenee.

Riippuu ja roikkuu.

Vierailija
2/2 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa on runsaasti vuokra-asuntoja tarjolla. Tänne on rakennettu paljon (esim. Saaristokaupunki) ja rivitaloasunnoista on minun nähdäkseni jopa ylitarjontaa. Ne eivät mene kaupaksi ja siksi laitetaan vuokralle.

Yksi vaihtoehto on tietysti muuttaa vaikka Siilinjärvelle. Mielestäni vuokrataso ei olennaisesti halpene verrattuna vaikka Julkulaan tai Männistöön. Työmatka vain pitenee.

Riippuu ja roikkuu.

Kiitos näistä. Vuokrataso tuntuu vain hieman korkealta mitä äkkiseltään katselin. Mielellään olisi +60 neliötä iso kaksio tai mielummin kolmio. Tosin lapsi on vielä niin pieni, ettei tarvitse omaa huonetta. Järestään näytti olevan +700eur +vesi ja sähkö. Ehkä olen vain tottunut turhan halpoihin asuntoihin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan