vuosi sitten minut oli petetty nyt tosi onnellinen
Vuosi sitten itkin ja olin yrittänyt kaikkeni pelastaakseni avioliittoni. Joka oli kestänyt melkein 25v. Voin tänä päivänä sanoa että tein kaiken voitavani. Olisin antanut pettämisen anteeksi. Mutta elämästäni tehtiin helvetti. Tänään olen onnellisesti avoliitossa. Luulin viimekesänä elämän olevan parisuhdemielessä ohi mutta en tiennyt silloin että saan kokea vielä ihanan rakkauden.
Tänään voin aidosti sanoa eläköön eksäni uuden naisensa kanssa onnellisena.En tiedä tänä päivänäkään miksi pettämisen lisäksi piti haukkua ulkonäköäni ja seksuaalisuuttani. Minä olen nyt onnellinen.Nyt olen suhteessa jossa minua rakastetaan ja minusta välitetään. Ainoastaan ihmettelen sitä tyyliä millä ero piti saada. Minua huijattiin 1-3v selkäni takana. ja kun sain pettämisen selville minun huijaamiseni jatkui ja jatkui. Lopulta olin henkisesti aivan loppu. Eksäni tehtävä olis kyllä ollut sanoa minulle joka olin ihan sekaisin ja yritin pelastaa liittoa että jatkanut suhdetta. KOska meillä kuitenkin seksi elämä jatku eroon asti.
Olen nyt niin tyytyväinen omaan elämääni. Annan eksäni elää omaa elämäänsä ja lapset jo niin isoja että itse sopivat isänsä kanssa milloin siellä haluavat olla. Mutta miten ensi vuonna lapsilla ylioppilas ja rippijuhlat. Miten ihmeessä järjestän ne. Minä ja uusi kumppanini tietenkin juhlitaan yhdessä. Mutta miten eksän nainen . Kun mies lähti kotoa sanoin ettei sillä uudella ole mitään asiaa asuntoni lähelle ja onkin hakenut muutaman kerran tyttäreni parkkipaikalta. Mutta pitääkö minun nyt kun itsellä kaikki hyvin pyytää eksäni nainen kotiini. Se tuntuu tosi epämiellyttävältä ajatuksena. En ole ikinä tätä uutta naista tavannut. NO rehellisesti ei eksäkään minun uutta. Mutta me ollaan tavattu vasta sen jälkeen kun eksäni jätti minut.
Katsoin läheisen seurakuntatalon vuokraa juhlia varten. Liian kallis. En ala sellaista maksamaan.
Kommentit (5)
Meillä aina vuokratuissa tiloissa juhlat. Minähän en exää kotiini enää päästä.
On varmasti halvempiakin paikkoja järjestää juhlat kuin seurakunnan tilat. Esim. joillakin järjestöillä on sellaisia ja yksityisilläkin voi olla.
Kysy tiloja myös kahviloista ja maatilamatkailuyrityksistä. Osa ei veloita tilavuokraa vaan pelkät tarjoilut. Nekään eivät välttämättä tule kalliimmaksi kuin kotona tehdyt.
Exäsi maksaa luonnollisesti puolet juhlista. Pyydä tarjoukset ja exälle lasku. Huom! Etukäteen, ennen juhlia!
Kolme vaihtoehtoa:
-juhlat miehen luonna
-juhlat sinun luonna
-vuokraatte ulkopuolisen tilan
Mikä kirpaisee vähiten? Ex:n luo meno, ex:n naisen päästäminen omaan kotiin vai ylimääräinen rahan meno?
Päätös on sinun. Plussat ja miinukset paperille ja valitset pienimmän pahan. Ja hyväksyt, että nyt ei ole täydellisiä vaihtoehtoja tarjolla.
Se nyt on ihan normaalia että eronneet käyvät lastensa juhlissa ilman uutta puolisoa. Meillä on naapurissa tällainen tapaus, enkä ole koskaan nähnyt lasten isään puolisoa, isä käy kyllä kylässä, mutta aina yksin. En tietenkään tiedä että onko hänellä edes puolisoa.
Minä järjestin juhlat vuokratussa tilassa, koska en todellakaan halunnut exää ja ex-anoppia kutsua kotiini.