Mies suuttui kinkkupiirakasta
Miesystäväni oli tulossa mun luo ja kysyinsitten, että olinko ajatellut käydä kaupassa huomista varten. Sanoin ostaneeni kinkkupiirakan ajan säästämistä varten. Tähän mies alkoi sättimään minua uusavuttomaksi ja syytti sooloilusta. Tämä päättyi hirveään riitaan, jossa mies huutaa täyttä kurkkua, kun erehdyin naurahtamaan "että ei kai nyt oikeasti voi yhdestä kinkkupiirakasta suuttua noin"
1. Voiko tuosta suuttua
2. Vaatia pyytämään anteeksi, että on sooloilullaan loukannut miestä
Miehen mukaan olemme yhdessä aina päättäneet, mitä yhdessä syödään.
Yritin muistuttaa, että on hänkin käynyt kaupassa ja ostanut ruokaa meille minulta kysymättä, mutta tämä on ollut kuulemma vain niinä kertoina, kun hän on halunnut säästää aikaa.
Kommentit (34)
Kiva kontrollifriikki sulla miesystävänä. Lupaa mulle että dumppaat sen oitis!
Vierailija kirjoitti:
Mies perustelee tätä oikeudellaan loukkaantua mistä haluaa. Kukaan ei voi kuulemma tuomaroida, mistä toinen loukkaantuu. Vaan silloin pyydetään anteeksi ja jatketaan elämää eteenpäin ja toisen mielipiteellä ei ole väliä, koska kyse on miehen loukkaantumisesta.
Ap
Sellanen empatiakyvytön aspergeri sulla miehenä. Juokse ja lujaa. Seuraavaksi varmasti lyö tai tekee jotain vielä ääliömäisempää. Ja nuo voi saada kohtauksen ihan mistä vaan. Vaikka siitä, että sulla on hänen mielestään väärän värinen paita päällä tai maito on väärää merkkiä.
No eihän tuo nyt normaalia käytöstä ole mieheltä.
Epätoivoinen kirjoitti:
Miesystäväni oli tulossa mun luo ja kysyinsitten, että olinko ajatellut käydä kaupassa huomista varten. Sanoin ostaneeni kinkkupiirakan ajan säästämistä varten. Tähän mies alkoi sättimään minua uusavuttomaksi ja syytti sooloilusta. Tämä päättyi hirveään riitaan, jossa mies huutaa täyttä kurkkua, kun erehdyin naurahtamaan "että ei kai nyt oikeasti voi yhdestä kinkkupiirakasta suuttua noin"
1. Voiko tuosta suuttua
2. Vaatia pyytämään anteeksi, että on sooloilullaan loukannut miestäMiehen mukaan olemme yhdessä aina päättäneet, mitä yhdessä syödään.
Yritin muistuttaa, että on hänkin käynyt kaupassa ja ostanut ruokaa meille minulta kysymättä, mutta tämä on ollut kuulemma vain niinä kertoina, kun hän on halunnut säästää aikaa.
Suurin ongelma taitaa olla se, että et kerro tai et näe koko kuvaa asiasta. Jos on sovittu, että ruoka-asiat sovitaan yhdessä ja siltikin menet sooloilemaan, niin kyse ei silloin ole "yhdestä kinkkupiirakasta". Voiko olla niin, että tahalleen kävit hakemassa einespiirakan, jotta mies harmistuisi, jotta voisit uhriutua vauvapalstalla? Epäterve suhde kaiken kaikkiaan, mutta mies ei ole siihen yksin syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen kirjoitti:
1. Voiko tuosta suuttua
2. Vaatia pyytämään anteeksi, että on sooloilullaan loukannut miestäMiehen mukaan olemme yhdessä aina päättäneet, mitä yhdessä syödään.
Suurin ongelma taitaa olla se, että et kerro tai et näe koko kuvaa asiasta. Jos on sovittu, että ruoka-asiat sovitaan yhdessä ja siltikin menet sooloilemaan, niin kyse ei silloin ole "yhdestä kinkkupiirakasta". Voiko olla niin, että tahalleen kävit hakemassa einespiirakan, jotta mies harmistuisi, jotta voisit uhriutua vauvapalstalla? Epäterve suhde kaiken kaikkiaan, mutta mies ei ole siihen yksin syyllinen.
Normaali ihminen ei raivoa tuollaisesta vaan tuo kaupasta kassillisen ruokaa ja tarjoutuu laittamaan ne. Ei ole todellakaan sen arvoinen asia että kannattaisi tapella tuollaisesta.
Eikä kyse ollut mistään einespiirakasta vaan leipomosta haetusta.
Kommenttini katosi johonkin,mutta siis vaikuttaa ihan narsistilta sinuna varoisin.
Vierailija kirjoitti:
Mies perustelee tätä oikeudellaan loukkaantua mistä haluaa. Kukaan ei voi kuulemma tuomaroida, mistä toinen loukkaantuu. Vaan silloin pyydetään anteeksi ja jatketaan elämää eteenpäin ja toisen mielipiteellä ei ole väliä, koska kyse on miehen loukkaantumisesta.
Ap
Tama on aivan sekopaa. Juokse viela kun voit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sellanen empatiakyvytön aspergeri sulla miehenä. Juokse ja lujaa. Seuraavaksi varmasti lyö tai tekee jotain vielä ääliömäisempää. Ja nuo voi saada kohtauksen ihan mistä vaan. Vaikka siitä, että sulla on hänen mielestään väärän värinen paita päällä tai maito on väärää merkkiä.
Muuten samaa mieltä kanssasi, mutta älä nyt aspergeria sekoita tällaiseen käytökseen.
kerrot että olette aina yhdessä päättäneet että mitä syötte. tuo todennäköiseti tarkoittaa sitä, että mies kerää koriiin tavarat ja sinä maksat. toivottavasti pohtit että kannattaako suhdetta jatkaa.
Typerä mies, potkaise tuommoinen pois elämästäsi. Mukavia miehiä löytyy kyllä.
Sinun ei kannata enää kutsua kylään sellaisia vieraita, jotka suuttuvat sinulle kun sinä vuorostasi haluat "säästää aikaa" ja ostaa jotain kysymättä vieraalta.
Miehen ei kannata enää haaskata aikaansa sellaisen naisen kanssa, joka noin loukkaa häntä. Tämän hyvän neuvon voit antaa miehelle, ja jatkaa sen jälkeen itse kohti uusia seikkailuja.
Vielä tuohon kuvioon lapset niin kyllä teillä riitaa pukkaa ruuista. Luulen että se mies haluaisi kunnolla sitä safkaa että nälkä lähtee.
Ei nyt yksi kinkkupiirakka riitä.